въпрос относно японките

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
vito
Мнения: 2
Регистриран на: 07 Юни 2008 11:17

въпрос относно японките

Мнение от vito » 07 Юни 2008 11:52

здравеи те колеги от извесно време съм се запалил по японските коли по точно toyota celica или honda civic 90г-94г моделите.Celika 1.6 мисля че беше 136 коня как е вървили имали части за тя и как са цените на частите. Общо взето си търся бегачка всяко мнение ще ми е полезно благодаря предварително.

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 07 Юни 2008 13:59

laugh.gif с тея цени на бенза бегачка ше ти излезна соЛено....

майтап... biggrin.gif
предназначение на возилорто
сравнявай подобни коли, модели
потърси приятели и познати с такива коли и покарай и разпитай....
направи си примерен бюджет и тогава решавай.
виж как стои въпроса с поодръжаката - масла, консумативи и аксесоари и т.н

следва продължание :thumbsup:

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 07 Юни 2008 17:35

celikata ako ne e GT4 (turbo) ne e begachka, taka che ako tarsish begachka nameri niakoi civic dvuvalka. B16-B18 blok.

Inache celicata shte e po komfortna i kato vizia moje bi po dobre, zavisi ot vkusa.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 07 Юни 2008 19:22

A za6to si misli6 4e celicata gen 5 e bega4ka osobeno puk s toq motor 1,6 :thumbsup: ako si tursi6 po burzi4ka celica tursi gt4. 1,6 ne e koi znae kolko po ikonomi4na ot 2,0 a vurvi usezaemo po malko. Ve4e se navudiha dosta celiki prez poslednata godina i 4astite se namirat vse po-lesno i po-lesno.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 08 Юни 2008 06:11

ugabuga написа:celikata ako ne e GT4 (turbo) ne e begachka, taka che ako tarsish begachka nameri niakoi civic dvuvalka. B16-B18 blok.

Inache celicata shte e po komfortna i kato vizia moje bi po dobre, zavisi ot vkusa.
Ima li Civic B18 stock, shtoto za US znam, 4e samo Integrite idvat s B18.

To i dokolkoto znam Civic s B16 dvuvalka se namira trudno.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 08 Юни 2008 09:10

Japanese_fever написа:
ugabuga написа:celikata ako ne e GT4 (turbo) ne e begachka, taka che ako tarsish begachka nameri niakoi civic dvuvalka. B16-B18 blok.

Inache celicata shte e po komfortna i kato vizia moje bi po dobre, zavisi ot vkusa.
Ima li Civic B18 stock, shtoto za US znam, 4e samo Integrite idvat s B18.

To i dokolkoto znam Civic s B16 dvuvalka se namira trudno.
Миналата година усилено търсихме за приятел...От 40 имаше един умрел 125 коня втек дет неможеше да откъсне. Изобщо това с мнооооо вървящите ходни е някъв мит. Изключвам С2000. Карал съм и 160 коньовия в-тек и хич не съм впечатлен....Селика 1.6 освен че има вид на изглед, здрава и икономична, ама от към вървене я няма.
Ако искаш вървяща тотка, колега от форума продава една турбинирана королка на повече от прилична цена. Вярно, че няма изгледа на селиката, ма пък ще направи много коли тъжни за рисуване...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

vito
Мнения: 2
Регистриран на: 07 Юни 2008 11:17

Мнение от vito » 08 Юни 2008 11:12

благодаря много за да съм по-точен карами се пъргава кола,голфа ми идва малко тромав от познати съм чувал само хубави неща в тази насока за японките,но нещо под 150к.с. защото ме претеснява данака и разхода

alex0378
Мнения: 186
Регистриран на: 16 Окт 2007 10:08
Местоположение: Смолян

Мнение от alex0378 » 08 Юни 2008 12:47

А ЩО НЕ РИСКУВАШ С ЕДНА СЕЛИКА 2000-156К ,НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАШ АКО Е ЧИТАВА АЗ ОТ МОЙТА СЪМ МН ДОВОЛЕН,а и няма кола да върви а да не гори-освен ако не я пуснеш по някое нанадолнище де

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 08 Юни 2008 19:43

vito написа:благодаря много за да съм по-точен карами се пъргава кола,голфа ми идва малко тромав от познати съм чувал само хубави неща в тази насока за японките,но нещо под 150к.с. защото ме претеснява данака и разхода
Обади се на младежа дет продава турбокоролката бре! Данъка и няма е висок, щото турбото е садено после а за лапането, нямам как да върви и да не харчи....Инак "бегалка" под 150 коня вярвай бързо ще ти стане бавна.....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта