Страница 1 от 2
проблем при смяна на ангренаж
Публикувано на: 03 Апр 2008 21:55
от The_Teacher
Здр., днес си закарах колата да й сменят ангренажен ремък и ролки, което и стана. След като си взех колата от сервиза и покарах 20-30 км установих, че не върви както преди. Имам предвид, че след като достигна скорост от 80 км. ускоряването над тази скорост е по-бавно от преди и свързано с по-голямо натоварване на двигателя, напр. 120 с 3000 оборота при макс 6000

На всичкото отгоре се чува и някъкъв звук от най-горната ролка и двигат е малко по-шумен.
Та въпроса ми е някой имал ли е подобен проблем и как го е решил и къде? Както и къде мога да намеря инфо за това как следва да бъде "зацепен" самия ремък и изобщо какви са особеностите при смянаната на ангр. ремък на Авенсис д4-д, 2000 г.
Благодаря на всички които ще отговорят!
Публикувано на: 03 Апр 2008 22:00
от diver
Абе виждал съм на бензинарки с 1 зъб грешно зацепен, ма на дизела няма как да стане според мене...в смисъл има как, но за кратко....по-вероятно нещо друго са усрали...
Публикувано на: 03 Апр 2008 22:19
от horeishio
Влез в най-горната тема и си изтегли инфото за модела, който те интересува.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=2185

Публикувано на: 04 Апр 2008 08:35
от The_Teacher
Отивам до сервиза където я правиха за рекламация.
Ще пиша какво е станало.
Re: проблем при смяна на ангренаж
Публикувано на: 04 Апр 2008 09:04
от ToyotaFan
The_Teacher написа:... Имам предвид, че след като достигна скорост от 80 км. ускоряването над тази скорост е по-бавно от преди и свързано с по-голямо натоварване на двигателя, напр. 120 с 3000 оборота при макс 6000

...
Tova 120 km/h pri 3000 oborota mi se struva suvsem normalno!
Публикувано на: 04 Апр 2008 16:27
от nachinaeshto_japanche
Освен ангренажен ремък и ролка има и една пружина, която е закачена на ролката - някой знае ли дали и тя се сменя заедно с ангренажния ремък.
Публикувано на: 04 Апр 2008 20:45
от horeishio
Да. Сменя се. Виж в упътването. Но само, ако се е разтегнала над допустимото ( измерва се в свободно състояние).

Публикувано на: 05 Апр 2008 00:44
от pepjai
hi az rabotia v serviz moga da ti pomogna imame programa kak se zacepvat vsi4ki avtomobili programata se kazva atodata v zamyndata ia ima drapni si a i vij
Публикувано на: 05 Апр 2008 09:29
от diver
pepjai написа:hi az rabotia v serviz moga da ti pomogna imame programa kak se zacepvat vsi4ki avtomobili programata se kazva atodata v zamyndata ia ima drapni si a i vij
ахам...ся остаа и след кат видят схемата да разберат за кво стаа дума....последно в голям прехвален столичен сервиз за инжекциони, ми показваха схемата на касетофона, вместо тази на компютъра....Това след кат на приятел БМВ-то престоя година там, с един изгорял транзистор...който си смених на място с газовия поялник, колата запали и си тръгнахме на ход...
Публикувано на: 06 Апр 2008 11:38
от The_Teacher
Diver, това, че няма как да сбъркат зацепването на дизелов мотор дано си прав.
Установи се, че сума който се чува е от най-горната ролка. Не е силен и мисля да си я карам така до следващата смяна.
Публикувано на: 06 Апр 2008 12:37
от diver
The_Teacher написа:Diver, това, че няма как да сбъркат зацепването на дизелов мотор дано си прав.
Установи се, че сума който се чува е от най-горната ролка. Не е силен и мисля да си я карам така до следващата смяна.
Не си ме разбрал. Има как да объркат зацепването, но имах предвид, че ако го объркат на безнинова кола колата тропа и върви, докат при дизела подозирам, че ще изтропа еднократно....а ако колата ти е по-шумна и не върви, има голяма вероятност да са барнали ГНП и от там да ти идат проблемите...мисля че първите дет диагностицират дизели ще ти кажат доста по-точно...така без да се чуе види колата сичко е гадаене....
Публикувано на: 06 Апр 2008 18:09
от djofi_m
зацепването може да се обърка без никакъв проблем, и то с до2 зъба (това е за разпределителния вал), напред или назад. симптомите по които се познава са точно тези, колата става по тромава и шумна. като ти уцелят зацепването всичко ще се оправи.
Публикувано на: 06 Апр 2008 20:08
от diver
djofi_m написа:зацепването може да се обърка без никакъв проблем, и то с до2 зъба (това е за разпределителния вал), напред или назад. симптомите по които се познава са точно тези, колата става по тромава и шумна. като ти уцелят зацепването всичко ще се оправи.
Сигурен ли си на дизел, че ако обърка 2 зъба няма да удари клапан?!
Публикувано на: 06 Апр 2008 20:43
от lacho
по принцип на моята Селика бяха объркани 3 зъба и имах късмет че има защити ако ти е се още здрава бягай да я видят и сигурно има защити ако е още здрава и нищо че е бензин моята коли 115 коня ме минаваха
Публикувано на: 07 Апр 2008 00:06
от kristian
diver написа:............
Сигурен ли си на дизел, че ако обърка 2 зъба няма да удари клапан?!
Аз съм местил умишлено на Нисан.Не удари,ама работеше като 50г. дизелова Алфа
