Страница 1 от 1

Проблем или и аз не знам как да го нарека

Публикувано на: 02 Юли 2008 13:43
от TATI
Та. Колата е Авенсиса от подписа ми - 2,0 Д-4Д, 2005г.
Отиваме в неделя на един рожден ден. Колата беше паркирана на един наклон, подобен на този, който е на Раковска, между Московска и Дондуков. Там седяхме около четири часа. С муцуната надолу беше спряна. Беше изстинала на половина. Паля аз и гледам лампата на маслото не гасне. Гася, пак паля и пак така. След около десетина секунди изгасна. Тръгнах аз и на едно равно място спрях и изгасих. Изчаках около минута две и запалих. Тоя път нямаше никакви проблеми. Маслото е на 7000км и сега в събота съм на смяна. Имам известни познания по ДВГ, ама да ви питам и вас. Според мен се е било стекло отпред в картера. Някой знае ли маслената помпа в кой край на картера е? Другото ми съмнение е калпаво масло. Иначе на щеката е почти на максимума. Тртото, което си мисля е от горещините да е станало на чорба. До сега не се е случвало. Аз го отдавам на това, че е калпаво маслото. Сменяха го в сервиза на Тойота в Бургас миналата година пак по това време. Там изрично си поисках бутилирано, а не наливно и гледах като го сменят, ама то гаранция няма в нашта държава. Та ако някой може да сподели ще се радвам. Маслото е синтетика Тойота 5 на 40. Колата е карана 90% градско на лратки разстояния. Иначе няма проблеми с шумове и вървене. Нормална си е.

...

Публикувано на: 02 Юли 2008 13:49
от rudolf
не вярвам да е от маслото,,,мисля помпата ти смуче по отзад.

Re: ...

Публикувано на: 02 Юли 2008 22:27
от Scott
rudolf написа:не вярвам да е от маслото,,,мисля помпата ти смуче по отзад.
Аз бих предположил, че част от маслото не се е стекло от главата в картера, защото колата е била наклонена.

Публикувано на: 02 Юли 2008 23:16
от agent dust
няма такива филми. дори цялата маслена система да е напълно суха - примерно двигателят е бил напълно разглобен, почистен и сглобен, и после масло да има само в картерът и никъде другаде - лампата трябва да изгасне след 2-3 секунди максимум. 10 секунди е невъзможно при изправни компоненти дори колата да е под много голям наклон.

вероятни проблеми:
маслена помпа
маслен филтър
кофти масло
маслен датчик

това се получава примерно ако се сложи дефектен маслен илтър - или пък не се смени, а се остави старият.клапанът му прави номера. ти хубаво си искал бутилирано масло, ами филтъра?

Публикувано на: 03 Юли 2008 10:24
от TATI
Че не е нормално не е. Иначе тия в Сан Франциско без коли да са останали до сега с техните наклони. Еми филтъра си беше тойота и уж оригинален. Ама знам ли дали не е бил някакво менте - опакован в кутийка както си му е реда. Тойота партс ала бала.
Сега в събота като ходя ще ги питам, макар че едва ли ще ми кажат нещо. Ще има да се чешат по главите и да мънкат, както ми мънкаха за климатика като ги питах защо не тече от дренажа.
Иначе аз клоня към кофти масло.

Публикувано на: 03 Юли 2008 20:44
от Kiki
Аз се чудя, защо само веднъш е направила този номер и то тогава, когато е била под наклон!? И все си мисла, че това е била причината!

Публикувано на: 03 Юли 2008 20:55
от kalin
защо не "изиграеш" ситуацията, при която е станало още веднъж за проба?

Публикувано на: 04 Юли 2008 08:51
от joro_206
и аз мисля че е от наклона щом досега не го е правила.

Публикувано на: 04 Юли 2008 10:25
от ceko26
Маслото се сменя на 15 000 или на 1 год.Не е от маслото.
Нищо неможе да се направи на този етап.Карай си ако се повтори тогава му мисли.