Страница 1 от 2
Покупка на Carina E T19 /1992–1996/ & Carina E T21 /1996–2001/ - ОБЩА
Публикувано на: 06 Мар 2008 21:38
от EDS
Здравейте

От известно време се каня да сменя колата която карам в момента с някоя запазена японка .След доста лутане и проучване се спрях на тойота

Днес си харесах една карина 1.6 16v произведена декември 97 . Ще съм ви много благодарен ако ударите едно рамо с малко инфо .Интересува ме следното- колата е английска сглобка - това проблем ли е ? Има ли карина седан 97-98 японска сглобка ? Има ли проблем с намирането на резервни части ? Скъпа кола ли е за подръжка ? Какъв е нормалния градски и извънградски разход ?И не на последно място високата цена - колко мислите че е редно да ми свалят от цената ? Колата е със сервизна книжка, сменени консумативи , пълен брой оригинални ключове и е доста запазена

Ето ви и снимки ....дайте съвет колеги ще се радвам да чуя всяко едно мнение по темата
Публикувано на: 07 Мар 2008 08:45
от max-2
Izglejda много добре, грабвай я. Японските са до 94г.

Цената си заслувава ако е перфектна и наистина качествено обслувена.
Публикувано на: 07 Мар 2008 09:34
от PESHO OT MARS
Това което виждаш са последните Карини, просто после започват с малко фейслифт да се казват Авенсис. Тази кола е един от стълбовете на което се крепи името на Тойота като здрава и надешна кола. Карам такава от около 3 месеца но е по старичка 94 година и със същия мотор, за двигателя мога да ти кажа че е на границата да е слаб (все пак е най-малкия в гамата) моя по книга се води 115 к.с. и не върви лошо но поради размера и масата на купето като я отлепяш от место например трябва малко газ (жена ми е новобранец и изпитва трудности с това но вече си я кара без проблем). Разхода и е убийствен ако не се лъжа в преценките по магистрала отиване и връщане от София до Стамболийски (130км.) отиване 130-140 км/ч на връщане 110-120 км/ч разхода само двама човека без багаж е около 6,3-6,7 литра/100км. Купето отвътре е огромно багажника също и вобще няма да се чубстваш притеснен. Двигателчето според мен е хубаво да си е обикновенното 4А-FE(не LB) аз си падам по по-простите неща (но тук има колеги с LB и никой не се е оплакал), на колата може да се монтира нормална газова (няма смисъл особен от ГИ). Окачването на колата е много добро според мен при 140-150км/ч не се усеща как влиза в завоя. Комфорта на возията си е като на луксозен автомобил, спирачките са отлични (размера на предния диск ме впечатли). Изобщо това е една великолепна кола и чудесен избор. За цената не мога да коментирам защото моята я взех на много добра цена от приятел (беше си на бартер). Колегите да се изказват за цените. Ако те интересува нещо друго питай. Моята също е Английска сглобка и не виждам ама никъкъв проблем от това.
Публикувано на: 07 Мар 2008 11:05
от Petar
Kolata si e stahotna mnogo e zdrava i ikonomi4na po otnohenie na dvigatelia niama da imah problemi tozi dvigatel see dokazal ima ve4e i Carini izminali po 1000000 km. bez problemi po dvigatelaim .
Публикувано на: 07 Мар 2008 15:26
от gunner
Колата е страхотна, а и цената си заслужава.Мойта я взех преди 1 година от Германия за 3400 евра, като смъкнах 300 от обявената цена.За вече близо 30000км. смея да твърдя, че съм направил правилния избор, тъй като колата е просторна, комфортна, безпроблемна и много икономична. За съжаление трудно се намират качествени части от реномирани прозводители и понякога алтернативата е единствено магазина на ТМ ауто,а там е меко казано солено,а и се чака доста.

