Страница 1 от 1
Интеркулера на Yaris 1.4 D4D 2006г. се пълни с масло
Публикувано на: 30 Май 2008 16:06
от dzi
След 30 000 км се появи проблем с губене на масло от двигателя.В сервиза установиха,че маслото отива в интеркулера в следствие, на което двигателят изгуби мощност.След смяната на въздушния филтър и почистването на интеркулера,нещата се оправиха.Ако някой е имал подобен проблем,моля да сподели.Благодаря предварително!
Публикувано на: 30 Май 2008 16:38
от b_d
99% заминал семеринг на турбина
Публикувано на: 30 Май 2008 17:14
от diver
хм, дано да е само семериг, макар че от него пък да има загуба на мощност....
Публикувано на: 30 Май 2008 19:00
от Kiki
Щом веднъж е влезло масло, само с почистване не може да минеш.Трябва да оправиш и причината.Най-вероятната е тази,която ти писа колегата. След като има масло в интеркулера тои не вкарва необходимото количество въздух-съответно кислород,необходим за горенето в цилиндрите и е ясно,че колата няма да върви.
Публикувано на: 30 Май 2008 21:42
от ugabuga
ne varveneto ne e ot masloto v coolera. ne sam saglasen.
Moje bi ot zacapani sveshti no na coolera ne mu prechi masloto da si raboti kato horata.
Публикувано на: 30 Май 2008 22:34
от dzi
В сервиза направиха диагностика -компютъра не отчете никаква грешка.Ако причината е в турбото компютъра нямаше ли да отчете грешка?
Публикувано на: 30 Май 2008 22:51
от diver
ugabuga написа:n...Moje bi ot zacapani sveshti ....
Не говорим ли за Д4Д?!
Публикувано на: 30 Май 2008 22:55
от dzi
да
Публикувано на: 30 Май 2008 23:26
от Nedkow
Проблема е турбото и да не ти разправят врели некипали в ТМ за грешки в компа

След като ти е пълен интеркулера с масло много трудно премина въздух и от там ти пада мощността почиставаш и се оправя до следващото пълнене с масло

Публикувано на: 31 Май 2008 00:39
от dzi
Проблем навярно е турбото.А каква е вероятността вследствие на замърсен въэдушен филтър турбината да причинява проблема.
Публикувано на: 31 Май 2008 02:29
от Me4oKyX
dzi написа:Проблем навярно е турбото.А каква е вероятността вследствие на замърсен въэдушен филтър турбината да причинява проблема.
Сменяй турбо ако трябва, щото ако влезе в цилиндрите с въздуха това масло, ще имаш Ярис McLaren Edition - ще вдигне ~9000об./мин докато каже тотално БУМММММ и ще си за нов двигател! Няма майтап, това е много сериозен проблеми! Виждал съм на живо едно Волво, което вкара през кулъра масло(принципно маслото се пали МНОГО трудно, но при над 1000атм налягане и 90 градуса подпалва яко и гори дълго) направи яка димна завеса в радиус от 50метра, двигателя виеше като пистов мотор и след 10-тина секунди издрънча яко и угасна.... Задълго......
Ако, НЕДАЙ БОЖЕ стане такова нещо, по най-бързия начин дърпаш ръчната, скачаш на спирачката, вкарваш 5-та скорост и пускаш съединитела бързо, че да угасне! Въртене на ключа няма да помогне изобщо в такава ситуация, защото докато не се изгори маслото няма гаснене, но преди да изгори маслото в цилиндрите, гръмва двигателя

Кофти е, но може да стане и по-лошо! НЕ го допускай

Публикувано на: 31 Май 2008 08:16
от diver
ugabuga написа:n...Moje bi ot zacapani sveshti ....
Не говорим ли за Д4Д?!
dzi написа:да
За какви свещи говорим тогава? Подгряващите след кат е запалил двигателя, нямат нищо общо с вървенето!
Публикувано на: 31 Май 2008 08:18
от diver
Me4oKyX написа:...
Сменяй турбо ако трябва, щото ако влезе в цилиндрите с въздуха това масло, ще имаш Ярис McLaren Edition - ще вдигне ~9000об./мин докато каже тотално БУМММММ и ще си за нов двигател! Няма майтап, това е много сериозен проблеми! Виждал съм на живо едно Волво, което вкара през кулъра масло(принципно маслото се пали МНОГО трудно, но при над 1000атм налягане и 90 градуса подпалва яко и гори дълго) направи яка димна завеса в радиус от 50метра, двигателя виеше като пистов мотор и след 10-тина секунди издрънча яко и угасна.... Задълго......
Ако, НЕДАЙ БОЖЕ стане такова нещо, по най-бързия начин дърпаш ръчната, скачаш на спирачката, вкарваш 5-та скорост и пускаш съединитела бързо, че да угасне! Въртене на ключа няма да помогне изобщо в такава ситуация, защото докато не се изгори маслото няма гаснене, но преди да изгори маслото в цилиндрите, гръмва двигателя

Кофти е, но може да стане и по-лошо! НЕ го допускай

Скоро едни мутражи с едно Х5 се бяха наиграли така....
Публикувано на: 31 Май 2008 09:13
от dzi
Yarisa е на 50000км така че е гаранционен.Как да ги принудя в сервиэа да сменят турбото,след като ми каэват,че причината не е в него а във въэдушния филтър/замърсен бил/.При диагностиката компа не отчете никаква грешка,а трябвало да отчете при повреда в турбото.Дайте съвет эащото наистина неэнам как да постъпя.
Публикувано на: 31 Май 2008 23:59
от Nedkow
dzi написа:Yarisa е на 50000км така че е гаранционен.Как да ги принудя в сервиэа да сменят турбото,след като ми каэват,че причината не е в него а във въэдушния филтър/замърсен бил/.При диагностиката компа не отчете никаква грешка,а трябвало да отчете при повреда в турбото.Дайте съвет эащото наистина неэнам как да постъпя.
Ами след 1000км. от смената на въздушния филтър ги накарай да изкарат кулера, и ако пак има масло няма какво да ти се обесняват, ако турбото пуска масло няма компютър който да го засече
