Страница 1 от 2
Gaiki za djanti
Публикувано на: 11 Мар 2008 22:46
от Petar
Kolegi imam edin problem predstoimi da si smenia jeleznite djanti s leti aluminievi no mi kazaha 4e nemoga da izpolzvam gaikite na jeleznite djanti koito sa originalni , triabvalo dase kupuvat novi gaiki za letitie djanti koito stryvali 100 lv napravo me zabiha

. Vyprosyt mi e dali moga da izpolzvam gaikite ot jeleznite djanti na letitte kato poiasnivam 4e i dvata vida djanti sa originalni na toyota
Публикувано на: 11 Мар 2008 22:56
от newmiro
оригиналните гайки са си скъкпи, като всяка друга оригинална част. вземи си други гайки неоригинални и си вземи 4 секретни гайки, по 1 за всяко колело, за всеки случай

но щом си се хжърлил на оригинални лети джанти на тойота, смятам 100лв. няма да са ти проблем

ако не, неоригинални

Публикувано на: 12 Мар 2008 00:17
от jamie
www.etebg.com
Имат и са добри.
Но пак няма да са 10 лева всичките де

Публикувано на: 12 Мар 2008 00:43
от newmiro
п.с. не ти ли дадоха и гайки към джантите? мисля че дават без пари

Публикувано на: 12 Мар 2008 09:24
от evgsto
не знам каква е секретното като всеки крадец може да отиде да си купи такива секрети , обща взето на всякъде си продават едни и същи!
Публикувано на: 12 Мар 2008 11:09
от Instability
Аз знам че гайките са уникални , поне за оригиналните
Публикувано на: 12 Мар 2008 14:33
от diver
Instability написа:Аз знам че гайките са уникални , поне за оригиналните
ам дам....секи уникален тръбен ключ ги развива....
Публикувано на: 12 Мар 2008 21:54
от Petar
Ne djantite gi vzeh vtora upotreba bez gaiki dnes se prenudih da kupia gaiki za 100 lv i to ne originalni a nikakvi rodno proizvodstvo ot Gorna Oriahovica konusni gaiki sys haiba neznam dali i originalnite triabva da sa takiva
Публикувано на: 13 Мар 2008 12:55
от TATI
Оригиналните са със шайба, така че си уцелил
Публикувано на: 14 Мар 2008 21:11
от Kiki
Колеги, аз си взех немски ал. джанти,които стават освен за Авенсис още за някой модели на Ауди и WV. Много са готини,ама има един съществен провлем! Самото легло но гайките е по-плитко,защото това все пак е алуминии,а не стомана и трябва да е по-здраво. Поради тази причина болтовете стават по-къси и гайките хващат само на 6-7 навивки. Дали това е достатъчно за безопасността?
Публикувано на: 15 Мар 2008 11:21
от Petar
Ako otvorite za gaikite na gjantite ti sa kato na originalnite aluminievi gjanti na toyota gaikite ti niama da stanat za tiah triabvat konusni gaiki s haiba .Gledai gaikata datie s po-goliam diametyr ot otvora okolo 5 mm
Публикувано на: 15 Мар 2008 15:34
от Ael
Kiki написа:Колеги, аз си взех немски ал. джанти,които стават освен за Авенсис още за някой модели на Ауди и WV. Много са готини,ама има един съществен провлем! Самото легло но гайките е по-плитко,защото това все пак е алуминии,а не стомана и трябва да е по-здраво. Поради тази причина болтовете стават по-къси и гайките хващат само на 6-7 навивки. Дали това е достатъчно за безопасността?
Аз също си купих нови джанти не от Тойота обаче и гайките ми бяха без пари. Оказаха че са с по дълбоко гнездо от оригиналните и че са 17-ки (оргиналните са по големи). Обаче се усъмних, щото като погледнеш от вън резбата е празна на гайката . Проверих ги в една гумаджийница и установих че хващат 7 врътки. От там ми казаха че от 5 врътки на горе всичко било ок и да не се притеснявам

Сега гледам че продават 4 секетни гайки за 20-25лв та се чудя дали да не си купя за всеки случай. Някой да каже има ли смисъл или секретните се развиват толкова лесно колкото и другите...
Публикувано на: 15 Мар 2008 22:17
от Kiki
Petar написа: za tiah triabvat konusni gaiki s haiba .
Петър,какво представляват тези гайки с шайби?
Публикувано на: 15 Мар 2008 23:00
от Scott
Kiki написа:...какво представляват тези гайки с шайби?
Гледай лявата гайка:

Публикувано на: 16 Мар 2008 01:56
от newmiro
аз съм си сложил по една секретна на джанта, за всеки случай. да не е като заповядайте:)