Страница 1 от 1

Проблем с оборотите Корола 99

Публикувано на: 26 Фев 2008 11:33
от fishkata
Здравейте на всички. От скоро и аз вече съм един Тойота собственик. Купих си Королка 99 1.6 и я търкалям от началото на месеца. Приятен автомобил лесно се кара и бързо се свиква с него. Но преди седмица за пръв път ми се появи следният проблем. Като я запаля студена оборотите са ок, но като подам газ и после я пусна, оборотите за секунда падат ниско долу почти да изгасне и пак се дигат много бързо. Интересното е, че го прави и когато моторът е достигнал нормалната си работна температура. Един приятел ми каза, че и неговата Хонда го правела това и било някво моторче което се сваляло, смазвало и всичко било ок. Чудя се какъв може да е проблемът при мен филтър, помпа или не знам???

Поздрави,

Иво

Публикувано на: 26 Фев 2008 11:35
от jamie
Винаги при проблеми с обороти (принципно) се проверява... антифриза. И се долива. После се търсят други причини laugh.gif

Публикувано на: 26 Фев 2008 14:12
от fishkata
jamie написа:Винаги при проблеми с обороти (принципно) се проверява... антифриза. И се долива. После се търсят други причини laugh.gif
Току що го проверих антифриза и си е ок. ohmy.gif

Публикувано на: 26 Фев 2008 15:36
от ceko26
И се долива казанчето с течност за чистачките! laugh.gif

Публикувано на: 26 Фев 2008 15:40
от fishkata
ceko26 написа:И се долива казанчето с течност за чистачките! laugh.gif


Мислиш ли?

Публикувано на: 26 Фев 2008 15:55
от doggy_real
Да бе , и се завърташ на пети:)
Моята също е '99 корола, и да ти кажа по едно време го правеше тоя номер, пък в един момент спря. Тъй че, ако не ти пречи, карай си я така още известно време, и ако почне да дава по-сериозно отклонение, тогава се допитай до майстор, но !!! В НИКОЙ СЛУЧАИ ТМ АУТО!!!

Публикувано на: 26 Фев 2008 16:13
от jamie
Цеко, не го бъзикай човека - има си проблем и се притеснява.
Моето "решение" е преди да почне скъпата част с купуването, имах вече 2 случая когато се оказа че има датчик за температура който влияе на оборотите на празен ход но няма антифриз до него ... остави другото ами си е и опасно за мотора без антифриз !

http://www.aeu86.org/viewtopic/bouncing-idle-/p/80914

Ето го и единия от случаите. По-лесно е елементарна проверка отколкото смяна на части за ХХХ лева.

Публикувано на: 26 Фев 2008 16:20
от fishkata
doggy_real написа:Да бе , и се завърташ на пети:)
Моята също е '99 корола, и да ти кажа по едно време го правеше тоя номер, пък в един момент спря. Тъй че, ако не ти пречи, карай си я така още известно време, и ако почне да дава по-сериозно отклонение, тогава се допитай до майстор, но !!! В НИКОЙ СЛУЧАИ ТМ АУТО!!!
Почти бях сигурен за завъртането, но вече съм убеден. biggrin.gif
Но с ТМ АУТО ме стаписа наистина. Аз принципно бях решил точно това да направя да я карам и ако продължи да я водя в ТМ ама ти ме разколебаваш малко. Какви са ти доводите да не я водя в ТМ?

Публикувано на: 26 Фев 2008 18:49
от fishkata
jamie написа:Цеко, не го бъзикай човека - има си проблем и се притеснява.
Моето "решение" е преди да почне скъпата част с купуването, имах вече 2 случая когато се оказа че има датчик за температура който влияе на оборотите на празен ход но няма антифриз до него ... остави другото ами си е и опасно за мотора без антифриз !

http://www.aeu86.org/viewtopic/bouncing-idle-/p/80914

Ето го и единия от случаите. По-лесно е елементарна проверка отколкото смяна на части за ХХХ лева.
Мерси много за линка!
Видях го видеото което пича е качил, обаче моят проблем не е такъв на него му играят постоянно оборотите а на мен като е студена и като е в нормална работна температура понякога просто за секунда ги сваля почти да изгасне и после заковава на 900 или ако е студена на 1 и малко ама не мърдат повече. Просто при подаване на гас като я пуснеш при връщане на оборотомера сваля ниско долу за секунда и после заковава на колкото трябва да е и не мърда.

Поздрави,

Иво

Публикувано на: 26 Фев 2008 21:15
от kristian
doggy_real написа:.............. и да ти кажа по едно време го правеше тоя номер, пък в един момент спря. Т............
И при мен ги прави тия шашкании от време на време.Понякога се оправя сама ,но в повечет о случаи се оправя след почистване на така нареченото "моторче" за празния ход.При мен се усеща най-ясно като загрее-стигал съм до положение при което винаги изгасва след като е била на обороти и пусняш рязко "газта".Незнам как изглежда този чарк при теб,но едва ли е много сложно.Обикновено мястото му е около дроселовата клапа и като цяло прави байпас на дросела когато е затворен.Ако не ти се разглобява пробвай с почистващ спрей за карбуратори .Огледай за по голям отвор по тръбата на всмукателите около дроселовата клапа и пръскай там.Виж и този линк:http://alflash.com.ua/idle.htm
Успех :thumbsup:

Публикувано на: 27 Фев 2008 02:45
от dap
и аз карам същата и го има и при мен, ама аз си мислех че е нормално.както и да е това не ме дразни ама ми се е случвало като карам по магистралата примерно на 4500 оборота и виждам как стрелката ми играе (трепери) и след малко се оправя.някакви идей.



П.П.съжалявам че пиша в твоята тема за моите проблеми biggrin.gif

Публикувано на: 27 Фев 2008 20:45
от aleksbr
dap написа:и аз карам същата и го има и при мен, ама аз си мислех че е нормално.както и да е това не ме дразни ама ми се е случвало като карам по магистралата примерно на 4500 оборота и виждам как стрелката ми играе (трепери) и след малко се оправя.някакви идей.



П.П.съжалявам че пиша в твоята тема за моите проблеми biggrin.gif
При какво гориво ?

Публикувано на: 28 Фев 2008 11:28
от dap
на газ ohmy.gif между другото съм хващал и стрелката за температурата да играе по подобен начин след като колата е била загряла.гася след малко се качвам пак паля и докато се покачва на горе потреперва/

Публикувано на: 28 Фев 2008 20:10
от aleksbr
Може да се дължи на бедна смес при високите обороти.

Публикувано на: 29 Фев 2008 09:32
от fishkata
kristian написа:
doggy_real написа:.............. и да ти кажа по едно време го правеше тоя номер, пък в един момент спря. Т............
И при мен ги прави тия шашкании от време на време.Понякога се оправя сама ,но в повечет о случаи се оправя след почистване на така нареченото "моторче" за празния ход.При мен се усеща най-ясно като загрее-стигал съм до положение при което винаги изгасва след като е била на обороти и пусняш рязко "газта".Незнам как изглежда този чарк при теб,но едва ли е много сложно.Обикновено мястото му е около дроселовата клапа и като цяло прави байпас на дросела когато е затворен.Ако не ти се разглобява пробвай с почистващ спрей за карбуратори .Огледай за по голям отвор по тръбата на всмукателите около дроселовата клапа и пръскай там.Виж и този линк:http://alflash.com.ua/idle.htm
Успех :thumbsup:
Мерси много за отговора!!!
Мисля, че това е проблема.