Страница 1 от 2

съединител

Публикувано на: 18 Фев 2008 21:39
от doc
Много време не бях писал,но да Ви кажа баба Карина си върви без проблеми(дай Боже всеки му cool.gif ).Но дойде време да се ослушвам за съединител- гледам valeo е оригиналният,ама ми се иска да го сменям само един път unsure.gif - с няколко думи дайте акъл какво да сложа,че от това дето го четох от писаното до сега не ми светна какво да правя :help:

Публикувано на: 19 Фев 2008 08:39
от pol
ТМ Ауто според мен, ако ще и кожата да ти свалят, ма поне нервите ш ти останат.

Публикувано на: 19 Фев 2008 08:53
от doc
Тия пичове явно все по-добре бачкат в ТМ,ама наистина не смея да ги питам за цифрите,а и не мисля,че смяната на съединител е некъв ребус.Въпроса е къв съединител да взема-гледам има sachs,valeo-около 400 пари ги дават

Публикувано на: 19 Фев 2008 08:59
от max-2
Как видя, че е Валео-свален ли е вече? Мога ли да те помоля да снимаш аксиалния лагер и мястото, на което опира в/у притискателния, че моя нещо съска тия дни? Твоята японска сглобка ли е?

Публикувано на: 19 Фев 2008 09:01
от max-2
Чушал съм, че LUK са много много добри :thumbsup:

Публикувано на: 19 Фев 2008 09:16
от pol
Валео са си оригиналните - моя беше такъв.

Ма смяната си има значение, ако питате мен.

Публикувано на: 19 Фев 2008 10:03
от jamie
Daikin (Exedy).

http://www.exedyusa.com/

Публикувано на: 19 Фев 2008 10:45
от dap
Valeo е оригиналният наистина, в ТМ Ауто ще ти искат някъде към 720 лв с труда, поне на мен толкова ми казаха.Аз моят си го смених другаде и имах проблем (както съм описал в друга тема).първият ми беше АР след дефекта ми сложиха Daikin и е по добре.

Публикувано на: 19 Фев 2008 15:18
от pol
dap написа:Valeo е оригиналният наистина, в ТМ Ауто ще ти искат някъде към 720 лв с труда, поне на мен толкова ми казаха.Аз моят си го смених другаде и имах проблем (както съм описал в друга тема).първият ми беше АР след дефекта ми сложиха Daikin и е по добре.
И моя първия беше АР - абс дърво.
Втория тресе, въпреки, че ме уверяват, че е Валео от вносителя на първия - Технопартс.

Публикувано на: 19 Фев 2008 22:55
от doc
Благодаря на всички-почвам да умувам,иначе всяко мнение е добре дошло

Публикувано на: 19 Фев 2008 22:57
от doc
max-2
карината е англичанка,като дойде време да я оперирам ще снимам,обещавам

Публикувано на: 19 Фев 2008 23:26
от newmiro
max-2 написа:Как видя, че е Валео-свален ли е вече? Мога ли да те помоля да снимаш аксиалния лагер и мястото, на което опира в/у притискателния, че моя нещо съска тия дни? Твоята японска сглобка ли е?
как така съска? и моя май е така wacko.gif

Публикувано на: 20 Фев 2008 08:42
от max-2
Ами беше доста силно съскане(шум), което намаля плавно с натискане на педала, но не изчезва, докато не загрее. Педала натиснат, включвам на 1-ва, изкл., все тая. Звука наподобява воя на рено 19 или клио, но по-слаб ohmy.gif

Публикувано на: 20 Фев 2008 13:51
от TurboDieselComby
700лв. е добре!

На нас ни казаха 2700 за Авенсис 2.2 Д-4Д, но бяха гаранционни още и след скандал стана безплатно!

Публикувано на: 20 Фев 2008 18:32
от doc
wacko.gif я да си стегна аз каринката,ма кви цифри обаждате...некви хиляди,тъкмо за нещо ново се ослушвах