Страница 1 от 1

малко помощ

Публикувано на: 11 Апр 2008 20:57
от doggyboy
здравейте,не влизам често макар че от 3-месеца съм собственик на ае91 труено,с дясна дирекция,пообслужих си го както му е реда,но има един проблем който си е откакто я купих,когато почвам да ускорявам има странна вибрация като на разбит диференциал,обаче върна ли газта,всичко утихва,по инерция също няма проблеми,масло си има в кутията,бистро е-та въпроса ми е възможно ли е да е от вътрешните карета и как да разбера дали е от тях,ае някой ако се е сблъсквал с такъв проблем да даде някой жокерче cool.gif ,и ако е от това от каква кола мога да повзвам карета,двигателя е 5афе,определено е рядък

Публикувано на: 11 Апр 2008 21:08
от ugabuga
wacko.gif
5afe? iavno naistina e riadak, az daje ne znaeh che ima takav.

Публикувано на: 11 Апр 2008 21:39
от doggyboy
ами колата е 87г.1.5 16клапана(двувалов)двигател5афе,гледах и уикипедията, на тойота там го има 77квт. е,не знам дали не се предлага само за Япония,абе и колата е странна laugh.gif ,определено,е много рядка,ако се засекат 2 в БГ ще е чудо

Публикувано на: 20 Апр 2008 21:24
от doggyboy
някой нещо???

Публикувано на: 20 Апр 2008 21:34
от rudolf
мен ми е вило--и леко бяга в страни-от лагера на шенкела,,
вило ми е така от 5та скорост,,,без масло,,
чувал съм че вие и от лагер на дифа,сигурно и от други,,,


не разбирам много,,,ма от каре очаквам да чука и шумоли по скоро,особено на завой...прегледай първо лагерите на главините,,щото е най лесно,,дигаш колелото и клатиш за луфтове ,завърташ и се услушваш,прегледай джанти и гуми за балонии кривини-да не са разбили те лагерите,,,,,дано да е малкото дяволче,,

Публикувано на: 22 Апр 2008 23:02
от doggyboy
пич най добре да е малка беля ама определено не е от външни карета и лагери,като я пусна по инерция дори и с висока скорост няма никакви шумове,появяват се само като включа на скорост и почна да ускорявам(да го нарека вибрации),върна ли газта и я оставя да отбива сама скороста-НИЩО,затова пиша щото не съм се сблъсквал досега с такъв проблем :help:

Публикувано на: 26 Апр 2008 19:15
от doggyboy
:help:

Публикувано на: 26 Апр 2008 23:03
от kristian
Мой коега имаше подобен проблем с Мицубиши Спейс Вагон.Скъсъха се да му свалят кардан и полуоски,къде ли не ги пращаха за баланс и нищо не стааше.Накрая се оказа скоростна кутия.Натиснеш ли газта и почва да тресе,пуснеш газта - няма проблем.Незнам дали при теб е същия проблема,но споделям какво съм видял(карал съм я доста често тая кола)
За съжаление пробването дали е от това си е досто сложно и скъпо,освен ако нямаш друга кутия ,канал и време да си играеш на сглоби-разглоби

Публикувано на: 27 Апр 2008 11:32
от diver
kristian написа:...Накрая се оказа скоростна кутия.Натиснеш ли газта и почва да тресе,пуснеш газта - няма проблем....
Хм а при натиснат съединител в движение, тресенето не изчезва ли?!

Публикувано на: 27 Апр 2008 11:57
от doggyboy
diver написа:
kristian написа:...Накрая се оказа скоростна кутия.Натиснеш ли газта и почва да тресе,пуснеш газта - няма проблем....
Хм а при натиснат съединител в движение, тресенето не изчезва ли?!
да на натиснат изчезва,при върната газ също,понеже имам прелюд 3та генерация имах едно подобно тресене(много слабо)в определена скорост 50-60км/н и излезе от сухо вътрешно каре,ще взема да проверя дали не са сухи каретата(не вярвам да са обслужвани ама)абе странна работа,кутията си има масло,чисто е няма струшки,абе за мен си е няква аномалия unsure.gifпоне ако излезе от карета ми е много интересно дали мога да ползвам от кутия на 4афе

Публикувано на: 28 Апр 2008 01:32
от Bass_Man
Нещо скапано феродо , притискател , огледален диск , маховик ???
Някой тампон на кутия/мотор ???
Нещо такова ще да е .

Имай в предвид , че и от скапано феродо може да ти тресе доволно . Ако някой преди тебе е лепил .........
Или пък ако всичко си е оригиналното ?

Публикувано на: 28 Апр 2008 10:01
от diver
doggyboy написа:...да на натиснат изчезва,при върната газ също,
Сега според мен при сички положения отиваш към сваляне на кутията. Както горе колеги са казали виж маховик и притискател. Виж и лагера на опашката на скоростите да не се е разбил. Ял съм го тва дърво. Смених притискател, съединител, махових, 2 сваляния на скорости, накрая се оказа лагер за 30лв....

Публикувано на: 29 Апр 2008 02:38
от Bass_Man
Да , а пък на мен понеже двама разбирачи гледаха и видяха лагер за опашката на скоростите ( а пък аз понеже им вервам ) !
После едвам извадихме кутията защото опашката се беше заварила във втулката , която е с форма , размери и изглед баш , като на лагер ама е втулка biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

А иначе на един познат "майстор" на мицукошито 3 пъти сменяват притискател и феродо и се разтропва за нула време . ( ама това сигурно някой го проклел )

Публикувано на: 29 Апр 2008 20:48
от doggyboy
ами ще се сваля няма как,трябва да разбера от какво е,благодаря за съветите,дано е нещо дребно
пп.само за уточнение колата е с предно,някой да не си е помислил друго