Страница 1 от 1

новия рав4 се предлага в австрия с метанова уредба

Публикувано на: 12 Май 2008 22:08
от jim_beam
http://www.toyota-lungau.at/Toyota_Grag ... 2005-1.htm
отляво RAV4 CNG !

производство на MTM/BRC.
значи ако се поръча така има 3 год. гаранция.по-важно е,че не е проблем за тоя мотор.
за 270-350km пробег дали си заслужава? wacko.gif

Публикувано на: 12 Май 2008 22:29
от jamie
Da ! Ste dade serioznata ikonomia bash na kyso - a tam zarejdaneto ne e problem !
Da ne govorim che ste preseche BG s 1 mejdinno zarejdane - koeto si e bez pari !

Публикувано на: 13 Май 2008 22:18
от Kiki
Карах един служебен Мерцедес на който му сложихме метанова уредба.Свали разхода в пари за гориво три пъти!

Публикувано на: 13 Май 2008 22:48
от sluchaen_fen
Доскоро нямаше достатъчно метан станции у нас. Сега гледам, че имаме 59 метан станции.
Значи метана не е за пренебрегване като алтернативно гориво.

Публикувано на: 13 Май 2008 22:55
от Kiki
sluchaen_fen написа:Доскоро нямаше достатъчно метан станции у нас. Сега гледам, че имаме 59 метан станции.
Значи метана не е за пренебрегване като алтернативно гориво.
Не е случайно,че такситата 99%минаха на метан. Не знам това обаче как се отразява та двигателя?

Публикувано на: 13 Май 2008 23:17
от sluchaen_fen
Kiki написа:... 99%минаха на метан. Не знам това обаче как се отразява та двигателя?
Чувам, че метана зле се отразява на леглата на клапаните. Клапаните се вкопават в леглата при малките кубатури. Скапва се главата на двигателя. Скапва се задното окачване от тежката бутилка. Катализаторът загрява. Тези амортизации се компенсират с по-евтиното гориво. Метановата уредба е два пъти по-скъпа от пропан-бутан уредба. Значи излиза еднакво - метан или пропан-бутан. Метана поне не смърди.

Не случайно jim_beam сложи акцент върху "по-важно е,че не е проблем за тоя мотор."

Публикувано на: 14 Май 2008 00:24
от jamie
Чуваш ама от лададжии. От 30 години насам материалите са нормални - и технологиите също. Какво и се скапва на главата - не разбрах ?
А на катализатора ? А, аванса не бил настроен ? То и при бензин с малко аванс пак същия ефект става - какво е виновен метана тук ?

Да, имат 2 проблема с метана (както и с пропана де). Няма чукане на аванс щото октаните са над 100 - и не се замърсява толкова маслото - може да се сменя на по-голям пробег. Щях да забравя за третия проблем - всъщност единствения кусур: майсторите .... :whistle:
Въпроса с килата вече се решава с олекотени бутилки. Виж - цената е повечко. Затова и такива колис е карат - при разход 4+ хилки годишно в лева икономията избива дори метанов инжекцион за ЕДНА година.