Страница 1 от 3

Турбо за Yaris TS 2001

Публикувано на: 17 Юни 2008 00:50
от speedermarto
Някой знае ли от къде мога да си намеря compressor kit за моя Yaris TS 2001г. ? :help:

Публикувано на: 17 Юни 2008 02:33
от ugabuga
compresor ili turbo v kraia na kraishtata? wacko.gif

Публикувано на: 17 Юни 2008 07:58
от Troshko
http://www.turbo-kits.com/yaris_turbo_kits.html

aз мисля 4е това е добър вариант ,а за съединителя може и стози да си караш ,но ако сложишедин лек маховик и по хубав съединител картинката ще е по пълна и истинска !!!

Публикувано на: 17 Юни 2008 08:03
от Troshko
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDMS-200 ... enameZWD1V

Мотора според мен ти е 1NZ-FE

ето о6те един кит :whistle:

http://cgi.ebay.com/Toyota-Yaris-1NZ-FE ... dZViewItem

Публикувано на: 17 Юни 2008 09:47
от speedermarto
belchilov написа:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDMS-200 ... enameZWD1V

Мотора според мен ти е 1NZ-FE

ето о6те един кит :whistle:

http://cgi.ebay.com/Toyota-Yaris-1NZ-FE ... dZViewItem
Първия доста ми хареса като цена. Читав ли е и дали трябва да го поръчвам от иебеи или ще се намерят и тук някъде, щото нещо до към $1000 мога да си позволя мисля.

И ми говори в цифри, защото бюджета ми не е особено голям и може да ми кажеш лекия маховик какви пари ще е както и хубав съединител :help:

Публикувано на: 17 Юни 2008 10:01
от Troshko
http://www.turbo-kits.com/yaris_turbo_kits.html

aз мисля 4е това е добър вариант ,а за съединителя може и стози да си караш ,но ако сложишедин лек маховик и по хубав съединител картинката ще е по пълна и истинска !!!

а за тези китове трябва да мисиш и как ще управляваш ,за електроника говоря за да ме разбереш wink.gif

Публикувано на: 17 Юни 2008 10:03
от speedermarto
за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя? unsure.gif малко съм индианец ама карай

А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?

Публикувано на: 17 Юни 2008 11:01
от diver
speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя? unsure.gif малко съм индианец ама карай

А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....

П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.

Публикувано на: 17 Юни 2008 15:47
от Troshko
diver написа:
speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя? unsure.gif малко съм индианец ама карай

А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....

П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.
Напълно подкрепям :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 17 Юни 2008 15:56
от rudolf
diver написа:
speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя? unsure.gif малко съм индианец ама карай

А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....

П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.

не го слушай дивера,,,почвай с 1000 лева,,другото е като на разрочено плащане,,и понеже няма да ти стигнат доникаде и ще разхвърляш колата,,,1-2 година без кола като спестиш от бензина,граждански, консумативи и актове--накрая пак ще ти излезе че си само 1000 лева в преразход...

Публикувано на: 17 Юни 2008 20:16
от diver
rudolf написа:
diver написа:
speedermarto написа:за каква електроника говорим? Системи за стабилизация или електроника по двигателя? unsure.gif малко съм индианец ама карай

А и това дето е "добър варянт" не е ли малко дебело? Ако зема JDM-a докато стигна до тия пари ще съм сменил и маховика сигурно?
Не е дебело вярвай ми....нещо не виждам нито колектори нито електроника, а ако предобриш сместа, ще сменяш и буталца....до към 1000 кинта вервай ми, че неможе си турбинираш колата, щото само съединителя и некой по-ефтин пиджбек струват толкоз....

П.П. турбно проект с под 5000$ в джоба според мен е безмислено да се почва.

не го слушай дивера,,,почвай с 1000 лева,,другото е като на разрочено плащане,,и понеже няма да ти стигнат доникаде и ще разхвърляш колата,,,1-2 година без кола като спестиш от бензина,граждански, консумативи и актове--накрая пак ще ти излезе че си само 1000 лева в преразход...

Нарочно занижих сумата щото реално е х2....проблема е че неможе само да саднеш турбинка...после се почват гуми, джанти, спирачки, окачване....

Публикувано на: 17 Юни 2008 23:56
от speedermarto
Mдаа явно нискобюджетния блян за турбина си остава блян. Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪР tongue.gif Мислех си за олекотен маховик ( знам, че това сменят хората) или разпилване на глава (което само съм чувал и не знам дори какво представлява) wacko.gif Съвет плс :help:

Публикувано на: 18 Юни 2008 00:02
от desSs
speedermarto написа:Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪР tongue.gif
смени колата tooth.gif tongue.gif

Публикувано на: 18 Юни 2008 00:04
от diver
speedermarto написа:Mдаа явно нискобюджетния блян за турбина си остава блян. Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪР tongue.gif Мислех си за олекотен маховик ( знам, че това сменят хората) или разпилване на глава (което само съм чувал и не знам дори какво представлява) wacko.gif Съвет плс :help:
Ще има минимален и краткотраен ефект. Краткотраен, щото на първия ден ще му свикнеш и пак щи е бавна колата.....Сега след олекотяване на маховика требе и баланс, който хич не съм убеден, че секи бай стругар може да направи.....може да сложиш спортен филтър, и по-големи дюзи, ма пак няма да стане резня....после ще налееш и в едни спортни валове...накрая ще си налял 1 торба пари а пауър никъв, та ще се върнеш на турбопроекта...аз поне минах по този път...

Публикувано на: 18 Юни 2008 01:01
от mitoko
speedermarto написа:Mдаа явно нискобюджетния блян за турбина си остава блян. Чудя се какво мога да сменя все пак, че да усетя малко повече ПАУЪР tongue.gif Мислех си за олекотен маховик ( знам, че това сменят хората) или разпилване на глава (което само съм чувал и не знам дори какво представлява) wacko.gif Съвет плс :help:
моя скромен опит с 2Т машините показва, че ПОУЪР евтино се постига с олекотяване, хубво масло, хубав бензин,хубави свещи, малко нстройка на карба , чиста изпускателна система и мноооооооооо ръчкане(пилене) wink.gif

за 1000 мангизи можеш да смениш/махнеш много неща.
1. олекотяване
2. настройки на ЕКУ
3. модифициране на запалителнанта система - кабели, свещи, центровка на запалването
4. по леки гуми и джанти
5. дълго извънградско каране (200-300км) с оптимални обороти за продухване на нагара

сега за това се сещам ... :whistle: :thumbsup: