Страница 1 от 2
Какво мислите за Toyota Corolla 1.3 XL
Публикувано на: 05 Апр 2008 18:57
от Milenkata1.3:P
Какво мислите за Toyota Corolla 1.3 XL 2E двигател.
Това е колата ето малко информация. Двигател 2E 1.3 XL 12V не знам колко коня се пада .. Сменени 4 амортисиора с прашници сичко.
Та имам няколко въпроса.Защо от както сменихме амортисиорите колата вози по някога меко друг пат много гадно и тресе?? От къде могат да се купят качествени накладки ново освен от Toyota ... И уплатненя на вратите от къде могат да се вземат. Това е

А да 92 е когато е излезнал модела имаме я от нова на 145ххх реални е
Публикувано на: 06 Апр 2008 00:46
от Corolla_E9
това е просто невероятна корола.. аз съм със същия двигател... 1.3 моно 12в 75к.с много пъргава в града, но и на дълго не се предава...... така, че ако я вземеш няма да съжаляваш...
Публикувано на: 06 Апр 2008 07:16
от Xeku
Corolla_E9 написа:...ако я вземеш няма да съжаляваш...
Според мен вече са я взели...през 1992
Това е един от най-любимите ми модели Корола, последните изцяло японски разработки.
Публикувано на: 06 Апр 2008 09:14
от LEXUS
Corolla_E9 написа:това е просто невероятна корола.. аз съм със същия двигател... 1.3 моно 12в 75к.с много пъргава в града, но и на дълго не се предава...... .
Аз се убеждавам,че който е карал тоя двигател 1.3 12 valve все го хвали колко е пъргав и не може да повярва,че е само 1.3.

Обаче тоя 1.3 12v ,сложен на това голямо купе на тая Корола доколкото знам не е толкова пъргав. За това купе знам ,че е пъргава с 1.4 16V 88 коня,много го хвалят.

Публикувано на: 09 Апр 2008 21:00
от Milenkata1.3:P
Карбуратор е колата нее Моно

. Да ви покажа снимка как прави 190?

Ехх немога да немеря снимка. Значи ви харесва модела а ? Няма никакви екстри горката и това 1.4 дето викате варви а? Чел съм за нея ,че в япония са били пуснати некви лимитирани бройки 1.6 160 коня но не знам колко е вярно а 1.3 е била 90 коня. Колата се води специално наща от бройките за Европа 1800 някаде.Двукамерен карбуратор е.Много добри спирачки има. Винтилирани дискове е. И странното е че тея първи бройки накладките оригинални за дисковете отпреде не стават от модела ,а от по старата дето е 88 година старта корола.Преди това сме имали 89 корола стария модел един преди тази. Бащата каза ,че била с същия двигател но била по бърза щото е била много по лека
Публикувано на: 10 Апр 2008 16:37
от LEXUS
Milenkata1.3:P написа:.........Преди това сме имали 89 корола стария модел един преди тази. Бащата каза ,че била с същия двигател но била по бърза щото е била много по лека
Това имах впредвид.
Milenkata1.3:P написа:Двукамерен карбуратор е
Сигурен ли си в това?
Публикувано на: 10 Апр 2008 17:45
от tntony
Само сипваш бензин и караш
Публикувано на: 10 Апр 2008 18:09
от Toyota_Devil
Тия колици са просто невероятни, заради точно такава кола се влюбих в Тойота

...
Публикувано на: 11 Апр 2008 20:42
от Milenkata1.3:P
Публикувано на: 26 Апр 2008 22:44
от popai
За 1.3 незнам как е,но моята е 1.6 16v 114к.с. двуврата и съм много доволен от нея.А за тези от 160к.с. и аз не съм чувал.
Публикувано на: 08 Май 2008 12:48
от wes-allen
Страхотна е! И на мен ми е от любимите... biggrin.gif
Публикувано на: 24 Яну 2009 19:12
от Milenkata
Така , вече съм с нова регистрация защото бях забравил старата. biggrin.gif

Но идва и проблема. Бащата сипал бензин на OMV и на изхода изгасва. Пълен с вода бензинов филтър. Но не ще пак да запали. Издърпахме я до входа , и долу си остана. Няма искра до свещите. След което махаме диструбуторната капачка и там това водят го електрическа бубина ли. Купихме ново сложихме го има искра вече, но пак неможе да запали. Исипали сме 1 литър спирт в резервоара и няколко бензин но пак нищо. Вече бензиновия филтър се пълни с бензин не с вода. Но като върти на стартер вече звука на въртене нее както преди. Днеска запали за секунда и загасна и от тогава неще и неще. Моля помогнете ни как да я възтановиме :( Звука на стартера е много смешен един такъв а на скорст като въртиме , колата дърпа напреде , значи стартера работи :( Освен да е блокирала на 149 ххх километра ..
Публикувано на: 24 Яну 2009 20:15
от diver
Тъйцка... за да запали и трябва ток в правилния момент и бензин.
1. Провери дали хвърля бензин
2. Извади кабел от свеща и виж дали хвърля искра
3. Виж дали върти делкото
Ако всичко горе е наред, най-вероятно е зацапала свещи. Казваш, че стартера върти странно. Какво имаш предвид? Ако е скъсал ангренаж примерно, ще върти по-бързо....
Щом върти и бута колата напред, няма шанс да е блокирала....
Публикувано на: 24 Яну 2009 20:19
от Milenkata
Стига бензин до свещите ! И пуска от карбуратора. Изваждам кабела и пуска искра преди нямаше , вече има след сменената част. Делкото или редкуктор както пише в сервизната книжка върти. Имаме 2 комплекта свещи и с 2-та неще да запали

Нее скъсала никакви ремъци
Публикувано на: 24 Яну 2009 21:25
от diver
Milenkata написа: ... Изваждам кабела и пуска искра преди нямаше , вече има след сменената част. ...
Сега остава като сте сменили нещото да сте наредили и кабелите както трябва....
П.П. Сигурен ли си, че въпросната бобина е точно за таз колица?