Страница 1 от 1

антифриз,нормално състояние на маркучите

Публикувано на: 14 Фев 2008 09:38
от sveto2000
колеги имах проблеми с парното на авенсиса 7а-фе двигател и се наложи да сменя радиаторчето на парното,при смяната и запълване на системата,постъпих по нормалния начин запълних я до загряване и отваряне на втория кръг,искам да попитам дали е нормално сутрин когато е изтинал двигателя маркучите към радиатора са свити като вакум това нормално ли е като се запали колата и загрее всичко е нормално,колата държи средна темп. и няма колебания,също искам да попитам дали има значение вход изход на радиаторчето за парното Благодаря предварително

Публикувано на: 14 Фев 2008 10:30
от ceko26
Zavisi kakwo mu e polojenieto i dali moje da se samoobezvuzdy6i.

Публикувано на: 14 Фев 2008 13:05
от sveto2000
само това ли е предназначението на вход/изход на радиатора за парно-да се обезвъздушава,щото намерих един радиатор за парно за авенсис с десен волан и го сложих и сега колата си има нормално парно,но като го монтираш се сменят отворите вход/изход
говорим за едни и същи радиатори но за различен монтаж,някой смята ли че ще имам проблем

дренаж

Публикувано на: 14 Фев 2008 13:15
от sveto2000
някой знае ли и този дренаж за какво е и ако е запушен случаъно какво става

Публикувано на: 14 Фев 2008 18:22
от ceko26
По снимката немога да се ориентирам.
Антифриза трябва да навлиза през долния маркуч и да избута въздуха да излезе през горния .

Публикувано на: 14 Фев 2008 20:50
от agent dust
като е студена колата, маркучите трябва да са меки, но без да са свити като от вакуум. ако са свити - почисти си капачката на радиаторът, обратният клапан не сработва и не позволява да се засмуче охладителна течност от компенсационното казанче при изстиване на двигателя - нормално така функционира охладителната система на почти всеки автомобил. като се загрее течността, част от нея се прелива в казанчето, като изгасиш колата и започне да изстива двигателят - охладителната система засмуква течност от компенсационното казанче през обратъният клапан на капачката на радиаторът. вакуум се получава когато капачката не е изправна и не позволява засмукване от казанчето.

в много редки случаи налягането в охладителната система се запазва дори при студен двигател - ако си с някаква модифицирана капачка на радиаторът. аз примерно имам налягане дори при студен двигател, турбо субарата - също. не знам коя е причината, но е факт, с капачка 1.1 бара или нагоре(аз съм с капачка за 1.3 бара) налягането се запазва дори при студен двигател. нормално капачката е на 0.9 бара. но при всички случаи вакуум не трябва да се получава!

този дренаж за който питаш най-вероятно е за климатика и трябва да виси свободно извън купето, не трябва да е запушен.

Публикувано на: 15 Фев 2008 08:55
от ceko26
Kak razbra, 4e ima6 naliagane pri studen dvigatel?

Публикувано на: 15 Фев 2008 12:31
от sveto2000
какво значи почистване на капачката,ами ако тя не работи сигурно не се обезвъздушава и системата както трябва,като я гледам няма натрупвания,каде трябва да е замърсена

Публикувано на: 15 Фев 2008 14:28
от jamie
Смени я глупавата капачка, 6-10 лева е нова по Симеон.

Публикувано на: 15 Фев 2008 14:34
от sveto2000
ами ще я сменя кво да правя щото ми е много съмнителна

Публикувано на: 15 Фев 2008 21:50
от ceko26
Не си купувай нова капачка просто долей до ръбчето радиатора като е студен.