Страница 1 от 1
Турбо и компресор на 4АГЕ (снимки)
Публикувано на: 29 Авг 2005 10:46
от El Camino
Един швейцарец завършил третия си турбо 4аге проект, този път със компресор и турбо обаче. Интересни данни е дал - максимална мощност 214 коня, 190нм при 2000 оборота и според него проекта бил успешен.
Купето е на Корола Е9 ГТИ.
Ето малко снимки:
http://www.toyotas.de/cgi/wbb2/thread.p ... post830420
Публикувано на: 29 Авг 2005 11:06
от jamie
Ако цялата борба е била за 14 коня над форсиран 4АГЗЕ двигател - да.
Публикувано на: 29 Авг 2005 11:20
от El Camino
Aми целта му е 330 коня. В момента е ограничил на 1 бар.
Дал е буталата какви са му и съединителя - цени съответно 880$ и 450$ от
www.importperformanceparts.net.
Публикувано на: 29 Авг 2005 11:23
от jamie
Това ще е вече интересно !
Макар че с тия цени - не знам, стандартните ГЗЕ бутала ги дават годни за тия коне, JE-тата също - и са на половината цена.
Публикувано на: 29 Авг 2005 19:49
от PAKETA_1
To tva na nekaf chujd ezik bre...

Публикувано на: 29 Авг 2005 20:47
от agent dust
PAKETA_1 написа:To tva na nekaf chujd ezik bre...

мда, на некакъф германски е

онлайн преводачката решава проблема:
http://www.worldlingo.com/en/websites/u ... lator.html
това върши работа и като се превежда от японски на друг език, примерно инглиш или руски. аз редовно ползвам този линк.
Публикувано на: 29 Авг 2005 22:13
от Japanese-to
PAKETA_1 написа:To tva na nekaf chujd ezik bre...

Eto prevoda deto napravi site daden ot maggkrabar:
http://www.worldlingo.com/SH0gfCf2o9dNf ... /translate
Публикувано на: 29 Авг 2005 22:14
от Japanese-to
Ni6to ne stana

Публикувано на: 29 Авг 2005 22:21
от jamie
Публикувано на: 29 Авг 2005 22:30
от El Camino
Ами то по - добре малко да взема да го обобщя, вместо всички да се мъчат на тоя швабски. Начи -
Mods at the engine:
Head:
Manley larger one as well as exhaust valves
Channels increases
Block:
Ross forged turbo-pistons
Crower piston rod
Toga HP bushes for KW
Toga HP bushes for piston rods
Cometic head seal
April head pin
April KW of pins
Clutch:
Clutch Master’s sinter metal clutch
Electronics:
GReddy e-manage easily programmable controller
GReddy PRofec e-01 load pressure CONTROLLER
+saemtlicher available Zugemuese
PLX broadband Lambdasonden indicates +EGT +Klopfanzeige
Periphery:
Ct20b turbo
Opcon screw compressor
As well as innumerable owners and chrome-plated steel pipes and other special preparations
За съединителя и за буталата писах, в последния постинг е обяснил за компютъра, а именно -
The e-manage is in the reason a selective control valve of which without orginale ECU does not function, therefore is the orginale LMM also still installed. Additionally the e-manage has however still another its own pressure sensor (MAP) thus has I both MAP and LMM
The advantage is with this system that one the orginalen characteristic diagrams amend can and thus also very delicate operating points are steered such as training run, Lambdaregelung in partial load, knocking control, cold weather starting etc. further of orginalen ECU.
Play of piston 0,15 mm (is kolbenspeziefisch! please do not copy )
ZKD my holds still
Това ако не се разбира ще го преведа и него.
Публикувано на: 29 Авг 2005 23:52
от ugabuga
mnogo mi e stranno kak sas vsichki tia dalaveri toia pravi samo 200 konia !?!
shtom edin prost tercel samo sas turbo ot WRX i po golemi injectori pravi 200konia nachi toia triabva da moje mnnogo poveche
Публикувано на: 30 Авг 2005 00:00
от jamie
ugabuga написа:mnogo mi e stranno kak sas vsichki tia dalaveri toia pravi samo 200 konia !?!
shtom edin prost tercel samo sas turbo ot WRX i po golemi injectori pravi 200konia nachi toia triabva da moje mnnogo poveche
Терсела не прави 190Нм на 2000 оборота май ?

Публикувано на: 30 Авг 2005 02:11
от ugabuga
hehe az si pomislih che tova mu e max mojnost :-D mnogo me ozadachi che samo na 2000rpm mu e max mojnost ama .....