Страница 1 от 2

4AFE gori maslo

Публикувано на: 10 Сеп 2005 18:51
от Гост
Kagete kakwo da naprawja- za 3000 km otide 1 litar maslo.
Naljal sam dwigatelno maslo 10W40 Toyota polusintetika ot TM Auto.

Публикувано на: 10 Сеп 2005 20:01
от ALTEZZA
gumichkite na klapanite sigurno sa zaminali.

Публикувано на: 10 Сеп 2005 20:13
от Гост
ако не са гумичките са маслените сегменти. но те се сменят заедно с компресионните. не настъпвай колата в това състояние, дръж ниски обороти и ще харчи по-малко.

Публикувано на: 10 Сеп 2005 23:08
от Гост
A imate li ideja gribo kolko shte struwa towa i kade da go naprawja.
Mersi

Публикувано на: 11 Сеп 2005 23:39
от JoroBoy
Anonymous написа:A imate li ideja gribo kolko shte struwa towa i kade da go naprawja.
Mersi
V vseki edin serviz za ne poveche ot 40-50 leva.....po intersno e obache kolko sha struvat gumichkite za tiah pri vsichki polojenia sha zadminesh 50 kinta!

Публикувано на: 12 Сеп 2005 05:19
от agent dust
оригиналните гумички за клапаните струват към $12-$20. важното е да не ти набутат фалшиви. оригиналните гумички са направени от 5 части, а фалшивите от 3 части. главата не се шлайфа. смяната е 50-60лв.

потърси подробно инфо тук:
http://toyota-club.net/files/st-expl.htm

все ще намериш нещо полезно :)

Re: 4AFE gori maslo

Публикувано на: 14 Сеп 2005 22:45
от punkara
Anonymous написа:Kagete kakwo da naprawja- za 3000 km otide 1 litar maslo.
Naljal sam dwigatelno maslo 10W40 Toyota polusintetika ot TM Auto.
ya razkazi sega po-podrobno, pri kakvi usloviya "izgorya" tova maslo! sischko s podrobnosti, za da stane yasno! zabelyazal li si sinkav otenuk i mirizma na izgoryalo maslo v auspuhnite pushaci?
wink.gif

Публикувано на: 18 Сеп 2005 21:11
от Гост
Dokolkoto si spomnjam minalija mesec po magistralata sam karal i poddargal 150-140 km/h. Pologitelno towa e edna ot prichinite.
Tazi sedmitsa hodih do Sozopol i poddargah oboroti do 3000-3500, ne po-veche. Taka sam minal okolo 1000 km i ne zabeljazam razhod na maslo.
Kato palja studena Karinata w nachaloto malko ima sinkav puhak, no pochti wednaga sled tova izchezwa. Ne sam zabeljazal mirizma, no ne sam i tyrsil takava.
Tova e , shte sledja masloto prez dwa-tri dena.

Публикувано на: 19 Сеп 2005 08:38
от b_d
Щом пропушва само в началото вероятно са гумички. Като спреш се стича малко в цилиндрите и после изгаря. Не забравяй, че на дълъг път изгаряш бензина, който е отишъл в маслото при градското каране и затова изглежда като че ли гори много масло.

Публикувано на: 24 Авг 2006 22:09
от Caesar
Демонтират ли се разпределителните валове и ангренажния ремък при смяна гумичките на клапаните с нови на двигател 4афе?

Публикувано на: 24 Авг 2006 22:28
от ugabuga
da

Публикувано на: 04 Фев 2008 15:05
от Petar
Kolegi izminah 5000 km ot kakto smenih masloto i iskam da popitam dali e normalno za tezi izminati kilometri nivoto na masloto damie mejdu min i max kato kolata mi vyrvi dobre nima nikakvi te4ove ili amaslavania niama sajdi otzad na gyrneto i ne puhi .Dali e normalno da si izrazhodva maslo za smazvaneto na butalata kato iskam da pod4ertaia 4e kalota e karana pove4e na dylyg pyt dvigatelia e 4a-fe 1,6

Публикувано на: 04 Фев 2008 18:06
от Aleksandar
Petar написа:Kolegi izminah 5000 km ot kakto smenih masloto i iskam da popitam dali e normalno za tezi izminati kilometri nivoto na masloto damie mejdu min i max kato kolata mi vyrvi dobre nima nikakvi te4ove ili amaslavania niama sajdi otzad na gyrneto i ne puhi .Dali e normalno da si izrazhodva maslo za smazvaneto na butalata kato iskam da pod4ertaia 4e kalota e karana pove4e na dylyg pyt dvigatelia e 4a-fe 1,6
Emi to nali se naliva do sredata mejdu Min i Max :thumbsup:
A ne e normalno da gori, na men pone i dvete ne sa mrydvali

Публикувано на: 05 Фев 2008 00:44
от agent dust
нормално е. даже ако за 5000км нивото на маслото не е мръднало трябва да се усъмниш

Публикувано на: 05 Фев 2008 09:45
от Petar
Mersi kolegi za otgovorite smile.gif