Страница 1 от 1

смяна колектори, проблем с обороти

Публикувано на: 16 Мар 2008 16:54
от drago_1
Здравейте, колеги вчера ми пристигнаха всмукателните колектори от Канада и се заех със смяната им. Понеже на моята королка бяха пластмасови и се разтракаха. Та проблема ми е следния смених колекторите заедно с дроселовата клапа и стъпковото моторче и сега имам известни проблеми със оборотите. Когато я запала студена имам много ниски обороти 600-700 но щом се изфорсира се качват на 1400 и си остават там. Дайте съвет какво да правя?

Публикувано на: 18 Мар 2008 10:17
от newmiro
az imah syshtiq problem i si smenih kolektorite ot toyota za 800lv. tvoite kolko struvaha i kakvi si si vzel? originalni li sa? plastmasovi li sa? znam che vytre imat klapancheta nqkakvi. moite sled smqnata vsichko beshe ok. da ne sa razlichni?

Публикувано на: 18 Мар 2008 13:35
от drago_1
Взех си алуминиеви от Канада, мексиканско производство за 1.6 VVT-i
канадската Е11 като пари ми стъпи около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.

Сега се пооправи предолагам че е било на сухо стъпковото моторче и сега от бензина ще се оправи сега като я запаля държи ниски обороти после като се изфорсира се оправя, ще я покарам още малко и ще видим

Публикувано на: 18 Мар 2008 19:50
от newmiro
drago_1 написа:като пари ми стъпи около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif wacko.gif мно малко е, човек. че и алуминиево ohmy.gif unsure.gif

Публикувано на: 18 Мар 2008 20:43
от kristian
drago_1 написа:....... около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.

....... на сухо стъпковото моторче и сега от бензина ще се оправи ......
Аз не съм купувал никога такъв чаркалак.Ама 150 лв с клапана на празния ход и дросела........sad.gif .А иначе бензина няма никакъв контакт с така нареченото"стъпково моторче",така че едва ли е било " на сухо" или "на мокро".Всъщнос има някакъв шанс да не минава охладителната течност като хората там и заради това да прави шашкании.
mellow.gif sad.gif

Публикувано на: 19 Мар 2008 08:39
от drago_1
kristian написа:
drago_1 написа:....... около 150лв със дросел, стъпково моторче комплект.

....... на сухо стъпковото моторче и сега от бензина ще се оправи ......
Аз не съм купувал никога такъв чаркалак.Ама 150 лв с клапана на празния ход и дросела........sad.gif .А иначе бензина няма никакъв контакт с така нареченото"стъпково моторче",така че едва ли е било " на сухо" или "на мокро".Всъщнос има някакъв шанс да не минава охладителната течност като хората там и заради това да прави шашкании.
mellow.gif sad.gif






олега ти си прав както винаги не съм се изказал правилно, именно охладителна течност трябва да минава от там, вчера си направих една разходка до Пловдив, да я покарам малко и вече нямам проблем явно е било клеясало нешто, като я запаля студена си държи 1200-1300об
щом загрее си ги сваля на 600-700об и съм доволен.
а относно цената да такава е аз дълго време търсих колектори извън България понеже тук са точно 805лв в ТМ-Ауто (без монтаж) и намерих познат в Канада понеже там королите са с алуминиеви колектори ток ми намери колекторите от горяла корола с незасегнат двигател била е на 24000км и е свалил всичко комплект, исках да си сложа моята дроселова клапа, но дупките не паснаха за 2мм. Интересното е че на Турската сглобка дросела е немски, а на канадската е мексикански


Снимката която прилагам е на новите колектори, не на моята кола!

Публикувано на: 19 Мар 2008 16:54
от newmiro
яко, ама тжоята корола е по-еазлична от моята. моята е до 2002г.

Публикувано на: 19 Мар 2008 21:54
от drago_1
ами и коята е до 2002г е11 същия модел го има и в Канада и САЩ и изглежда доста по различно