Но ти не се колебай повече, а побързай да я капарираш, за да не те изпревари някои

, че един познат също търси такава.
Публикувано на: 07 Мар 2008 15:56
от EDS
Благодаря ви за бързите отговори

. Единственото което ме притеснява е че днес след по близък оглед установих че е имала някакъв минимален удар в предния калник понеже имаше разминаване между него и шофьорската врата . Освен това съм още пред дилема - дали да направя бартер или да изчакам известно време да се продаде колата която карам в момента . На бартер ми смятат колата на 6000 лева но съм сигурен че мога да взема повече ако я продам

Другото което е дали наистина цената на тази кола е реална при положение че в мобилето вървят от 4000 до 6500-6700 лева ? Какво да правя ?
Публикувано на: 07 Мар 2008 16:56
от Night'sB
Здравей колега,
Мисля, че от цената, която е обявена веднага ще ти смъкнат 699лв при сериозен разговор за покупка.
Първо добре огледай документите - вероятността да ти обявяват колата за една година, а тя да е от предходната е много голяма.
Цената е прекалено висока, което е обичайна практика на автоджамбазите във Варна.
Скъпо в БГ не означава по-хубаво.
На тези карини постоянно им се разхлопват кормилните накрайници - 50лв бройката. Чел съм, че имат и проблеми с кормилната рейка.
На карина 2.0ТД по ходова част след покупката се наложи замяна на:
-спирачни дискове - неправилно износване от некомпетентно монтиран преден лагер;
-амортисьори предни 2х150лв Монро
- лагер преден: 50лв
- лагер заден 70лв
- биелетка предна
- кормилен накрайник към рейката отдясно
-накладки предни
Ремъци ролки и т.н.: накуп около 200-300лв мисля. Не помня точно.
Пак си помисли за марката. Да си купиш необходимата част във Варна даже като отиваш със старата е доста неприятен процес. От входа на магазина продавачите потриват ръце и точат брадвата.
Втора употреба - също трудна работа.
Иначе колата е за спокойни шофьори.
Купето е много удобно и вместително.
Публикувано на: 10 Мар 2008 10:22
от the_rider
Ми колега кат си взел кола на 300-400 хил км. така ще е. Аз мойта Карина я карам от почти 5 години и от това което си описал само предни биелетки са ми правили проблем и то защото си кпувам неоригинолни за 20-30 лева.
Публикувано на: 13 Мар 2008 12:28
от Petar
Poneje tuka stava duma za Carina E me interesuva prosto informativno koia ot kolite e s golemi gabaritni razmeri Carina E ili Avensis 1

Публикувано на: 13 Мар 2008 13:30
от diver
Готина изглежда. Според мен обаче цената е леко височка. За тез пари може да си вземеш някой от първите авенсиси. С малко търпение, мисля, че за около 5500-6000лв ще си намериш читава каринка, или за 7000 някой гледан авенсис....
Публикувано на: 13 Мар 2008 15:35
от the_rider
Petar написа:Poneje tuka stava duma za Carina E me interesuva prosto informativno koia ot kolite e s golemi gabaritni razmeri Carina E ili Avensis 1

Еднакви са колега, даже в някой сайтове водят първия авенсис като лифтинг на карината
Публикувано на: 13 Мар 2008 17:14
от Petar
Mersi kolega .
Zna4i moito oko me lyji Carinata mi izglejda po-dylga ot Avensisa
Публикувано на: 13 Мар 2008 17:33
от diver
Petar написа:Mersi kolega .
Zna4i moito oko me lyji Carinata mi izglejda po-dylga ot Avensisa
Абе спирал съм с карината до първия авенсис и общо взето си играх на открийте десетте малки разлики...Не мога да твърдя отдолу че са 100% еднакви, говоря за ходова част, но като външни габарити са 1:1. Доколкото и ранните модели кат двигател са еднакви, едва ли и по окачването ще има разлики. Та ако имаш налични 7 бинки, лично аз бих те посъветвал да търсиш авенсис.
Публикувано на: 14 Мар 2008 08:54
от pol
Аз смятам да искам на моята 5800, ако на някой му се чака 1 месец ще спичели яко.
Публикувано на: 14 Мар 2008 23:47
от MEGAHARD
Night'sB написа:На тези карини постоянно им се разхлопват кормилните накрайници - 50лв бройката. Чел съм, че имат и проблеми с кормилната рейка.
На карина 2.0ТД по ходова част след покупката се наложи замяна на:
-спирачни дискове - неправилно износване от некомпетентно монтиран преден лагер;
-амортисьори предни 2х150лв Монро
- лагер преден: 50лв
- лагер заден 70лв
- биелетка предна
- кормилен накрайник към рейката отдясно
-накладки предни
Най-вероятно колата е карана с изкривена гума или джанта.