Страница 1 от 5
TURBO-ВЪПРОС
Публикувано на: 20 Мар 2008 22:00
от jozen
Здравейте и от мен!Наскоро си купих Toyota Carina E и ми се върти една идея в главата-да и сложа турбо-компресор.Какъв ще е ефекта от това и къде могат да ми сложат компресор(в сервиз на Toyota или...)?
Публикувано на: 20 Мар 2008 22:07
от rudolf
а защо купи кола която не те удовлетворява??
колко пари си приготвил?
Публикувано на: 20 Мар 2008 22:17
от jamie
Kubatura ?
re
Публикувано на: 21 Мар 2008 15:35
от jozen
Ами тя колата ме удовлетворява.А за парите...купих си такава щото не мога да дам 30 000лв за нова тоуота с турбо.а за парите-не съм приготвил нищо просто питам информативно,и ако отговорът е задоволителен бих дал известна сума за турбо.Впрочем колко пари ще ми струва турбото.И какъв точно ще е ефекта,откъм мощност,разход и амортизация на колата???
ПП:1600cm пълна инжекция е мотора
ПП2:А COOLER мога ли да сложа към турбото,"да си правят компания"?

Публикувано на: 21 Мар 2008 16:21
от jamie
Ефекта ще е до 200 коня възможни.
Виж - къде и какви пари - за България не мисля че има еднозначен отговор laugh.gif
Публикувано на: 21 Мар 2008 21:09
от jozen
Ами то точно това е едно от нещата което ме интересува горещо-къде слагат турбо,и за какви пари го слагат!?!?!?!?А знаете ли ще окаже ли някакъв отрицателен ефект върху двигателя,това нововъведение?Ще има ли допълнителен разход на гориво,или обратното-щото от различни места чувам най-различни версии.Едни викат-ще гори по-малко,други викат-ще гори повече,трети викат-ще се износи двигателя така.....А COOLER-ите колко струват?Не ми се вярва да е много-все пак това си е(почти)чист радиатор(решетка)?!?!
Публикувано на: 24 Мар 2008 16:34
от DANIEL
а освен да си купиш турбо и кулер имаш ли на идея колко неща
още трябва да смениш и да си купиш
re
Публикувано на: 24 Мар 2008 21:26
от jozen
Ами честно да ти кажа-незнам наистина колко неща трябва да си купя.Затова пуснах темата за да може компетентни хора да ми кажат,какво трябва и какво не трябва.Ще обясните ли на незнаещите?(демек на мен,а и на другите като мен)
Re: re
Публикувано на: 24 Мар 2008 21:52
от mitoko
jozen написа:Ами честно да ти кажа-незнам наистина колко неща трябва да си купя.Затова пуснах темата за да може компетентни хора да ми кажат,какво трябва и какво не трябва.Ще обясните ли на незнаещите?(демек на мен,а и на другите като мен)
имаше тема по тоя въпрос наскоро( може и да има и повече теми) пробвай с търсачката

ако имаш трудности ще ти помогнем

Re: re
Публикувано на: 24 Мар 2008 22:52
от diver
jozen написа:Ами честно да ти кажа-незнам наистина колко неща трябва да си купя.Затова пуснах темата за да може компетентни хора да ми кажат,какво трябва и какво не трябва.Ще обясните ли на незнаещите?(демек на мен,а и на другите като мен)
Частите са много, за сметка на което скъпи, но ти не се плаши....
re
Публикувано на: 26 Мар 2008 09:21
от jozen
Ееееее,момчета,вие съвсем ме отчаяхте...цитат:Частите са много, за сметка на което скъпи, но ти не се плаши...."е тва си е за отчайване.Ама все пак къде е въпросната тема дето е била пусната преди,за турботата,че нещо не мога да я намеря.Поне ме насочете натам да я прочета,може пък да се науча на нещо...

Публикувано на: 26 Мар 2008 09:27
от b_d
Наскоро правихме сметка за една кола - частите бяха в размер около 5000лв., като повечето бяха сравнително евтини китайски "ментета". За труд предполагам още поне 2-4хил. ще отидат. След това около 500-1000 лв. за бензин докато се настрои прилично (на пътя и на дино цената излиза еднаква като теглиш чертата).
Заключение: След като нямаш идея кое как става, най-добре си купи готова турбо кола или се примири с това, което имаш.
Публикувано на: 26 Мар 2008 10:44
от diver
bad_dog написа:Наскоро правихме сметка за една кола - частите бяха в размер около 5000лв., като повечето бяха сравнително евтини китайски "ментета". За труд предполагам още поне 2-4хил. ще отидат. След това около 500-1000 лв. за бензин докато се настрои прилично (на пътя и на дино цената излиза еднаква като теглиш чертата).
Заключение: След като нямаш идея кое как става, най-добре си купи готова турбо кола или се примири с това, което имаш.
Хм, ценово доста оптимистична прогноза....Кат започнах си викам е за 3-4 бона ще стане, после сумата нарасна дъбъл, после пак...на 15к спрях да ги броя, че ме заболя главата а още не съм приключил....Твърде вероятно готова кола с турбо и платени акцизи, да стъпи по-тънко. За загубеното време и нерви изобщо да не говорим....
Публикувано на: 26 Мар 2008 12:59
от b_d
diver написа:bad_dog написа:Наскоро правихме сметка за една кола - частите бяха в размер около 5000лв., като повечето бяха сравнително евтини китайски "ментета". За труд предполагам още поне 2-4хил. ще отидат. След това около 500-1000 лв. за бензин докато се настрои прилично (на пътя и на дино цената излиза еднаква като теглиш чертата).
Заключение: След като нямаш идея кое как става, най-добре си купи готова турбо кола или се примири с това, което имаш.
Хм, ценово доста оптимистична прогноза....Кат започнах си викам е за 3-4 бона ще стане, после сумата нарасна дъбъл, после пак...на 15к спрях да ги броя, че ме заболя главата а още не съм приключил....Твърде вероятно готова кола с турбо и платени акцизи, да стъпи по-тънко. За загубеното време и нерви изобщо да не говорим....
Не си ме разбрал. Това е цената, ако частите ги поръчва човек, който знае какво прави, всичко е отработено и няма "проба/грешка". Ако се прави за първи път цената е в пъти повече.
Публикувано на: 26 Мар 2008 13:01
от diver
bad_dog написа:diver написа:bad_dog написа:Наскоро правихме сметка за една кола - частите бяха в размер около 5000лв., като повечето бяха сравнително евтини китайски "ментета". За труд предполагам още поне 2-4хил. ще отидат. След това около 500-1000 лв. за бензин докато се настрои прилично (на пътя и на дино цената излиза еднаква като теглиш чертата).
Заключение: След като нямаш идея кое как става, най-добре си купи готова турбо кола или се примири с това, което имаш.
Хм, ценово доста оптимистична прогноза....Кат започнах си викам е за 3-4 бона ще стане, после сумата нарасна дъбъл, после пак...на 15к спрях да ги броя, че ме заболя главата а още не съм приключил....Твърде вероятно готова кола с турбо и платени акцизи, да стъпи по-тънко. За загубеното време и нерви изобщо да не говорим....
Не си ме разбрал. Това е цената, ако частите ги поръчва човек, който знае какво прави, всичко е отработено и няма "проба/грешка". Ако се прави за първи път цената е пъти повече.
Аз те разбрах, ма дали пича с идеята за турбо е разбрал laugh.gif laugh.gif laugh.gif