Страница 1 от 3
Карината прегрява-може ли мнения? 2000 кубика-бензин/газ
Публикувано на: 02 Юли 2008 12:09
от Martinco
Привет колеги,видях че има писано за прегряването,но да ви кажа при мен как е-на градско не загрява,стрелката стои под половината,но на извънградско по баирите на Витиня прегрява.

/смених термостата и не се оправи/
Тъй като не разбирам,ходих при един майстор,който каза-радиаторът ти е наред,но май главата на блока е пукната,изпуска гарнитура и т.н.-ремонт който може да наложи шлайфане на глава и т.н.-работа около 1 седмица,и неясно количество пари.Поисках второ мнение-отидох при Румен Дунев,и той твърди че след смяна на водния радиатор ще заспи работата.
Къде е истината,при положение че още не са ми сменили радиатора,и дали е от това??
Re: Карината прегрява-може ли мнения? 2000 кубика-бензин/газ
Публикувано на: 02 Юли 2008 12:46
от Petar
Pyrvo proverisi te4nosta v radiatora dalie pylen. Proveri za te4ove gumeni syedineia , vodna pompa , radiator .Vij si dali i noviat termostat raboti dobre triabva gornoto i dolno gumeno syedinenie pri zagriat dvigatel dasa pot4i ednakavo topli .Ako tie puknata glavata triabva da gubih te4nost .
Публикувано на: 02 Юли 2008 13:01
от ceko26
Определено Дунев иска да ти продаде радиатор.Много хора се оплакват от "майсторлъка" им.
Чети във сайта има много писано.
Публикувано на: 02 Юли 2008 13:35
от Uncle Dido
А вкючва ли перката на охлаждането?
...
Публикувано на: 02 Юли 2008 14:00
от rudolf
ако радиатора не е спукан-подмяната му е почти равносилна на промиване,,,защо не го свалиш и изчистиш??(едва ли иса да ти сложи по голяма пита.
колата на както гориво се движи?
бтв: големите купета с най малките двигатели с съчетание с жега,товар и байр-според мен не са застраховани от греене. особено в съчетание с бедна смес,лоша центровка,газова уредба, предна маска която закрива радиатора..---аз съм в такава ситуация и редовно си карам лятото на парно:)
Публикувано на: 02 Юли 2008 14:01
от rudolf
Fido Dido написа:А вкючва ли перката на охлаждането?
перката ,според мен,има по голямо значение за градското...
Публикувано на: 02 Юли 2008 14:49
от Martinco
Перката включва,колата работи повече на газ.2000 кубика е все пак,не е малък двигателя за нея.Гледах радиатора-направо се рони питата,и може би затова казаха в Дунев че е за смяна-нямало как да пропуска и да охлажда двигаталя.Живот и здраве да го сменят днес/утре и до неделя ще стане ясно дали е от това
Публикувано на: 02 Юли 2008 15:10
от rudolf
Martinco написа:Перката включва,колата работи повече на газ.2000 кубика е все пак,не е малък двигателя за нея.Гледах радиатора-направо се рони питата,и може би затова казаха в Дунев че е за смяна-нямало как да пропуска и да охлажда двигаталя.Живот и здраве да го сменят днес/утре и до неделя ще стане ясно дали е от това
на газ колите греят малко повече,,особено ако си я обеднил да гори малко,,,,я пробвай да пуснеш малко повече газ/ или да качиш витиня на бензин пробно,,,,и ако радиатора е дефект,,,си го смени де.
Публикувано на: 02 Юли 2008 15:35
от diver
Да ти кажа на дълъг път, радиатора не играе особенна роля....Виж водна помпа нещо...това с пукнатата глава също не го схванах. Губиш ли охладителна течност?
Публикувано на: 02 Юли 2008 15:45
от Martinco
Водната помпа е сменена преди 18 месеца,и не,не губя течност.А това за пукнатата глава ми го каза майстор при който отидох ,преди да се оставя в знаещите ръце на Дунев
Публикувано на: 02 Юли 2008 15:48
от Uncle Dido
Сигурен ли си, че ти се рони питата? Да не е мръсна? Пробвай на пароструйка, но по отдалече, че криви ламели.
Публикувано на: 02 Юли 2008 15:50
от Martinco
Сигурен съм за питата-като я пипнеш с пръст остават едни като стружки,а и са малко закривени външните каналчета.поне това видях
Публикувано на: 02 Юли 2008 16:12
от diver
Martinco написа:Водната помпа е сменена преди 18 месеца,и не,не губя течност.А това за пукнатата глава ми го каза майстор при който отидох ,преди да се оставя в знаещите ръце на Дунев
Сега, при пукната глава ще губиш течност или течността ще става повече за сметка на маслото....та викам тоя майстор с версията за главата да забравиш за него. Помпата че е сменяна преди 18 месеца незначи абсолютно нищо! Ако са сложили помпа менте, или примерно пренатегнали ремъка може пак да е за смяна....за мене факта че в града на ниски обороти не грее, говори че радиатора не е запушен и е наред. На високи обороти не се охлажда та се концентрирай както казах върху водна помпа или както някой те е посъветвал, покарай на бензин и виж дали пак грее....че ако някой газаджия е предобрил сместа, ще сменяш и буталца....
Публикувано на: 02 Юли 2008 16:17
от Uncle Dido
Тоя майстор с пукнатата глава - можеш да спукаш неговата. Виж да не е хлабав ремъка на помпата и дали не е за смяна.
Публикувано на: 02 Юли 2008 16:20
от kristian
Fido Dido написа:Тоя майстор с пукнатата глава - можеш да спукаш неговата. Виж да не е хлабав ремъка на помпата и дали не е за смяна.
Помпата е зацепена към ангренажа.