Страница 1 от 1

MR2 въпроси?

Публикувано на: 20 Мар 2008 22:02
от Psycho!!!™
Здравейте тъй като се отказах да си взимам CRX след като седнах в една MR2-ка 2-ра генерация и си смених всички виждания за тая кола имам следните въпроси:
1.Като части има ли общо със селика GTI156 (то е видно за мотора) що се отнася до окачване и мотор?
2.Ламарините гният ли като на Хонда? (на мен ми се сториха доста стабилни)
3.Често срещани проблеми с климатик ,алтернатор електроника,стъкла и тн.
4.Как е поддръжката в БГ има ли проблеми със сервизиране смяна на ремъци и тн...Трябва ли да се извади мотора за да се смени ангренажния ремък?
5.Не намерих лостче за отваряне на "моторното отделение" :)
6.Частите налични ли са и като пари излизат ли много скъпи?

Е това е общо взето и което забелязах ,че е доста комфортна.А има ли серво и тея без серво пръчки ли са :) ?

Публикувано на: 20 Мар 2008 22:07
от jamie
Може да имат еднакви полуоски, карета, скорости.
Пропуснал си да видиш вентилираните дискове И ОТЗАД laugh.gif

Публикувано на: 21 Мар 2008 10:39
от Psycho!!!™
wacko.gif

Публикувано на: 26 Апр 2008 13:46
от Izanagi
За ангренаж като я погледнах май няма да стане без вадене на двигателя , а имат проблем с алтернатора ,защото има решетка над двигателя и се мокри.

Публикувано на: 02 Май 2008 10:06
от nsficsi
колега аз на моята съм правил следното:
1.Генератор подмяна с нов-в Бургас едни хиени го смениха за 60мин и 30лв труд,самия генератор от магазин 140лв.
2.Ангренажен ремък-около 2часа в сервиза в Габрово без да се сваля мотора-трид около-50лв.
3.Лоста за дв.отсек е зад гърба ти като седнеш,малко над нивото на прага.
4.Сега ще сменям съединител-140лв усилен, около 200лв е спортния.Още не съм го почвал и незнам как е с труда като разход
5.Предни амортис.по около 120лв единия.
6.Смених и джантите 235х40х17",стана като ваденка на пътя
Лично мое мнение колата е желязна ама отвсякъде