Страница 1 от 1
СПЕШНО! МНЕНИЯ ЗА КАРИНА Е, 2.0, 16 V, 133 к.с. - купих я!
Публикувано на: 28 Мар 2008 22:00
от Mandata
Продадох Опел Вектра и като божия воля се загледах в такава Карина.
Нямам никаква представа за този кола!
Добра ли е? много ли харчи? лесно ли се разбива в БГ? скъпо ли е обслужването.
Това което знам: Има всички екстри, но само борд комп. невидях
Колата е 12м. 1994 г. на километража 126000 км.
Чакам съвети и препоръки - какво да гледам, къде да видя за ръжди, някакви слаби места по двигателя? Как да разбера дали е Японска или Английска? Казвайте всички отрицателни мнения и минуси, които се сетите - за мен са положителни!
В неделя смятам да ви ставам събратим по кола

Публикувано на: 28 Мар 2008 22:12
от Mandata
може ли да се сложат 15" гуми, че май е нисичка, а аз имам вила в балкана и трябва малко по-добра проходимост за там.
Някой слагал ли АГУ на този мотор - 2.0, 16V?

Публикувано на: 28 Мар 2008 22:22
от diver
малко вероятно да е Японска сглобка. Английската почва SB Японската JT. Не мисля, че това има особенно значение. Обикновенно не гният. Не хлопат и нетропат. Двигателя е железен. С една дума работен кон. Нищо специфично. Караш, газ, ако не хлопа и тропа, твърде вероятно и така да си остане, въпреки, че по родните ни пътища няма гаранция....За харченето, убийствено нисък разход за сегмента си. Тук се продаваше една червена. Изглеждаше много прилично. Огледай из обявите и успех....
Публикувано на: 29 Мар 2008 09:12
от Mandata
къде се виждат тези букви SB, JT? Гледам из сайтовете, но такава модификация в БГ няма обявена за продажба.
Кажете нещо за Газова Уредба - почти съм убеден, че трябва да е газов инжекцион, но имали някакви проблеми ако сложа?
Благодаря за отговорите, че време неоства - само до утре сутрин
Публикувано на: 29 Мар 2008 14:48
от horeishio
Mandata написа:къде се виждат тези букви SB, JT? Гледам из сайтовете, но такава модификация в БГ няма обявена за продажба.
Кажете нещо за Газова Уредба - почти съм убеден, че трябва да е газов инжекцион, но имали някакви проблеми ако сложа?
Благодаря за отговорите, че време неоства - само до утре сутрин
Виждаш ги на като отвориш предния капак biggrin.gif Те са от номера на рамата.
Колата е здрава и дърпа здраво.
АГУ можеш да сложиш, и нормално и ГИ. ДВГ и инжекциона нямат проблеми нито с едното, нито с другото. Различна е цената и глезотиите по тях (на АГУ~500 лв и на ГИ ~ 1200 лв).
А проблеми ... винаги могат да възникнат laugh.gif ! Особенно от "монтажистите"
Успех в избора!

Публикувано на: 29 Мар 2008 17:30
от diver
Mandata написа:къде се виждат тези букви SB, JT? Гледам из сайтовете, но такава модификация в БГ няма обявена за продажба.
Кажете нещо за Газова Уредба - почти съм убеден, че трябва да е газов инжекцион, но имали някакви проблеми ако сложа?
Благодаря за отговорите, че време неоства - само до утре сутрин
Брат, след тоз въпрос...по-добре, вземи некой дет има идея от коли с теб....Инак за газова уредба колата кат разход е на границата на безмисленото поставяне на газ. Ако сложиш нормална газова, ми се ствува малко тъпо да правиш колата карбуратор. Ако сложиш газова инжекция, инвестицията надхвърля 700 литра бензин...груба сметка показвяа ралика от 6-7лв/100 кат пари разлика...кога ще ги докараш, кога ще почнеш и да избиваш разликата....Не казвам че няма смисъл, но ако караш много към днешна дата ориентирай се към метан....Ако караш 20км на ден разликата е лев...е вервай ми, че за левче разлика на ден, ще си карам колата на бензин...
Публикувано на: 29 Мар 2008 17:32
от kristian
Mandata написа:може ли да се сложат 15" гуми, че май е нисичка, а аз имам вила в балкана и трябва малко по-добра проходимост за там.
Някой слагал ли АГУ на този мотор - 2.0, 16V?

