Страница 1 от 3
"прекъсва" когато вали
Публикувано на: 29 Мар 2008 13:20
от sz00
Колеги дайте некакви идеи какво се мокри? Когато вали продължително или когато отида на автомивка и след това двигателчето прекъсва докато не загрее добре(натискам педала а пък тя се чуди какво да прави след 3-4000 оборота изведнъж идва мощтността- това е докаго загрее и се оправя след това, но си е дразнещо...) Става дума за МР2-ка(атмосферка)....
водата явно влиза през тези отвори:

под левият отвор се намира възушният филтър, а под десният е генератора....
Между-другото да попитам някой знае ли може ли да сваля генератора без да свалям полуоската отдолу...? много кофти са го сложили тези япончета- отгоре няма шанс да го извадя ако не махна всмукателните тръби, а отдолу има малко място но ми се струва че полуоската ще пречи, ако някой знае кой е по лесният варианр ще ме улесни много...

по рано бях писал във форума за проблема си с генератора- като я форсирам малко повечко- 6-7000 оборота и започва да "свири" нещо отзад и съм "набедил" некой от лагерите на генератора... тъй като и водата се стича точно на него и може би се е износил некой от тях... нз какви са лагерите и дали го продават отделно и ако не горе-долу каква сума трябва да си подготвя за един генератор?

Публикувано на: 29 Мар 2008 17:38
от mitoko
гледах един епизод на "продавач на коли" по дискавъри ченал за МР2 и там имаха такъв проблем с генератора че се стича вода по него и се прецаква ....иначе за лагерите сваляш алтернатора/генератора и гледаш лагерите дали издават шум или се въртят прудно ако е така ги сваляш ако нямат номера тях мериш и търсиш по каталозите

най-добре е да са капсуловани с ПВЦ капсуловка
...
Публикувано на: 29 Мар 2008 18:10
от rudolf
винаги съм си мислел че прекъсване по дъжове е --вода в дестрибутора,,,дефектирали кабели или лули,,,гюол при електрониката...
когато свири ремък, първо гледам и генератора и обтяжната ролка..
когат не свири- си гледам пътя laugh.gif
Публикувано на: 29 Мар 2008 22:29
от sz00
ок мерси

Значи като идеи за прекъсването: кабели и дитрибутор и нема от какво друго да е,така ли ? И аз си мислих за кабелите но реших да питам преди да ги взема...

а Пък за свиренето е от генератора тъй като при мен няма обтяжна ролка- самият генератор обтяга ремъка.... Някой който има mr2-ka не му ли се е налагало да го сваля та да каже от къде излиза по лесно...?

Публикувано на: 30 Мар 2008 11:13
от max-2
Според мен по-скоро кабели, отколкото дистрибутор
Публикувано на: 30 Мар 2008 19:44
от Kiki
Ти сам можеш да разбереш,дали кабелите са за смяна! Погледни дали са напукани самите те, или маншоните им до свешите,или до дистибутора. А колкото до прекъсването и според мен друга причина е малко вероятна.
Публикувано на: 30 Мар 2008 19:49
от diver
Kiki написа:Ти сам можеш да разбереш,дали кабелите са за смяна! Погледни дали са напукани самите те, или маншоните им до свешите,или до дистибутора. А колкото до прекъсването и според мен друга причина е малко вероятна.
Има сличаи с кабели дет на пръв поглед са си съвсем наред да не бачкат читаво....Най-добре вечер на тъмно/тихо да се гледа/слуша....
Публикувано на: 30 Мар 2008 21:00
от jamie
Ако не си сменял скоро кабели за свещите, капачка и палец делко - прегледай и смени.
Публикувано на: 30 Мар 2008 22:33
от sz00
Ми като гледам кабелите - нищо им няма.... но не съм ги сменял скоро и ще взема да сложа едни нови

а колкото за дистрибутора наложително ли е да го сменям на определени километри като свещи например? Исках също да попитам знаете ли какъв би трябвало да е средния разход на тази машинка(вече има на километража си около 200к км)....,защото ми се струва че гълта малко повечко от колкото би трябвало-значи всеки път е различно, но като цяло се върти около 11/12 литра на 100 км(като се има внапредвид че повечето е извънградско, е не казвам че не я поизцеждам някой път, но то си е грехота да не позволиш на двигателчето да "запей" )- приятел ми каза че може-би е време да сменя ламбда сондата- но ако е от нея не би ли трябвало да е "спъната" колата?

Публикувано на: 30 Мар 2008 22:50
от diver
sz00 написа:Ми като гледам кабелите - нищо им няма.... но не съм ги сменял скоро и ще взема да сложа едни нови

а колкото за дистрибутора наложително ли е да го сменям на определени километри като свещи например? Исках също да попитам знаете ли какъв би трябвало да е средния разход на тази машинка(вече има на километража си около 200к км)....,защото ми се струва че гълта малко повечко от колкото би трябвало-значи всеки път е различно, но като цяло се върти около 11/12 литра на 100 км(като се има внапредвид че повечето е извънградско, е не казвам че не я поизцеждам някой път, но то си е грехота да не позволиш на двигателчето да "запей" )- приятел ми каза че може-би е време да сменя ламбда сондата- но ако е от нея не би ли трябвало да е "спъната" колата?

напротив...ако компа е решил да мине в сервизен режим по няква причина....може да е спъната по много причини...свещи, кабели, филтри, запушен катализатор, кофти гърне....
Публикувано на: 30 Мар 2008 22:56
от sz00
diver не си ме разбрал- колата не е спъната- супер пъргава си е само ме притеснява това че гори доста и както казах един приятел ми каза че най-вероятно е от ламбдата, но тогава не би ли трябвало да е тромава колата(в моя случай не е)
Публикувано на: 31 Мар 2008 00:06
от Nedkow
Незнам как е разположено делкото спямо динамото. Провери да не би мокрият ремък на динамото да хвърля вода върху делкото.
И огледай маншоните на кабелите към делкото

Публикувано на: 31 Мар 2008 07:30
от ugabuga
kak shte mu hvarlia remaka po delkoto kato sa na dva protivopolojni kraia na dvigatelia?
Публикувано на: 31 Мар 2008 08:53
от diver
sz00 написа:diver не си ме разбрал- колата не е спъната- супер пъргава си е само ме притеснява това че гори доста и както казах един приятел ми каза че най-вероятно е от ламбдата, но тогава не би ли трябвало да е тромава колата(в моя случай не е)
Мдам...явно нещо съм спал....
Публикувано на: 31 Мар 2008 09:09
от horeishio
sz00 написа:diver не си ме разбрал- колата не е спъната- супер пъргава си е само ме притеснява това че гори доста и както казах един приятел ми каза че най-вероятно е от ламбдата, но тогава не би ли трябвало да е тромава колата(в моя случай не е)
Ако ламбда-сондата наистина се е скапала, разхода се качва с 1,5-2 л/100 градско. Нека да ти я проверят!