Въпрос за Corolla 91г. 1.3 12V
Въпрос за Corolla 91г. 1.3 12V
Извинявам се предварително ако вече има подобна тема, но аз поне не открих такава.
Харесал съм една Корола 91г 1.3 12в с 5 врати но като информация нямам много за този модел. Ще помоля да ми помогнете за следните неща :
Двг с ремък ли е, с какво масло се кара, ролки и т.н. какво му се сменя и на колко км.
Какви са често срещаните проблеми и на какво да наблегна като я оглеждам, зашото на първо четене не открих нищо съмнително.
Знам че гният, веждите са и оправяни но пак ще избият, дали се продават вежди като за астрите примерно и гният ли по други места и т.н.
На газ как се държи тоя двг има ли проблеми, понася ли му газифициране т.н.
Колко да очаквам харч градско и извън
Каква цена е нормална за такава кола и колко и е застр.премия ако някой знае???
Има серво на волана, в движение се върти много лесно но на място имам чуството, че все едно е без серво усилвател. Някой ако знае дали се прецакват рейките ???
А бе общо взето който може да помогне
Харесал съм една Корола 91г 1.3 12в с 5 врати но като информация нямам много за този модел. Ще помоля да ми помогнете за следните неща :
Двг с ремък ли е, с какво масло се кара, ролки и т.н. какво му се сменя и на колко км.
Какви са често срещаните проблеми и на какво да наблегна като я оглеждам, зашото на първо четене не открих нищо съмнително.
Знам че гният, веждите са и оправяни но пак ще избият, дали се продават вежди като за астрите примерно и гният ли по други места и т.н.
На газ как се държи тоя двг има ли проблеми, понася ли му газифициране т.н.
Колко да очаквам харч градско и извън
Каква цена е нормална за такава кола и колко и е застр.премия ако някой знае???
Има серво на волана, в движение се върти много лесно но на място имам чуството, че все едно е без серво усилвател. Някой ако знае дали се прецакват рейките ???
А бе общо взето който може да помогне
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
еее, чак такава скъпотия не е
да речем 20-40% повече, ако държиш на оригиналните части 50-60%, и до 200% можеш да стигнеш ако си мераклия. но чак 2-3 пъти ми се вижда множко. японските части не са чак толкова скъпи, пък има и достатъчно добри тайвански, да не говорим че вече има голямо предлагане и на части 2-ра ръка.
щом на място волана се върти трудно, а в движение лесно - може да е без серво.
най-често срещаният проблем е ръждата - гният им веждите на тези тойоти. блокът на двигателят е много здрав, валовете и буталата също. най-сериозният ремонт обикновено е подмяната на маслените и компресионните сегменти - но това рядко се налага, всичко останало е много здраво. по-често трябва да се сменят гумичките на клапаните, да речем веднъж годишно - обикновено от това пушат. иначе колата има славата на изключително издръжлива и надеждна.
двигателят е с ремък - ангренажен и генераторен. моята е с такъв двигател. окачване - бетон. аз за година и половина ежедневно каране смених само един шарнир. общо взето кола тип "проверяваш масло, вода и палиш" - за каране без много да се притесняваш. и на газ става екстра, нямаш грижи.
абе Тойота. от евтините
да речем 20-40% повече, ако държиш на оригиналните части 50-60%, и до 200% можеш да стигнеш ако си мераклия. но чак 2-3 пъти ми се вижда множко. японските части не са чак толкова скъпи, пък има и достатъчно добри тайвански, да не говорим че вече има голямо предлагане и на части 2-ра ръка.
щом на място волана се върти трудно, а в движение лесно - може да е без серво.
най-често срещаният проблем е ръждата - гният им веждите на тези тойоти. блокът на двигателят е много здрав, валовете и буталата също. най-сериозният ремонт обикновено е подмяната на маслените и компресионните сегменти - но това рядко се налага, всичко останало е много здраво. по-често трябва да се сменят гумичките на клапаните, да речем веднъж годишно - обикновено от това пушат. иначе колата има славата на изключително издръжлива и надеждна.
двигателят е с ремък - ангренажен и генераторен. моята е с такъв двигател. окачване - бетон. аз за година и половина ежедневно каране смених само един шарнир. общо взето кола тип "проверяваш масло, вода и палиш" - за каране без много да се притесняваш. и на газ става екстра, нямаш грижи.