Аз съм с този мотор и с газов инжекцион.При мен поне си заслужава ,щото разхода и не малък а и я карам основно в града.Газ 15-16/100 бензин 12-13/100 в града .Мотора е малко шумен след 3000 об./мин.Сравнително пъргав е и е доста разпространен.Като стандартни консумативи(масла ,ремъци и т.н.) няма нищо което да е кои знае колко скъпо,даже бих казал че подръжката е евтина.За купето немога да кажа нищо.
Публикувано на: 29 Мар 2008 21:00
от Mandata
Много Ви благодаря за съветите!

има време за още няколко.
Всъщност ме повозиха малко във въпросното возило - изду я на 2-ра до 6000 об. - някъде към 100 км/ч. - изобщо не намерих разлика в шума на двигателя - съвсем нормален звук за тези обороти.
Човека твърди, че му харчи 9.5 л./ градско, а навън - 7.0 -ако не е шпори много.
Някъде в този форум мернах, че се ронело казанчето за чистачките, сигурно и другите пласмаси са ронливи - някой страдал ли е от радиатора за охлаждане? Мисля, че е с пластмасови казанчета.
То ако е взема утре - много бързо ще станат работите ясни - ще кача снимки да я видите и "моята ГЕЙША"
Публикувано на: 29 Мар 2008 21:15
от PESHO OT MARS
Вземай и не се замисляй (само ако не е някой напудрен коптор). Проблема е че колата е здрава и носи на идиотии но до едно време проблема е да не си точно този на който в ръцете ще почне да издъхва. Карам такава с малкия мотор и колата си е слънце, малко е тромавичка заради кубатурата но предполагам че с 2.0 литровия ще лети. Доколкото съм гледал на никой от моторите няма проблем за нормална газова (нямат дебитомери с мембрана и не са с пластмасови колектори) и тука малко се разминаваме в мненията с Дайвера (нищо че е приятел) ГИто дава 1-2 литра газ икономия и 10% динамика, при добре направена нормална газова почти няма разлика а цената м/у двете си е сериозна. При пълна мошност на мотора ептен няма разлика. А относно казанчето не е болка за умиране, просто според мен става въпрос за огромна партида клпави казанчета и моето е оронено в горния край но не е проблем 2,5-3 литра си седят вътре и с малко тунинг тия месеци ще си го оправя, и забравих да добавя проблема е САМО в казанчето останалите пластмаси са на висота за годините си.
Публикувано на: 29 Мар 2008 23:37
от diver
Mandata написа:...
Човека твърди, че му харчи 9.5 л./ градско, а навън - 7.0 -ако не е шпори много.
абе двойката леле па в София малко вероятно да харчи < 10 ма знам ли...1.6 ме е изумявал кат икономия.
Публикувано на: 30 Мар 2008 10:48
от kristian
Mandata написа:.... изду я на 2-ра до 6000 об. - някъде към 100 км/ч. - изобщо не намерих разлика в шума на двигателя - съвсем нормален звук за тези обороти.
Човека твърди, че му харчи 9.5 л./ градско, а навън - 7.0 -ако не е шпори много.
.......................А"
На 2-ра за няколко секунди какво искаш да разбереш?Покарай със 120-140 на 5-а малко и тогава ще разбереш за какво пиша.Или поне за моята мярка е шумен.
За разхода и мен малко ме съмнява,че и в София.
Днес е купих - вече съм с ВАС
Публикувано на: 30 Мар 2008 22:56
от Mandata
Публикувано на: 31 Мар 2008 07:24
от ugabuga
mn dobre izglejda. Tova semeistvo motori sa razpolojeni taka che pochti vsichko e otpred i ima dostatachno miasto da se raboti mnogo udobno. Ne viarvam da imash nikakvi iadove s neia dori i da triabva da se podmenia neshto
Публикувано на: 31 Мар 2008 07:49
от horeishio
ЧЕСТИТО!!!

и МНОГО БЕЗАВАРИЙНИ КМ !!!
Публикувано на: 31 Мар 2008 09:08
от Martinco
Привет колега,честито за колицата,и аз имам същата,но седан.
Относно разхода един съвет/ако позволиш/-провери си ламбдата,защото това го дават като дефект при тези коли над 10 години.Аз смених си ламбда-сондата,защото разхода ми беше ужасен-10,5 л/100-ИЗВЪНГРАДСКО-след това ми падна на 6,7-7 л/100-при средна скорост-100-120 км/ч.
И пак честито,и милиони безаварийни километри!!
