Проблем или и аз не знам как да го нарека
Публикувано на: 02 Юли 2008 13:43
Та. Колата е Авенсиса от подписа ми - 2,0 Д-4Д, 2005г.
Отиваме в неделя на един рожден ден. Колата беше паркирана на един наклон, подобен на този, който е на Раковска, между Московска и Дондуков. Там седяхме около четири часа. С муцуната надолу беше спряна. Беше изстинала на половина. Паля аз и гледам лампата на маслото не гасне. Гася, пак паля и пак така. След около десетина секунди изгасна. Тръгнах аз и на едно равно място спрях и изгасих. Изчаках около минута две и запалих. Тоя път нямаше никакви проблеми. Маслото е на 7000км и сега в събота съм на смяна. Имам известни познания по ДВГ, ама да ви питам и вас. Според мен се е било стекло отпред в картера. Някой знае ли маслената помпа в кой край на картера е? Другото ми съмнение е калпаво масло. Иначе на щеката е почти на максимума. Тртото, което си мисля е от горещините да е станало на чорба. До сега не се е случвало. Аз го отдавам на това, че е калпаво маслото. Сменяха го в сервиза на Тойота в Бургас миналата година пак по това време. Там изрично си поисках бутилирано, а не наливно и гледах като го сменят, ама то гаранция няма в нашта държава. Та ако някой може да сподели ще се радвам. Маслото е синтетика Тойота 5 на 40. Колата е карана 90% градско на лратки разстояния. Иначе няма проблеми с шумове и вървене. Нормална си е.
Отиваме в неделя на един рожден ден. Колата беше паркирана на един наклон, подобен на този, който е на Раковска, между Московска и Дондуков. Там седяхме около четири часа. С муцуната надолу беше спряна. Беше изстинала на половина. Паля аз и гледам лампата на маслото не гасне. Гася, пак паля и пак така. След около десетина секунди изгасна. Тръгнах аз и на едно равно място спрях и изгасих. Изчаках около минута две и запалих. Тоя път нямаше никакви проблеми. Маслото е на 7000км и сега в събота съм на смяна. Имам известни познания по ДВГ, ама да ви питам и вас. Според мен се е било стекло отпред в картера. Някой знае ли маслената помпа в кой край на картера е? Другото ми съмнение е калпаво масло. Иначе на щеката е почти на максимума. Тртото, което си мисля е от горещините да е станало на чорба. До сега не се е случвало. Аз го отдавам на това, че е калпаво маслото. Сменяха го в сервиза на Тойота в Бургас миналата година пак по това време. Там изрично си поисках бутилирано, а не наливно и гледах като го сменят, ама то гаранция няма в нашта държава. Та ако някой може да сподели ще се радвам. Маслото е синтетика Тойота 5 на 40. Колата е карана 90% градско на лратки разстояния. Иначе няма проблеми с шумове и вървене. Нормална си е.