Страница 1 от 1

Проблем със сутрешното палене.

Публикувано на: 06 Май 2008 13:48
от kuzerdale
Здравейте,аз съм човека с Камрито.Имам проблем с първото палене-сутрин,върти първия път без да пали,втория опит е нещо средно между палене и непалене и третия вече пали, после през деня е пушка-от първия път.Според един от най-добрите майстори в ТМ-ауто-Пазарджик(не я е гледал колата,нахвърлях му проблема както на вас в момента)е бензиновата помпа,каза,че е тръгнала но може да кара така с години това се оказа много неприятна новина особенно като ми каза ,че при тях помпата е 550-600 лв .Аз уважавам неговата"диагноза" но уважавам и вашето мнение за това се обръщам и към вас!!!Търсачката на форума не можа да ми помогне .Моля ви дайте съвети какво може да е това чудо и ако и според вас е помпата някакви по- евтини (и качествени де) алтернативи за тази част.

Публикувано на: 06 Май 2008 15:06
от proscrip
Като начало - провери цялата матистрала от резервоара до ижекциона, за теч - може и да взема въздух от някъде, пък после му мисли за помпа.

Публикувано на: 06 Май 2008 18:54
от jamie
Тия помпи от бяло злато сме ги чували.
Над 200 лева смяната на помпа е ОБИР ! Неоригинална, разбира се.
Тоя какъв майстор е става ясно от диагностиката му - по слухове. Отделно ако помпата е зле - няма да имаш мощност на високи обороти.
Абе това Пазарджик къде беше, Пловдивска махала с Тойота майстори ли .... ? :whistle:

Публикувано на: 06 Май 2008 19:30
от dap
jamie написа:Тия помпи от бяло злато сме ги чували.
Над 200 лева смяната на помпа е ОБИР ! Неоригинална, разбира се.
Тоя какъв майстор е става ясно от диагностиката му - по слухове. Отделно ако помпата е зле - няма да имаш мощност на високи обороти.
Абе това Пазарджик къде беше, Пловдивска махала с Тойота майстори ли .... ? :whistle:

хахахахахахха laugh.gif

Публикувано на: 06 Май 2008 20:00
от kuzerdale
[quote="jamie"]Тия помпи от бяло злато сме ги чували.
Над 200 лева смяната на помпа е ОБИР ! Неоригинална, разбира се.
Тоя какъв майстор е става ясно от диагностиката му - по слухове. Отделно ако помпата е зле - няма да имаш мощност на високи обороти.
Абе това Пазарджик къде беше, Пловдивска махала с Тойота майстори ли .... ? :whistle:[/quo

Значи, на високите обороти си работи нормално,цената която цитирах е за оригинална помпа от Тойота магазина.Мерси много за мнението ти но само не разбрах географската ти ирония към самите майстори ли беше адресирана?

Публикувано на: 06 Май 2008 22:02
от jamie
Към тях към тях, нормалните хора нищо лошо не са ми направили laugh.gif

Според мен си направи истинска диагностика щото мен силно ме съмнява да имаш нужда да олекнеш с тия точно 400 лева.

Публикувано на: 07 Май 2008 11:19
от kuzerdale
Тази сутрин запали от раз ,това не е било от една седмица,каква е тая щуротия,форума ли е вълшебен!!! biggrin.gif

Значи,смених бензиностанцията и заредих по-сериозно количество бензин дали това е променило нещо или е случайност???(то близките дни ще покажат де)Също така смених и маслото(беше за смяна),но съм почти сигурен ,че няма връзка с моя проблем,просто нахвърлям повече детайли може и да са важни за ситуацията,...не знам?

Публикувано на: 07 Май 2008 11:50
от jamie
Вълшебен е я, всеки ден да идваш тука - и редовен членски внос ! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Имахме случай на тиня в резервоара, полепнала плътно по филтъра вътре (в резервоара) на помпата. Ама симптомите бяха други ....
Та това може да има някакво отношение - ако ти се занимава извади я внимателно и огледай ?

Публикувано на: 07 Май 2008 19:32
от slowtraveler
Може да е и друга възможност - изпускащ инжектор - през нощта бензина от магистралата под налягане изпуска в колектора.
Затова сутринта имаш магистрала без налягане. Тъй-като на повечето Тойоти помпата стартира с въртенето на стартера, а не с даването на контакт, и трябва известно време за да вдигне налягането...
Може да е и регулатора на налягане - да изпуска, или възвратния клапан (не знам как е точно твоя двигател...)
Ама всичко това си е 'ремонт по телефона' - само даване на идеи.. tongue.gif

Публикувано на: 08 Май 2008 09:47
от kuzerdale
slowtraveler написа:Може да е и друга възможност - изпускащ инжектор - през нощта бензина от магистралата под налягане изпуска в колектора.
Затова сутринта имаш магистрала без налягане. Тъй-като на повечето Тойоти помпата стартира с въртенето на стартера, а не с даването на контакт, и трябва известно време за да вдигне налягането...
Може да е и регулатора на налягане - да изпуска, или възвратния клапан (не знам как е точно твоя двигател...)
Ама всичко това си е 'ремонт по телефона' - само даване на идеи.. tongue.gif
А бе верно ,че се получава"ремонт по телефона",но това за мен са много ценни съвети,все пак това са си посоки и "храна " за размисъл . :thumbsup: Иначе двигателя е 3S-FE .

Публикувано на: 09 Май 2008 18:23
от limerad
провери си регулатора на налягане намира се в края на блока на инжекторите

Публикувано на: 09 Май 2008 18:48
от kuzerdale
limerad написа:провери си регулатора на налягане намира се в края на блока на инжекторите
Ще го проверя,но и днес ми запали от първия път кво е тва чудо??!Дали е рано все още да мисля,че е било нещо случайно , чудя се вече въобще дали да е барам??!! wacko.gif Но все пак ще и направя за всеки случай една диагностика защото не искам да съм под напрежение да ми изпляска някъде тотално!

Публикувано на: 09 Май 2008 19:16
от slowtraveler
Абе аз имам принцип - при условие, че няма странични ефекти като загряване, странен шум, повишен разход или сигнализация за грешка - НЕ ПИПАЙ.....
Ако отидеш на диагностика има голяма вероятност да попаднеш на 'майстор', който да ти навие чивиите за някой проблем....
Проблема може да е бил с бензина, или мръсотия в някой инжектор, която е била издухана в последствие....
По-добре изчакай да издухаш 1-2 резервоара с друг бензин и тогава реши какво да правиш

Публикувано на: 09 Май 2008 20:26
от kuzerdale
slowtraveler написа:Абе аз имам принцип - при условие, че няма странични ефекти като загряване, странен шум, повишен разход или сигнализация за грешка - НЕ ПИПАЙ.....
Ако отидеш на диагностика има голяма вероятност да попаднеш на 'майстор', който да ти навие чивиите за някой проблем....
Проблема може да е бил с бензина, или мръсотия в някой инжектор, която е била издухана в последствие....
По-добре изчакай да издухаш 1-2 резервоара с друг бензин и тогава реши какво да правиш
Абсолютно съм съгласен!!! :thumbsup: