Страница 1 от 1
CELICA T20
Публикувано на: 23 Фев 2008 19:09
от sharic2
Kolegi nqkoi moje li da mi kaje dali moga da sloja turbina na Toyotkata mi:Celica 1.8 16V 118 k.c. 94 god.(T 20) i kade
Публикувано на: 06 Мар 2008 12:31
от kolio_spawn
недеи,ще си навлечеш само неприятности.Трябва да смениш буталата и половината работи по двигателя.Това по груби изчисления ще ти струва 2 хилки.Ако искаш колата да ти върви повече,можеш да направиш малки други промени,като спортни филтри,синтетично масло и един ЧИП за 700 кинта ;) говора много примерно,защото несам много запознат с цените,но това за буталата съм съгурен

Колата си е 6 ии ако питаш мен не я разваляи
Публикувано на: 06 Мар 2008 12:42
от b_d
kolio_spawn написа:....
Това с чипа не ми е ясно откъде го измисли? Има ли изобщо чипове за Т20?
Публикувано на: 06 Мар 2008 14:02
от dimd00d
bad_dog написа:
Това с чипа не ми е ясно откъде го измисли? Има ли изобщо чипове за Т20?
Е как бееее, и дигат по 60 коня laugh.gif
Публикувано на: 07 Мар 2008 12:18
от kolio_spawn
haide za gospodata koito mnogo razbirat ili pone taka mislqt da potursqt malko digital tuning ili prosto da poglednat na tozi link
http://digitaltuning.bg/products.php razgledaite fail4eto i tam si pi6e kolko to4no vdiga vartq6tiq moment i konskite sili.Mn malko sa kolite na koito nemoje da se sloji 4ip

Публикувано на: 07 Мар 2008 12:35
от b_d
Еми айде като разбираш толкова да извадим твоето ЕКУ. Ако има ЕПРОМ АЗ лично ще ти купя един чип за 700лв. Ако няма обаче ще го разбия с големия чук. Навит ли си? След като си толкова ЗНАЕЩ би трябвало да си съгласен да изкараш едни лесни пари?
Аман от интернет разбирачи, които раздават "съвети" с лека ръка.
Публикувано на: 17 Мар 2008 21:56
от easyrider
Това дето го пише в digital tunning са пълни глупости. Т20 серията на celica не носи на никакви промени в ECU-то. Това важи с пълна сила за ST202# - SS-II и SS-III, съответно с BLMVF(129 kw) и BLMZF (147kw vvt-i BEAMS engine). Незначителни покачваня на мощността се постигат със система за студен въздух, цялостна подмяна на инжекционната система (Stand Alone Fuel Managment System), нова изпускателна система (за предпочитане такава на HKS или TRD), нова ъпгрейдвана система на запалването и т.н., в резултат на което ще постигнете покачване на мощността от 15 до 25 к.с. макс. в зависимост от състоянието на двигателят. Абсолютно глупаво е да се мисли, че напомпани ФАБРИЧНИ двигатели от трето поколение 3S-GE на Toyota с цилиндрова глава на YAMAHA и 4.3 инчово throtle body, могат да бъдат просто ей така донапомпвани с поялник и малко подмяна на EEEE-PROM. През 2003г. TRD успяха да изсмучат 233 к.с. от атмосферен 3S-GE двигател. 33 к.с. покачване на мощността без турбо пълнене на двулитров агрегат е геройство дори и за официалният тунинг на Toyota. Който си мисли, че тунинговането на Т20 серията на Toyota е лесно може лесно да се убеди, че греши след подобаващи тестове на dyno стенд. Правилната насока при Т20 е в улекотяването на купето, поставяне на LSD, ново запалване, а при моделите с Super Strut Suspension подмяна на двигателя с 3S-GTE от 6th-gen GT-Four. Срещу скромната сума от 2000-3000 евро можете да закупите сносен агрегат и всичко неопходимо по swap-а от множество авто-морги из западна Европа.
http://celicatech.com/forums/showthread.php?t=6278
Boosted. Tuned. Ready.
Публикувано на: 17 Мар 2008 22:24
от diver
bad_dog написа:Еми айде като разбираш толкова да извадим твоето ЕКУ. Ако има ЕПРОМ АЗ лично ще ти купя един чип за 700лв. Ако няма обаче ще го разбия с големия чук. Навит ли си? След като си толкова ЗНАЕЩ би трябвало да си съгласен да изкараш едни лесни пари?
Аман от интернет разбирачи, които раздават "съвети" с лека ръка.
Добре де, не може ли аз да ти продам едно ЕПРОМче и после да изпием заедно парите, ами направо тръгваш с чука?!
Публикувано на: 17 Мар 2008 22:29
от diver
kolio_spawn написа:недеи,ще си навлечеш само неприятности.Трябва да смениш буталата и половината работи по двигателя.Това по груби изчисления ще ти струва 2 хилки.Ако искаш колата да ти върви повече,можеш да направиш малки други промени,като спортни филтри,синтетично масло и един ЧИП за 700 кинта ;) говора много примерно,защото несам много запознат с цените,но това за буталата съм съгурен

Колата си е 6 ии ако питаш мен не я разваляи
Колега, за 700 кинта ще сложа пиджбек или стендалоун система, ще си ремапвам секи ден(докат не предобря сместа и не пробия некое бутало), но резултата ще е 10-15 коня има нема....Изобщо коне на атмосверка се правят с комбинация валове, дюзи, помпа, бутала електроника и резултата редко минава 50-60 кончета.....най-тънкана с повечко кончета иде с турбо или компресор, но чесно казано, на човек дет чете диджиталтунинг.бг и вярва, без през живота си да е чипосал и велосипед, нямам никакво желание да обяснявам каквот и да е....
Публикувано на: 18 Мар 2008 10:16
от jamie
Всъщност дори и кривите за чипосване Тойота (и не само) ЕКУ-та си имат "майстора":
http://membres.lycos.fr/mr2/techtom.htm
Но пък на съответната цена:
http://www.neetronics.com/neet/index.ph ... ceaf543dfc
Публикувано на: 18 Мар 2008 10:43
от b_d
jamie,
това не е чип

!!! Тук влизаме в зоната на емулаторите и конверсиите към standalone.
Публикувано на: 18 Мар 2008 12:52
от jamie
Съгласен, просто дадох линк към добре известната ТекТом (известна с това че се е набъркала в 4АГЕ ЕКУ-то) laugh.gif