Турбо за Yaris TS 2001
Публикувано на: 17 Юни 2008 00:50
Някой знае ли от къде мога да си намеря compressor kit за моя Yaris TS 2001г. ? 

Първия доста ми хареса като цена. Читав ли е и дали трябва да го поръчвам от иебеи или ще се намерят и тук някъде, щото нещо до към $1000 мога да си позволя мисля.belchilov написа:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDMS-200 ... enameZWD1V
Мотора според мен ти е 1NZ-FE
ето о6те един кит![]()
http://cgi.ebay.com/Toyota-Yaris-1NZ-FE ... dZViewItem
Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
Напълно подкрепямdiver написа:Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.
diver написа:Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.
rudolf написа:diver написа:Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя?малко съм индианец ама карай
А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.
не го слушай дивера,,,почвай с 1000 лева,,другото е като на разрочено плащане,,и понеже няма да ти стигнат доникаде и ще разхвърляш колата,,,1-2 година без кола като спестиш от бензина,граждански, консумативи и актове--накрая пак ще ти излезе че си само 1000 лева в преразход...
смени колатаspeedermarto написа:Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪР![]()
Ще има минимален и краткотраен ефект. Краткотраен, щото на първия ден ще му свикнеш и пак щи е бавна колата.....Сега след олекотяване на маховика требе и баланс, който хич не съм убеден, че секи бай стругар може да направи.....може да сложиш спортен филтър, и по-големи дюзи, ма пак няма да стане резня....после ще налееш и в едни спортни валове...накрая ще си налял 1 торба пари а пауър никъв, та ще се върнеш на турбопроекта...аз поне минах по този път...speedermarto написа:Mдаа явно нискобюджетния блян за турбина си остава блян. Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪРМислех си за олекотен маховик ( знам, че това сменят хората) или разпилване на глава (което само съм чувал и не знам дори какво представлява)
Съвет плс
моя скромен опит с 2Т машините показва, че ПОУЪР евтино се постига с олекотяване, хубво масло, хубав бензин,хубави свещи, малко нстройка на карба , чиста изпускателна система и мноооооооооо ръчкане(пилене)speedermarto написа:Mдаа явно нискобюджетния блян за турбина си остава блян. Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪРМислех си за олекотен маховик ( знам, че това сменят хората) или разпилване на глава (което само съм чувал и не знам дори какво представлява)
Съвет плс