Страница 1 от 2
Помощ за локализиране изтичане на течност
Публикувано на: 12 Май 2008 11:55
от nachinaeshto_japanche
Колата е Корола 4а-фе 1998г. Точно под масления филтър има гумен маркуч, който слиза под десния край на радиатора и не се вижда каде отива. Точно по този маркуч има някаква течност но не мога да разбера дали е масло, антифриз, фреон защото не знам от коя система е. Може би маркуча е спукан. Някой ако знае какво минава през този маркуч, ще съм му благодарен да сподели.
Публикувано на: 12 Май 2008 12:56
от max-2
Сигурно е масло от двг., имат маслен радиатор 4АФЕ
Публикувано на: 12 Май 2008 13:03
от nachinaeshto_japanche
Ами изглежда доста текло, но нивото на маслото не е мръднало (на фул е)
Публикувано на: 12 Май 2008 17:35
от djofi_m
маслото е мазно, а антифриза е сладък

, ама после плюй че е и отровен. biggrin.gif
Публикувано на: 12 Май 2008 22:47
от jamie
Avtomatik li e kolata ?
Публикувано на: 13 Май 2008 11:08
от nachinaeshto_japanche
Не не е автоматик. Този маркуч е вкаран в друг гумен, но като че ли под тях има метална тръбичка. И мисля че олива на мястото където са съединени гумените маркучи.
Публикувано на: 13 Май 2008 11:23
от ceko26
Сигурно е от хидравликата, но следи си течностите коя намалява.
Публикувано на: 13 Май 2008 12:28
от Corolla 4wd
max-2 написа:Сигурно е масло от двг., имат маслен радиатор 4АФЕ
Това наистина е маркуч, по който тече двигателно масло към масления радиатор, който се намира пред големия радиатор с охлаждаща течност.
Публикувано на: 13 Май 2008 16:43
от nachinaeshto_japanche
Този по малкия радиатор не е ли на климатика?
Иначе благодаря за отговорите.
Публикувано на: 13 Май 2008 18:12
от stas
Малкия радиатор е за двигателното масло,на климатика радиатора е голям колкото този на охлаждащата течност.
Публикувано на: 13 Май 2008 19:08
от max-2
Kolega, ako ne se наведеш да видиш за какво става въпрос-няма да стане, да знаеш.
Ако сменяш маслото скоро-изчакай с ремонта до смяната. Когато маслото е източено и маркучите и масления радиатор са празни и няма да се оплискаш докато работиш.
Провери маркуча за някакви дефекти, ако няма смени или пооправи оригиналната скоба(посвий я малко с клещи) и я постави на старото и място, то си личи как се е отпечатала на маркуча. Давам ти такива съвети, защото оригиналните части са много по-качествени и е добре да се използват докато може да служат вярно. Е, ако маркуча ти е напукан (в което се съмнявам), смени го!

Публикувано на: 14 Май 2008 11:41
от Petar
Kato stana vypros za te4ove na maslo i az imam edno amasliavane to4no pod maslenia filtyr predstavliava nehto kato probka i si mislia 4ee za izto4vane na msloto samo na maslenia filtyr .Ta vyprosytmie niakoi otvivalie taia probka dami kaje dali ima niakava garnitura zada zanam dali triabla daia zategna pove4e ili da smeniam garnitura .
Публикувано на: 14 Май 2008 14:22
от stas
Мисля че там се намира пробката за проверка налягането на маслената помпа, но не съм много сигурен.
Публикувано на: 14 Май 2008 18:21
от nachinaeshto_japanche
Майстора при който отидох каза, че този малкия радиатор е за хидравликата.
Публикувано на: 15 Май 2008 05:35
от Corolla 4wd
Абсолютно не съм съгласен с мнението на този "майстор".
Едната ми Корола е АЕ95 4wd с 4AFE двигател, без хидравлика на волана, но със същия малък маслен радиатор, какъквто има и по-новата ми АЕ95 4wd с 4AFE двигател и с хидравлика на волана.