Страница 1 от 1

ТУНДРА

Публикувано на: 04 Юни 2008 12:39
от martep2000
Колеги кажете кое е по добре да сложа на тундрата си-метан или пропан бутан.

Публикувано на: 04 Юни 2008 14:39
от SFINKS
пропан бутан

Публикувано на: 04 Юни 2008 22:30
от LEXUS
Tundra на метан или газ,японците ако те видят, ще те застрелят от упор. rolleyes.gif

Публикувано на: 04 Юни 2008 22:31
от agent dust
можем да те уредим с каквото поискаш smile.gif имам приятел, който еднакво ефикасно поставя и пропан бутан, и газ. всъщност съвсем скоро заминава за Исландия - ще слага метан на някакъв високопроходим джип, който ще се катери по ледниците при яко минусови температури, после ще го снимат на върха на ледника с рекламна цел - да покажат възможностите на метанът. макар, че аз лично ненавиждам еднакво и пропан бутана, и метанът - но при тези цени на горивата наистина трябва да се вземат мерки. само кажи и ти давам телефонът на човекът, в София е - той ще ти обясни кое е по-добре за твоята кола. но по мое мнение(и негово също) - метанът е гавра за автомобилът - газта е по-добре

Публикувано на: 05 Юни 2008 00:01
от Uncle Dido
Ако искаш да си чупиш ходовата част отзад - метан! wink.gif Е, да, вече има и карбонови бутилки, ама са такава цифра, че :censored:

Публикувано на: 05 Юни 2008 09:56
от max-2
maggkrabar написа:можем да те уредим с каквото поискаш smile.gif имам приятел, който еднакво ефикасно поставя и пропан бутан, и газ. всъщност съвсем скоро заминава за Исландия - ще слага метан на някакъв високопроходим джип, който ще се катери по ледниците при яко минусови температури, после ще го снимат на върха на ледника с рекламна цел - да покажат възможностите на метанът. макар, че аз лично ненавиждам еднакво и пропан бутана, и метанът - но при тези цени на горивата наистина трябва да се вземат мерки. само кажи и ти давам телефонът на човекът, в София е - той ще ти обясни кое е по-добре за твоята кола. но по мое мнение(и негово също) - метанът е гавра за автомобилът - газта е по-добре
Ако е удобно и аз искам да се свърва с него :thumbsup:

Публикувано на: 05 Юни 2008 10:12
от martep2000
при 20/100 разход е гавра с останалите хора да го плащам този бензин

Публикувано на: 05 Юни 2008 15:13
от Uncle Dido
Някой знае ли какви са тези "европейски директиви" за забраняването на газови и метанови уредби от догодина? Защото ако е така нали се сещате какво ще стане? wacko.gif

Публикувано на: 05 Юни 2008 17:04
от jamie
Не забраняват нищо.
Идеята е да се инсталират уредбите в лицензирани сервизи само (или вграждане в завода производител на колата) - има ли лиценз - чиновниците намазват (има и корупция).

Сега сериозно - в България почти няма АГУ-та по сегашния стандарт. Разликите са в отделни компоненти само - може да се оправят уредбите ($=лицензиран сервиз) примерно.


ПП: Метана е по-калоричен от бензина - за разлика от пропан-бутана.

Публикувано на: 05 Юни 2008 17:25
от Uncle Dido
Благодаря за отговора! Олекна ми! cool.gif smile.gif

Публикувано на: 06 Юни 2008 11:12
от jamie
Абе не е за олекване като си знаем политиците - лекета.
Ама сега засега няма страшно ! rolleyes.gif

Публикувано на: 06 Юни 2008 23:22
от agent dust
0888450501 Иво. всякакви въпроси за газ/метан на двигатели с големи кубатури към него. много е свестен, работи чудесно - и най-важното - доста често слага газ/метан на двигатели с много цилиндри. и единствената тойота, която харесва е Тундра - иска да си купува такава. който му звъни да каже, че го пращат от Субару сервизът на Митака.

Публикувано на: 06 Юни 2008 23:57
от Uncle Dido
jamie написа:Абе не е за олекване като си знаем политиците - лекета.
Ама сега засега няма страшно ! rolleyes.gif
Добре, представи си че дадеш 1200-1800лв. за газ инжекция и след месец някой тупан те накара да я махаш!!! Лично ще му я завра отзад, ще отвия клапана и ще му поднеса запалка! Ама Зипо, та да не изгасне! Да видим дали ще гръмне!! Цял свят реве за екология, в цивилизацията данъците им са наполовина а ние кво....Ех, рая рая...Ще псуваме под мустак, а ония ще си ни връткат как им е кеф! Е това вече няма да стане!!!! bash.gif

Публикувано на: 07 Юни 2008 21:26
от jamie
maggkrabar написа:всякакви въпроси за газ/метан на двигатели с големи кубатури към него. много е свестен, работи чудесно - и най-важното - доста често слага газ/метан на двигатели с много цилиндри.
Баси, какво значение има кубатурата и броя цилиндри ?!
Виж - мощността да.

Публикувано на: 07 Юни 2008 23:03
от agent dust
jamie написа: Виж - мощността да.
мъ да де. точно тук е проблемът - на много места навържат газовата без изобщо да се съобразяват с мощността на двигателя. повечето масови изпарители могат да осигурят адекватно гориво за двигатели до 150кс. за двигатели с по-голяма мощност вече има тънкости. аз правих няколко двигателя с пробити бутала от скапани газови. дори да забиеш по-як изпарител - слагахме за 320кс - пак има проблеми. я тръбите идват прекалено тънки, я лагва и става мудна. като настъпиш педалът до долу - не му стига газ и минава на бензин. доста тънкости има докато се изчистят тези проблеми - а при двигателите с големи кубатури те са системни. като е бедна колата - грее, лятото има много прегрети коли заради "икономични" газови или метанови уредби, настроени да харчат малко. щото редовно газаджията хал хабер си няма кво значи горивна смес и дават на око настройките. казва на клиента че можел да я настрои да върви много, или да е много икономична. и който се върже на икономичната работа - се чуди що като опъне колата на магистралата духва гарнитурата. виждал съм двигател 250кс - на който е сложена газова с плочка wacko.gif

а доколкото разбрах, няма закон, който да забрани поставянето на уредби за алтернативно гориво. единствените изисквания могат да бъдат за качеството на уредбите. т.е. ще изискат да се слагат качествени - и съответно по-скъпи уредби.