Вибрация при ниски обороти на Авенсис 2.0 - 1998
Публикувано на: 01 Мар 2008 11:32
Колеги здравейте,
току що открих този форум, има изключително полезни теми и мнения, поздрави на модераторите! Реших да споделя проблема си (въпреки че има няколко подобни теми, но за различни модели, двигатели и години на производство), дали някой е имал такъв и евентуално как го е решил - имам вибрация при ниски обороти на двигателя - при 1000 оборота няма нищо, когато обаче двигателя се затопли и обототите паднат на 780-800 се появява, особенно при движение на задна скорост на полусъединител! В началото ми се струваше че е в левия калник (кадето е въздуховода на турбината), приличаше на вибрация от недобре захваната кора или нещо такова, с времето (около 2 месеца) вибрацията започваш да се усилва и да се появява при по - високи обороти и като че ли се измести към скоростната кутия...започна се хдене по "майстори", залягания под колата и какво ли още не! Уви...вибрацията си я има! Най - смешното е че в сервиз на Тойота (ще го нарека така, без да споменавам град и сервиз) ми казаха че "то така...нормално е...." Имам чувството че след последното посещение на сервиз въпросната е малко намаляла, майстора ми тегли една лекция че тампоните при дизела се "уморяват" и...така ставало като двигателя изпадне в резонанс, обясни ми е "намествали" интерколера.....(?!?!?)... , сега я има само при движение на задна скотост на полусъединител, само че до кога...не смятам че това е решението на проблема ми! Моля за мнеия и коментари
току що открих този форум, има изключително полезни теми и мнения, поздрави на модераторите! Реших да споделя проблема си (въпреки че има няколко подобни теми, но за различни модели, двигатели и години на производство), дали някой е имал такъв и евентуално как го е решил - имам вибрация при ниски обороти на двигателя - при 1000 оборота няма нищо, когато обаче двигателя се затопли и обототите паднат на 780-800 се появява, особенно при движение на задна скорост на полусъединител! В началото ми се струваше че е в левия калник (кадето е въздуховода на турбината), приличаше на вибрация от недобре захваната кора или нещо такова, с времето (около 2 месеца) вибрацията започваш да се усилва и да се появява при по - високи обороти и като че ли се измести към скоростната кутия...започна се хдене по "майстори", залягания под колата и какво ли още не! Уви...вибрацията си я има! Най - смешното е че в сервиз на Тойота (ще го нарека така, без да споменавам град и сервиз) ми казаха че "то така...нормално е...." Имам чувството че след последното посещение на сервиз въпросната е малко намаляла, майстора ми тегли една лекция че тампоните при дизела се "уморяват" и...така ставало като двигателя изпадне в резонанс, обясни ми е "намествали" интерколера.....(?!?!?)... , сега я има само при движение на задна скотост на полусъединител, само че до кога...не смятам че това е решението на проблема ми! Моля за мнеия и коментари