Страница 1 от 1

Omasliavane

Публикувано на: 17 Фев 2008 19:25
от Petar
Ot kapa4kata za maslo na dvigatelia na avensisia izti4a leko maslo i se polu4avat malki masleni petna na kapaka na dvigatelia niakoi mojeli da kaje ot kakvo se polu4ava tova dali triabva masloto pri raboteht dvigateel dese vdiga tolkova nagore do kapa4kata

Публикувано на: 18 Фев 2008 10:43
от jamie
Капачката има ли гумен уплътнител ?

Публикувано на: 18 Фев 2008 18:40
от Petar
Ami ima

Публикувано на: 20 Фев 2008 09:17
от kristian
Ами тогава пробвай да го изкараш и да го обърнеш-ако не се е превърнал в пластмаса.И провери вентилацията на картера-демек маркучетата които евентуално излизат от капака на главата и влизат във всмукателите и/или в гофрата м/у възд.филтър и дросела.Евентуалното повишено налягане може да кара масло да избива през капачката.Като поработи двигателя изкарай щеката на маслото и виж дали духа .Нормално е да се усеща съвсем слабо, без пушеци и сив дим.

Публикувано на: 20 Фев 2008 11:28
от Petar
V momenta masloto mie to4no po sredata max/min odvival sym i kapa4kata i htekata za masloto sym mahal pri raboteht dvigatel neto puhi neto izliza civ dim . A za tozi marku4 za kartera neeli samo 1 koito se namira posredata na kapaka na glavata i se svyrzva v smukatelite

Публикувано на: 20 Фев 2008 21:30
от agent dust
ама може да е запушен клапана и от това да ти избива масло. иди да ти проверят колата в сервиз

Публикувано на: 20 Фев 2008 22:06
от ugabuga
mda sigurno ima visoko karterno naliagane. AKo ima PCV klapa smeni ia ili ia produhai

Публикувано на: 21 Фев 2008 00:15
от A65BJ;:0
klapana koito se namira na samata kapa4ka moje bi ne v red.za nai sigyrno idi do magazina i si kypi absolytnata sa6tata kapa4ka.ako stane taka 4e i ot neq izbie popitai nqkoi da ti kaje za shidna kapa4ka. :thumbsup:

Публикувано на: 21 Фев 2008 01:07
от agent dust
нямам спомени да е на капачката. става дума за PCV клапанът, който се намира на смукателният колектор. трябва да се почисти ако е запушен. но подобен ефект на омасляване на капачката има само при много скапан о-пръстен на капачката - или твърде много картерни газове. ако PCV клапанът е скалан - ще се повишава нивото на маслото от пари и кондензи. ако нивото на маслото си спада и няма течове - двигателят е за сегменти.

Публикувано на: 21 Фев 2008 09:49
от Petar
Ami masloto go naliah do gore na max a sega kato sym izminal ve4e okolo 5000 km mie malko nad sredata neznam tova dalie normalno na kolata nito puhi nito ima sajdi otdzad prosto neznam kyde otiva tova maslo pyk moje i tova da e normalno vse pak tribva da otiva maslo i za smazvane na bytalata .

Публикувано на: 21 Фев 2008 21:26
от agent dust
щом не харчи масло(спадът който казваш е съвсем нормален) - проблеми нямаш. просто прегледай капачката и смени о-пръстенът ако има такъв. като застраховка провери дали работи PCV клапанът - откачаш маркучът, на PCV систематаот капакът на клапаните(той отива към смукателният колектор) и го надуваш с уста. ако клапанът работи - ще можеш да духаш в колекторът, ако е запушен или блокирал, ще усещаш съпротивление.