Публикувано на: 14 Ное 2010 09:06
За LC - просто ги крадат толкова бързо, че никой не е успял да навърти достатъчно километри, че да се прояви проблем biggrin.gif
За вървенето нагоре/надолу на производителите...
Според мен се опитват да осигурят някакъв баланс.
Имам предвид: например сменят капризния, неекологичен, изискващ постоянни настройки карбуратор с инжекция. Инжекцията е доста по-добре и по-евтина. Обаче набухват скъп катализатор, и цената скача нагоре. Тогава за да влязат в ценовите рамки орязват от бюджета някое перо (я дизайн, я енергономика, я дебелина на ламарината)...
И разултата не винаги е радостен..
Та като цяло получаваш по-добър автомобил, който обаче в някои части не е толкова добре обмислен...
Не съм гледал точно как действа механично ММТ и какви периодични настройки се изискват, но за мен това е тъпотия.
Ако наистина се изискват такива настройки, то е явно, че производителя е икономисал някой датчик, който да върне обратна връзка с електрониката за някой параметър. Например навярно компенсиране износване на диска на съединителя.
За вървенето нагоре/надолу на производителите...
Според мен се опитват да осигурят някакъв баланс.
Имам предвид: например сменят капризния, неекологичен, изискващ постоянни настройки карбуратор с инжекция. Инжекцията е доста по-добре и по-евтина. Обаче набухват скъп катализатор, и цената скача нагоре. Тогава за да влязат в ценовите рамки орязват от бюджета някое перо (я дизайн, я енергономика, я дебелина на ламарината)...
И разултата не винаги е радостен..
Та като цяло получаваш по-добър автомобил, който обаче в някои части не е толкова добре обмислен...
Не съм гледал точно как действа механично ММТ и какви периодични настройки се изискват, но за мен това е тъпотия.
Ако наистина се изискват такива настройки, то е явно, че производителя е икономисал някой датчик, който да върне обратна връзка с електрониката за някой параметър. Например навярно компенсиране износване на диска на съединителя.