Страница 1 от 1
въпрос към разбиращите от 2.0 16 twin cam
Публикувано на: 22 Май 2008 19:43
от bobi_stz
колеги има ли разлика в колектора между 3S(2.0 литра) и 5S(2.2 литра)тъи като се опитвам да поръ4ам колектор за моята мр2 2.0 156к.с и никъде неми излиза такъв.навсякъде вади за 5S.да не би да съвпадат фланците.ако някои знае да помогне.благодаря предварително.става въпрос за изходящ колектор 4в1
Публикувано на: 23 Май 2008 11:43
от jamie
3SGE или 3SFE си ?
ФЕ-то има шанс да използва същия колектор, ГЕ-то - едва ли....
Публикувано на: 23 Май 2008 19:50
от bobi_stz
ммм ами как да разбера.в талона и в сервизната книжка пише мотор-3S друго няма.модела е MR2 2.0 GT-I кода на модела е SW20L-AJMZFG.от седмица съм с тоиота и несъм много наясно.много търсих във вси4ки ибеи и излиза колектор само за турбо версиите и за тези без турбо но с двигател 5S.така на око много си прили4ат но ще трябва някои по знаещ да каже.
Публикувано на: 23 Май 2008 20:12
от bobi_stz
намерих в англииския ибеи един мотор като моя пише 4е е 3FGE.защо мислиш 4е тои със сигурност не става.да същия е.моя е такъв...
Публикувано на: 23 Май 2008 21:57
от kristian
bobi_stz написа:ммм ами как да разбера.в талона и в сервизната книжка пише мотор-3S друго няма.модела е MR2 2.0 GT-I кода на модела е SW20L-AJMZFG.от седмица съм с тоиота и несъм много наясно.много търсих във вси4ки ибеи и излиза колектор само за турбо версиите и за тези без турбо но с двигател 5S.така на око много си прили4ат но ще трябва някои по знаещ да каже.
3S-FE-ангренажа върти само единия вал.Втория е зацепен паразитно със зъбчатка под капака на главата
3S-GE-ангренажа върти и двата разпределителни вала,т.е имаш две колелета към ремъка.
Публикувано на: 23 Май 2008 22:37
от jamie
Dai nomera na shasito - ot talona. Ste razberem vednaga.
No kakto opisvash - 99% si 3SGE - spored men kolektori ste stavat samo ot 3SGE i 3SGTE (turboto).
Публикувано на: 24 Май 2008 16:19
от bobi_stz
3SGE съм няма съмнение въпроса е защо никъде не предлагат нищо за нея.естествено защото е за европеиския пазар предполагам.варианта е да си сложа направо турбо.та зна4и мотора с турбото 3SGTE е същия като моя с един охлюв пове4е.сега идва въпроса колко понася моя мотор без да се отваря и да се сменят бутала биели и т.н..искаше ми се да си сложа един хубав колектор едно хубаво гърне един спотрен филтър и да си карам така но уви никъде колектор другото го има.остава варианта да си направя някъде в БГ.или охлюва но там работата става сериозна и наи много да я счупя хубавата колица.ако някои има идеи да споделя.или ако знае откаде да се здобия с колектор.то кат се замисля едни джанти немога да си намеря за тая кола пак камо ли..... biggrin.gif
Публикувано на: 24 Май 2008 17:53
от Georgimitrovich
otgovora e mnogo prost tozi dvigatel ne se predlaga v usa. Suotvetno po4ti nqma da nameri6 4asti za nego prez google ili ebay. Potursi po-uporito i 6te nameri6. Kakvo to4no ti trqbva ako moga s ne6to da pomogna???
Публикувано на: 24 Май 2008 18:18
от bobi_stz
Публикувано на: 24 Май 2008 18:48
от Georgimitrovich
neznam 4ove4e taka na kartinki izgejdat PO4TI ednakvi no do kolkoto znam 5sfe motora e 2,2 a 3sge motora e 2,0.