Страница 1 от 2
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЛИ Е??????
Публикувано на: 21 Апр 2008 13:47
от v1977
Привет отново на всички колеги!
Въпросчето ми е следното:Королката си я купих преди няколко месеца,от тогава съм и навъртял около 4000-5000км!Веднага след като я купих и смених предните накладки защото бяха за смяна.Сега ще и сменя и предните спирачни дискове и те са за смяна.Майстора вика освен дискове сменяме и накладки ужас викам аз та нали ги сменихме преди 5000км те са нови

!Тои вика че ако не ги сменя ще прецакам новите дискове

! Моля помогнете възможно ли е това ебахти и ужаса-то по тая логика при всяка смяна на накладки ще трябва да сменям и дискове

! Какво да правя

?
Публикувано на: 21 Апр 2008 14:03
от Petar
Mai toia maistor iska dati vzeme pari4kite .Ako nakladkite tisa hubavi i pasvat ne triabva dagi smeniah . Neviarvam za 5000 km dasa zaminali 4ak tolkova osven ako karah samo na spira4ka

Публикувано на: 21 Апр 2008 15:46
от jingo
Има известна логика ,ако искаш да ти се запазят новите дискове,защото нови дискове с накладки ще се притъркат правилно и няма да поемат евентуалните неравности от поизносените ти и уж стари накладки,демек две гладки повърхности по-добре и по-правилно ще се сработят отколкото една гладка и една назъбена вече,а ако караш с много често натискане на спирачка, то няма смисъл

Публикувано на: 21 Апр 2008 16:08
от v1977
Принципно не съм от хората които карат на спирачка

Публикувано на: 21 Апр 2008 16:22
от drago_1
Според мен идеята на товя майстор е да вземеш нови накладки понеже старите може да имат ръбове или евентуални неравности причинени от старите ти дискове и е възможно първите километри можеби около 50-100км. да спираш много лошо!
Публикувано на: 21 Апр 2008 17:39
от ugabuga
maistora si e prav, samo ne znam kade ste bliali i shto ne smenihte diskovete zaedno s nakladkite oshte prednia pu. za 5000 km diskove ne se iznosvat, ta znachi oshte togaz sa si bili za smiana.
Ponachalo ako diska e v mnogo dobro sastoianie moje samo nakladki da se smeniat, no ako iskash da spira dobre se smeniat i dvete.
Публикувано на: 21 Апр 2008 20:34
от rudolf
майстора мисли че новите накладки са изяли диска,,защото преди не са били за смяна,,а сега диск-няма--феродо стой,,,,очевидно се опасява че те са причина за износването му,,,и иска да ги смениш с някой с по меко феродо,,,а не после пак дискове да сменяш-а феродо-да има...според мен,,,и е прав ако е така
демек--не е задължително ако феродото е нормално като качество,,,,,задължително е ако е е твърдо и яде дискове..и е нормално при износване на диск за 5000 километра,,да заподозре накладката
Публикувано на: 21 Апр 2008 22:01
от The_Teacher
При смяна на дискове задължително се сменят накладки! Обратното не е задължително.
Публикувано на: 21 Апр 2008 22:34
от kristian
The_Teacher написа:При смяна на дискове задължително се сменят накладки! Обратното не е задължително.
Защо бе хора?Шкурката отдавна е измислена та да подравните накладките.И не бъркайте меко "феродо" с абразивно феродо.Първото може да е много меко и здраво да яде дисковете.Навремето му сърбах опарата на едно такова.Смених си накладките и се оказа че доста бързо се "изяждат".Спира си колата нормално,не стържат,не скърцат,не прегряват абе супер..................да ,ама не!Оказа се че и дисковете "ядат" бързо.
Пример е Итонга.Много е мек и крехък,ама майката им разказва на трионите.
Публикувано на: 21 Апр 2008 23:58
от Nedkow
Ако са проблем неравностите по феродото може да ти го минат на фреза и да продължиш да ги използваш
Но ако накладките са изпечени или са причина за износените дискове трябва да ги смениш

Публикувано на: 22 Апр 2008 09:08
от Night'sB
Здравейте колеги,
Имах такъв проблем. Силно биене при спиране - смених дискове и накладки. Пак биене - гледам реално си продължава да бие десният ми диск. Оказа се лагера. Който го е сменял повредил при снемането ма стария оста за вътрешната черупка на лагера и той не стигаше до края и беше накриво. Смених всичко накуп с втора употреба. Накладките не. Биеше заради накриви износената накладка около 1000км, но после се притърка и сега всичко си е О.К. Ако по дисковете е имало дълбоки бразди по-добре си пристържи накладките с шкурка, захваната на нещо плоско. Останалото ще се припасне в процеса на експлуатация.
Публикувано на: 23 Апр 2008 12:55
от newmiro
или взимаш дискове и накладки нови, след като се износят новите накладки слагаш старите

ако разбира се те не са причина за износените дискове.
Публикувано на: 23 Апр 2008 16:13
от b0by
Майстора си е прав , според мен си сложил евтини накладки който изяждат диска ,защото са от скапан материал! За това сега внимавай какво ще си купиш пак!
Публикувано на: 23 Апр 2008 18:19
от djofi_m
аз така и не разбрах що трябва да сменяш дисковете(обикновенно се пристъргават). но майстора е прав, при смяна на дискове или при струговане(пристъргване), се сменят накладките защото са изкривени поради неравномерното износване и са се оформили по профила на старите дискове които са за смяна. ако смениш дисковете а накладките не, още след 1000 км, новите ти дискове ще са с профил като старите.
Публикувано на: 23 Апр 2008 21:20
от v1977
Накладките съм ги купувал от ТМауто а дисковете май са си оргинални и имат доста голямо износване!