абе Тойота. от евтините
Код за потвърждение: Избери целия код
по-често трябва да се сменят гумичките на клапаните, да речем веднъж годишно - обикновено от това пушат
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
jamie написа:Веднъж годишно ???? Не мисля, по-скоро веднъж на 10 години някъдеКод за потвърждение: Избери целия код
по-често трябва да се сменят гумичките на клапаните, да речем веднъж годишно - обикновено от това пушат
e ako ia karash sas 86, moje i da triabva vednaj godishno, ne znam
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
именно, именно много хора се плашат като усетят че двигателят харчи масло - веднага си мислят че е голям проблем. тя колата пак ще си върви, но трябва да следиш маслото и да доливаш чат пат.jamie написа:Гумички профилактично да се сменят - това никога ама никога не бих го направил - ефекта от износени/втвърдени/напукани гумички е разход на масло само - не е фатален че да има профилактика.
пък нашите горива имат един куп гадости вътре - виждал съм какви ли не неща, даже нещо като млечен талк извадиха от един резервоар след едно зареждане в Шел това скъсява драстично живота на гумичките, те бързо губят еластичност и се напукват - резултат син пушек при палене и малко по-голям разход. по различните сайтове пишат разни работи, но не вземат предвид обстановката в БГ. четох по руските сайтове(където ситуацията е подобна), че си връзваш гащите с профилактична смяна на гумичките(става дума за 2Е двигателя като този на колата в топика, той е доста популярен в Русия) - ако режеш често до по-високи обороти можеш да сменяш по-рядко, но ако караш колата на икономичен режим в ниските - трябва по-честа смяна.
пък за оригиналните гумички - трябва да са съставени от 5 части, ментетата са от три части. имах даже и картинка с разликите, но не мога да открия къде съм я заврял. бях открил един руски сайт с всякакви тънкости за карбураторните короли, но съм затрил линка - в сайта пишеха все разни руски кандидати на науките по ДВГ
Чакай малко бе пич, аз не виждам изобщо къде горивото има контакт с гумичките !
Отделно - как го виждаш това всяка година да се сменят гумички - аз не слагам оригинални части заради цените но такова чудо не съм виждал - ако всяка година се налага смяна на гумички - значи просто монтажа е сбъркан тотално и по време на смяната новите гумички са наранени. 2 пъти досега съм имал загуба на масло - единия път беше покрай наранена резба на датчик за масло (7 лева - нов) а втория - втвърден семеринг на разпределителен вал (4 лва - нов). И двата не смятам да ги сменям скоро - не и в близките 5-6 години поне
Отделно - как го виждаш това всяка година да се сменят гумички - аз не слагам оригинални части заради цените но такова чудо не съм виждал - ако всяка година се налага смяна на гумички - значи просто монтажа е сбъркан тотално и по време на смяната новите гумички са наранени. 2 пъти досега съм имал загуба на масло - единия път беше покрай наранена резба на датчик за масло (7 лева - нов) а втория - втвърден семеринг на разпределителен вал (4 лва - нов). И двата не смятам да ги сменям скоро - не и в близките 5-6 години поне
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Тая спецялно за която питам е моно-инжекция.maggkrabar написа:бях открил един руски сайт с всякакви тънкости за карбураторните короли
Аз ще я купувам за приятелката не е за мен - жена ще я кара.
Нещо обаче документите не са и читави и май нищо нема да стане.
Са се прехвърлих към старлет, ама немоа намеря.
Има сега един инвалиден 92г. 1.5 дизел. Някой може ли да каже нещо повече за тоя двигател и общо взето нещо за старлетите и що ги няма на пазара.
Забравил съм да се логна.Anonymous написа:Тая спецялно за която питам е моно-инжекция.maggkrabar написа:бях открил един руски сайт с всякакви тънкости за карбураторните короли
Аз ще я купувам за приятелката не е за мен - жена ще я кара.
Нещо обаче документите не са и читави и май нищо нема да стане.
Са се прехвърлих към старлет, ама немоа намеря.
Има сега един инвалиден 92г. 1.5 дизел. Някой може ли да каже нещо повече за тоя двигател и общо взето нещо за старлетите и що ги няма на пазара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта