Страница 1 от 1
Xa sega, dali now kandidat
Публикувано на: 08 Апр 2008 01:10
от adem40
Zdrawete na WSE
Zamislil sam da si smenia kolata i nowata da bade TOYOTA AVENSIS sled 2003g. Kakwo moje da kajete za kolata /modela/ podrajka ot kam konsumatiwi, prednica za nashite dupki kak e. Sashto tka me mori oshte 1"?" dali da e DISEL 4d4 ili Petrol VVT.
kakwo da bade i kakwo da gledam na kolata?
Blagdaria sarde4no na otzowalite se ...
all the best
Публикувано на: 09 Апр 2008 02:56
от newmiro
предница за нашите дупки едва ли ще имаш проблеми. иначе за 2005г. авенсис имам само добри впечатления.
Публикувано на: 09 Апр 2008 11:59
от roumen68
Държи на дупките, само джантите и гумите се кривят. За 105 000 км, а ми се е случвало да минавам и по много гадни пътища - не е мръднало нищо по окачването и ходовата част.
Единствено имам забележки към фаровете - сменял съм няколко в гаранцията, защото след автомивка се е получавал конденз отвътре. Но не е чак такъв проблем.
Бих ти препоръчал дизел. То вече не е, защото е по-евтино като гориво, напротив - по-скъпо е. Но високият въртящ момент на дизела си е нещо незаменимо, особено при изкачване на по-стръмни наклони. Единствен недостатък на дизела, е че зимно време парното по-бавно загрява от при бензиновата кола.
Публикувано на: 10 Апр 2008 20:25
от Kiki
roumen68 написа: Но динствен недостатък на дизел. Еа, е че зимно време парното по-бавно загрява от при бензиновата кола.
Еее,ако нямаш "печка"
Публикувано на: 10 Апр 2008 23:32
от roumen68
Kiki написа:roumen68 написа: Но динствен недостатък на дизел. Еа, е че зимно време парното по-бавно загрява от при бензиновата кола.
Еее,ако нямаш "печка"
Имам "печка" - бутончето вляво и долу от волана, но зимата паралелно карах и Форд Мондео - 1,8i. Парното му загрява 2 пъти по-бързо от това на Авенсиса. Преди съм карал и други дизели и за всички е било характерно бавното загряване на парното. Безспорно, веднъж да загрее - на Авенсиса парното е чудно. Вероятно при бензиновите Авенсиси си загрява бързо?
Публикувано на: 11 Апр 2008 11:54
от jamie
Принципно дизелите загряват по-бавно от бензиновите агрегати - изобщо.