Страница 1 от 2

Самоблокиращи се спирачки!!!

Публикувано на: 26 Мар 2008 21:51
от El Camino
Давайте съвет, че направо и аз блокирам!

Предисторията:
От както ревидираха гумичките на спирачната помпа, почнаха да и блокират предните спирачки на АЕ86цата. Дотолкова, че като я пусна по инерция си спира. На стенда показа също спирачно усилие.

Историята:
Ако пусна спирачна течност (от помпата или спирачките) се оправя за момент и след 5км пак си е надървена - и педала се дърви и ръчната и спирачките почват да вият.

Предположения:
Сервизджиите са на 100% сигурни, че са маркучите запушени. Маркучите са на 1,5 години тойотаджийски (от Терсел са като на АЕ86). Склонен съм да ги сменя, но не вярвам така изведнъж да се запушат.
Моите предположения - спирачната помпа да е сглобена на криво. Някой има ли идея там какво може да се обърка, че да генерира свръхналягане?
Други предположения? rolleyes.gif
Опит? :help:

Публикувано на: 27 Мар 2008 00:13
от Nedkow
Проблема сле дремонта на помпата ли се появи?
Педала по същия начин ли го усещаш както преди ремонта?
Възможно е при сглобката да са объранали някоя гумичка с периферия обратно и тя да задържа налягането.

Публикувано на: 27 Мар 2008 00:22
от El Camino
Само да добавя, че има и съскане, когато натискам педала!

А иначе - да, възможно е да са объркали нещо.
Педала, когато е блокиран е надървен до горе/твърд/ и хваща леко и веднага. Преди ремонта беше мек и хващаше ниско. Когато не е блокирала положението е някъде по средата.

Публикувано на: 27 Мар 2008 00:35
от Nedkow
Съскането е от сервоусилвателя.
Според мен трябва да се отвори помпата и да се огледат гумичките предполагам, че са обърнали гумичката на сектора за предните колета.

Публикувано на: 27 Мар 2008 19:01
от Kiki
Провлема се е появил веднага след ремонта на помпата! Това е сигурен признак,че тя е виновна.Някога за да са сигурни,в сервизите слагат ремонтни гумички които са малко по-големи по диаметър. Това прави буталото по-трудно подвижно и в някой случай блокира.

Публикувано на: 27 Мар 2008 19:36
от kristian
Или постоянно по някаква причина към мембраната на сервото постъпва вънчен въздух,позволявящ на вакуума от обратната страна да изтегля мембраната съответно да натиска щока на помпата и така да създава спирачно усилие.Разглобявал съм го тоя чаркалак преди доста време и не си спомням точно устройството му,и затова давам такова общо обяснение.Може пък това да наведе някого на някакъв размисъл към определен проблем

Публикувано на: 27 Мар 2008 22:24
от El Camino
Сагата продължи и днес. За съжаление не стана по лесно - т.е. оказа се, че е сглобена правилно помпата, а течност тече от спирачките до нея без никакъв проблем.
Карах и с изключено серво (маркуча с тапа), но дървенето продължи.
Тъпото е, че освен, че аз съм за момента мат и в нета няма инфо за подобна аномалия много mellow.gif

Публикувано на: 27 Мар 2008 23:41
от ceko26
Случва се понякога да се скъса накой от вътрешните слоеве на маркуч и да стане все едно с клапа в една посока.На твое място щях да продухам системата двупосочно , раздвижвам буталцата и сипвам нова течност. Проблема е, че имаш задържане на течност.Успяваш да преодолееш с педала съпротивлението ,но накладките остават опрени в дисковете като отпуснеш педала.Поне виж кое колело задържа ,помпата ти е двукръгова (диагонална или на предни и задни колела), ако задържат две колела значи проблема е в помпата.

Публикувано на: 28 Мар 2008 00:09
от Nedkow
El Camino написа:Сагата продължи и днес. За съжаление не стана по лесно - т.е. оказа се, че е сглобена правилно помпата, а течност тече от спирачките до нея без никакъв проблем.
Карах и с изключено серво (маркуча с тапа), но дървенето продължи.
Тъпото е, че освен, че аз съм за момента мат и в нета няма инфо за подобна аномалия много mellow.gif
Ако педала не се променя при изолирано серво значи мемебраната на сервото е спукана и неработи.
Задържането нямя нищо общо със сервото вдигни колата на подемник и провери кое колело задържа ако е едно значи е маркуч ако са две или повече проблема е в помпата :thumbsup:

Публикувано на: 28 Мар 2008 08:15
от b_d
Nedkow написа:
El Camino написа:Сагата продължи и днес. За съжаление не стана по лесно - т.е. оказа се, че е сглобена правилно помпата, а течност тече от спирачките до нея без никакъв проблем.
Карах и с изключено серво (маркуча с тапа), но дървенето продължи.
Тъпото е, че освен, че аз съм за момента мат и в нета няма инфо за подобна аномалия много mellow.gif
Ако педала не се променя при изолирано серво значи мемебраната на сервото е спукана и неработи.
Задържането нямя нищо общо със сервото вдигни колата на подемник и провери кое колело задържа ако е едно значи е маркуч ако са две или повече проблема е в помпата :thumbsup:
И според мен разкачай маркучите и тръбичките и надувай с компресор.

Публикувано на: 28 Мар 2008 08:23
от El Camino
Блокират двете предни колела - те са на самостоятелни маркучи от помпата. Според мен това отвежда проблема до нея.
Педала без серво е осезателно по - твърд, т.е. то си работи идеално.

Действително мисля днес да сменя течността.

Публикувано на: 28 Мар 2008 10:05
от b_d
предните спирачки не са на самостоятелен маркуч от помпата според мен

Публикувано на: 28 Мар 2008 10:16
от El Camino
Моя е грешката! Предните маркучи са на самостоятелен маркуч от разпределителя на спирачното усилие долу от помпата.

Публикувано на: 28 Мар 2008 13:43
от El Camino
Върнахме старите гумички и се "оправи"... wacko.gif

Публикувано на: 28 Мар 2008 16:32
от rudolf
El Camino написа:Върнахме старите гумички и се "оправи"... wacko.gif
а старите са с същия размер??? wacko.gif