Страница 1 от 3

Проблем моля за помощ !!!!

Публикувано на: 07 Апр 2008 19:40
от jagito
Здравейте! Преди една седмица се сдобих с Тойота Карина 95г. 1,6i 16v 85kW. Веднага се почна с проблемите. Първо я закарах на диагностика на двигателя, защото ми играеха оборотите. След преглед и почистване на кбелите и свръзките се закрепиха. На другия ден случайно един друг "майстор" ми каза че единия кабел за свещите е за смяна. Днес си купих комплект кабели за 75лв. и се оказа че не е от кабелите а едната дюза не работи.Тъй като не вярвам на третия майстор в сряда ще ходя при друг та да се оверя, явно в СФ няма майстори а само учещи се.
Та мисълта ми е ако някой знае каква е цената и от каде да си намерч дюза моля да сподели за да съм подготвен.
Също ако някой си търси к-кт кабели за свещите да ми пише.
И МИ КАЖЕТЕ МОЛЯ ЕДИН СВЕСТЕН СЕРВИЗ В СОФИЯ ЧЕ МИ ПИСНА !!!!!!

Публикувано на: 07 Апр 2008 20:13
от gunner
Преди около 1 година си купих дюза BOSCH за около 250лв. с доставката с DHL. За съжаление никъде другаде не намерих нова. В ТМ беше близо 400лв. :censored:
А и на мен май пак ще ми се наложи да купувам такава, защото днес отново усетих познатите симптоми,спрях,проверих и се оказа, че пак едната дюза прекъсва mad.gif .
Кво им става на тия дюзи...Чудя се дали да не сменя бензина.

Публикувано на: 07 Апр 2008 20:27
от jagito
А какво ще кажеш за втора употреба ? sad.gif

Публикувано на: 07 Апр 2008 20:49
от kristian
jagito написа:А какво ще кажеш за втора употреба ? sad.gif
Потърси във форума.Някой продаваше 4 парчета за 70-80лв.

Публикувано на: 07 Апр 2008 23:03
от gunner
Аз за мойта втора употреба не можах да намеря, но и ти си потърси,4A-FE е по-разпространен двигател от моя и може да имаш повече късмет.
А ако намериш от някъде сподели, за да питам и аз, че не ми се дават пак такива кинти.

Публикувано на: 08 Апр 2008 09:27
от Martinco
Привет колега,виж във форума-Сервизи/магазини.
Там има доста отзиви за майстори.

Публикувано на: 08 Апр 2008 09:33
от the_rider
Колега, има няколко особености, които трябва да знаеш:
1. Дюзите за Карините са различни, в зависимост от това дали е Leen Burn или не.
2. Нова дюза на сносна цена можеш да си кпиш от Ауто плюс, имат магазин на Ботев, близо до сливница, но задължително носи старата.
3. Много лесно се определя дали е дюза или кабел-свещ, като се откачат последователно кабелчетата от дюзите и от свещите и се следят оборотите.
4. Понякога дюзите само се зацапват без да са повредени и могат да се почистят, дори могат и сами да се прочистят. Установява се като се замери съпротивлението на дюзата с мултицет, но се прави на топъл двигател. Трябва на всички да е еднакво.
5. Оборотите са ти играели точно от дюзата, не от непочистени кабелчета.

Не се коркай не е проблем за умиране. Дюзите се сменят мн лесно.

Публикувано на: 08 Апр 2008 09:56
от jagito
Мерси за инфото!
А би ли се нагърбил с отговорността да ми препоръчаш и сервиз?

Публикувано на: 08 Апр 2008 11:14
от the_rider
бих ти го направил аз happy.gif, понеже и аз не открих сервиз и виках НЕВОЛЯТА и питах във форума и така... :thumbsup: , само съм много зле с времето, че сменям работата, правя ремонт в къщи и т.н, но и сам можеш нищо сложно няма, ти в коя част на София си

Публикувано на: 08 Апр 2008 11:23
от jagito
Аз съм в Младост 3.Но съм на работа от 9 до 17 часа.

Публикувано на: 08 Апр 2008 11:25
от the_rider
jagito написа:Аз съм в Младост 3.Но съм на работа от 9 до 17 часа.
, екстра, аз съм в Люлин..и аз съм така на работа, даже до 18

Публикувано на: 08 Апр 2008 22:03
от jagito
Днес като се прибрах от работа веднага измерих съпротивлението на дюзата и установих че всичките са с еднакво и като потеглих усетих че колата е с повече мощност, това ме кара да мисля че дюзата работи.
НО след като поработи малко колата около 10 мин. в движение усетих как мощността на колата пак се загуби направо все едно 30-ина коня умряха.
Та има ли някой представа защо става така и най вече тази дюза запушена ли е или си е направо за смяна.
Кажете моля че не ми се дават пак пари напразно sad.gif sad.gif вече дадох за комплект кабели. sad.gif sad.gif

Публикувано на: 09 Апр 2008 16:13
от the_rider
замери я когато почне да ти прави проблема, понякога дава различен показател от загряването, освен това докато е студена, дюзите работят като за "смукач" и са в друг режим. Ако и в проблемна сигуация пак са с еднакво съпротивление, ги дай да се почистаят на ултразвук и предполагам че проблема ще отпадне. Моите и сега се задръстват от време-на време, ама не им се кося, особено откак турих газ wink.gif - идва от това, че Leen burn двигателите работят с обеднена смес за да влезнат в евро3 и да харчат по-малко, но поради скапания ни бензин дюзите се запушват от нагар. Ако слагаш добавка в горивото може да избегнеш ядовете занапред. :thumbsup:

Публикувано на: 09 Апр 2008 19:43
от alexandargv
Mnogo mislqt 4e tova koeto 6te kaja ne e vqrno no ne mi puka osobeno. Za da bude zdrava edna toyota trqbva da se poddurja samo v otoriziranite servizi ili pone 4astite da sa ottam. Vqrno mnogo po skupi sa no se zamislete za6to. Predi da si kupq toyota ba6ta mi samo mi povtarq6e da precenq dali imam pari da q poddurjam i da ne si mislq 4e 6te q vodq po razni dolnoprobni serviz4eta. Taka 4e prosto otidi v TM auto i si poru4ai kakvoto ti trqbva. Az znam 4e prez tezi 15 000 km. nqma nikakuv 6ans da se slu4i ne6to s kolata mi. Ne me interesuva kakvo mi smenqvat, ne me interesuva kolko pari mi iskat-gotov sum da gi dam. Sme6no e da kara6 toyota i da se oplakva6 za kakvo si dal 75 lv.

Публикувано на: 10 Апр 2008 09:40
от the_rider
До известна степен си прав, но все-пак мнението ти е много крайно. Например, за проблема по-горе, където съветвам колегата да си вземе дюза от ауто плюс, съм го проверил и изпитал. Оригиналните дюзи на европейската карина са БОШ и дори от япония да идеш да си ги купиш, пак ше дойде дюза БОШ, просто защото това отговаря за тази кола. От друга страна за неколкократно купуване на неоригинални биелетки вече почти изплатих оригиналните без да имам трайно решение на проблема. wacko.gif