Страница 1 от 1

въпрос относно японките

Публикувано на: 07 Юни 2008 11:52
от vito
здравеи те колеги от извесно време съм се запалил по японските коли по точно toyota celica или honda civic 90г-94г моделите.Celika 1.6 мисля че беше 136 коня как е вървили имали части за тя и как са цените на частите. Общо взето си търся бегачка всяко мнение ще ми е полезно благодаря предварително.

Публикувано на: 07 Юни 2008 13:59
от mitoko
laugh.gif с тея цени на бенза бегачка ше ти излезна соЛено....

майтап... biggrin.gif
предназначение на возилорто
сравнявай подобни коли, модели
потърси приятели и познати с такива коли и покарай и разпитай....
направи си примерен бюджет и тогава решавай.
виж как стои въпроса с поодръжаката - масла, консумативи и аксесоари и т.н

следва продължание :thumbsup:

Публикувано на: 07 Юни 2008 17:35
от ugabuga
celikata ako ne e GT4 (turbo) ne e begachka, taka che ako tarsish begachka nameri niakoi civic dvuvalka. B16-B18 blok.

Inache celicata shte e po komfortna i kato vizia moje bi po dobre, zavisi ot vkusa.

Публикувано на: 07 Юни 2008 19:22
от Georgimitrovich
A za6to si misli6 4e celicata gen 5 e bega4ka osobeno puk s toq motor 1,6 :thumbsup: ako si tursi6 po burzi4ka celica tursi gt4. 1,6 ne e koi znae kolko po ikonomi4na ot 2,0 a vurvi usezaemo po malko. Ve4e se navudiha dosta celiki prez poslednata godina i 4astite se namirat vse po-lesno i po-lesno.

Публикувано на: 08 Юни 2008 06:11
от Japanese_fever
ugabuga написа:celikata ako ne e GT4 (turbo) ne e begachka, taka che ako tarsish begachka nameri niakoi civic dvuvalka. B16-B18 blok.

Inache celicata shte e po komfortna i kato vizia moje bi po dobre, zavisi ot vkusa.
Ima li Civic B18 stock, shtoto za US znam, 4e samo Integrite idvat s B18.

To i dokolkoto znam Civic s B16 dvuvalka se namira trudno.

Публикувано на: 08 Юни 2008 09:10
от diver
Japanese_fever написа:
ugabuga написа:celikata ako ne e GT4 (turbo) ne e begachka, taka che ako tarsish begachka nameri niakoi civic dvuvalka. B16-B18 blok.

Inache celicata shte e po komfortna i kato vizia moje bi po dobre, zavisi ot vkusa.
Ima li Civic B18 stock, shtoto za US znam, 4e samo Integrite idvat s B18.

To i dokolkoto znam Civic s B16 dvuvalka se namira trudno.
Миналата година усилено търсихме за приятел...От 40 имаше един умрел 125 коня втек дет неможеше да откъсне. Изобщо това с мнооооо вървящите ходни е някъв мит. Изключвам С2000. Карал съм и 160 коньовия в-тек и хич не съм впечатлен....Селика 1.6 освен че има вид на изглед, здрава и икономична, ама от към вървене я няма.
Ако искаш вървяща тотка, колега от форума продава една турбинирана королка на повече от прилична цена. Вярно, че няма изгледа на селиката, ма пък ще направи много коли тъжни за рисуване...

Публикувано на: 08 Юни 2008 11:12
от vito
благодаря много за да съм по-точен карами се пъргава кола,голфа ми идва малко тромав от познати съм чувал само хубави неща в тази насока за японките,но нещо под 150к.с. защото ме претеснява данака и разхода

Публикувано на: 08 Юни 2008 12:47
от alex0378
А ЩО НЕ РИСКУВАШ С ЕДНА СЕЛИКА 2000-156К ,НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАШ АКО Е ЧИТАВА АЗ ОТ МОЙТА СЪМ МН ДОВОЛЕН,а и няма кола да върви а да не гори-освен ако не я пуснеш по някое нанадолнище де

Публикувано на: 08 Юни 2008 19:43
от diver
vito написа:благодаря много за да съм по-точен карами се пъргава кола,голфа ми идва малко тромав от познати съм чувал само хубави неща в тази насока за японките,но нещо под 150к.с. защото ме претеснява данака и разхода
Обади се на младежа дет продава турбокоролката бре! Данъка и няма е висок, щото турбото е садено после а за лапането, нямам как да върви и да не харчи....Инак "бегалка" под 150 коня вярвай бързо ще ти стане бавна.....