Страница 1 от 2

Toyota Auris 2.2 D-CAT Sport Study With 200 HP

Публикувано на: 09 Мар 2008 17:55
от Corolla_E9
Изображение

Toyota Europe създаде спортна версия базирана на Аурис 2.2 Д-Кат. Най-важната промяна е двигателя.. мощността е скочила от 177 на 200к.с (Не намерих информация за за детайли, но скоро ще има). Колата е екипирана със спортно окачване, което е свалило колата с 30мм също така е подобрена и спирачната система.

Ауриса има нов спортен кит, който включва предна и задна броня, спойлер и странични прагове също така и 18 цолови алуминиеви джанти с 225/40 гуми, тонирани задни прозорци, нови накрайници на изпускателната система и други. Интериора на Аурис Спортс Стъди има нови алуминиеви педали, спортен кожен волан, спортни кожени седалки и карбонови детайли.

Още снимки:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Публикувано на: 09 Мар 2008 21:18
от Ravshark
mnogo e dobra kolata

Публикувано на: 10 Мар 2008 01:42
от newmiro
даа, тези подразделения, които вадят по-спортни модели ги харесвам smile.gif

Публикувано на: 10 Мар 2008 12:26
от jamie
Ама защо диииизеееел !
Като има лимитирана серия в Англия на бензиновия 1.8 + компресор !

Публикувано на: 10 Мар 2008 12:42
от Corolla_E9
ми то този клас съм ги забелязал все дизели... seat ibiza cupra, skoda fabia rs и т.н. все нафтови печки dry.gif

Публикувано на: 10 Мар 2008 12:45
от jamie
Corolla_E9 написа:ми то този клас съм ги забелязал все дизели... seat ibiza cupra, skoda fabia rs и т.н. все нафтови печки dry.gif
Само тия - и то щото са в една група.
Никой друг не се напъва с нафтата да прави спорт !

Публикувано на: 10 Мар 2008 13:15
от Scott
jamie написа:
Corolla_E9 написа:ми то този клас съм ги забелязал все дизели... seat ibiza cupra, skoda fabia rs и т.н. все нафтови печки dry.gif
Само тия - и то щото са в една група.
Никой друг не се напъва с нафтата да прави спорт !
@ Corolla_E9
Не бих казал, че са само дизели в този клас (макар и да цитираш модели в класа на Ярис, където са Mini Cooper S, Clio Renaultsport, Polo GTI .....). Аурис Sport ще трябва да се състезава с Focus ST, Golf GTI и т.н.

@ Jamie
Честно казано като погледнеш гамата на Тойота за Европа, моделите дeто правят под 10 сек до 100 км/ч са само дизелови и то прословутия D-CAT.

Публикувано на: 10 Мар 2008 13:33
от jamie
Scott написа:@ Jamie
Честно казано като погледнеш гамата на Тойота за Европа, моделите дeто правят под 10 сек до 100 км/ч са само дизелови и то прословутия D-CAT.
http://jalopnik.com/cars/news/limiteded ... 133387.php

T'ва не го ли правят вече ? Или Кралството не е в Европата ?

Публикувано на: 10 Мар 2008 13:36
от Scott
jamie написа:T'ва не го ли правят вече ? Или Кралството не е в Европата ?
В Кралството не се предлага вече Корола, само Аурис.

Публикувано на: 11 Мар 2008 00:39
от Nedkow
jamie написа:
Corolla_E9 написа:ми то този клас съм ги забелязал все дизели... seat ibiza cupra, skoda fabia rs и т.н. все нафтови печки dry.gif
Само тия - и то щото са в една група.
Никой друг не се напъва с нафтата да прави спорт !
Kakwo ti puka za goriwoto wazno i da poluchawash poweche Power.

Wse pak Deselyt e s poweche KPD i poluchawash po goliam wyrtiast momen pri po niski oboroti i e po ikonomidhen smile.gif

Публикувано на: 11 Мар 2008 10:07
от jamie
Все пак и дизела лесно можеш да го изтървеш да прегрее.
И тогава цените на ремонта са по 3 !

Публикувано на: 11 Мар 2008 23:09
от Nedkow
jamie написа:Все пак и дизела лесно можеш да го изтървеш да прегрее.
И тогава цените на ремонта са по 3 !
Всеки двигател може да се прегрее зависи си от задкормилното устройство.
В новите двигатели разликите в цените не са съществени.
Не си карaл Diesel и някой те е наплашил.

Публикувано на: 12 Мар 2008 00:11
от jamie
Nedkow написа:
jamie написа:Все пак и дизела лесно можеш да го изтървеш да прегрее.
И тогава цените на ремонта са по 3 !
Всеки двигател може да се прегрее зависи си от задкормилното устройство.
В новите двигатели разликите в цените не са съществени.
Не си карaл Diesel и някой те е наплашил.
Нямам намерение да плащам по такива цени ! Сравнил съм ги вече и не ми отърва - както писах - за дизел нещата са 3 пъти по-скъпи. Не, благодаря !
Не карам дизел (мой), пробвал съм чужди. Смея да твърдя че Д4Д 3.0 на пикапа ХайЕйс не ми направи същия кеф както 3.0 бензинката на Тераното ми. А на хартия е по-як отвсякъде !

Публикувано на: 12 Мар 2008 08:08
от diver
Nedkow написа:...Не си карaл Diesel и някой те е наплашил.
Е за сметка на което аз съм имал/карал/чупил и кво да ти кажа....ДИЗЕЛ - НИКОГА ПОВЕЧЕ!!!!! Ако искаш да ти е тънкана, бодни метанец, излиза по-тънко от нафтата...

Публикувано на: 12 Мар 2008 08:11
от diver
jamie написа:...Смея да твърдя че Д4Д 3.0 на пикапа ХайЕйс не ми направи същия кеф както 3.0 бензинката на Тераното ми. А на хартия е по-як отвсякъде !
Тераното ти е яко дрифтерско ;) Викам да почнеш да тренираш с него, докат пуснеш АЕ86-цата в движение biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif