Страница 1 от 2
CELICA 1.6 ?
Публикувано на: 01 Авг 2005 17:21
от PILOT
Здравейте TOYOTA фенове!
Много съм си харесал една TOYOTA CELICA 1.6 105к.с. 1992г.
Ще съм ви много благодарен,ако ми дадете инфо за този двигател:
-надежден ли е?
-не е ли малко слабичък за това купе?
-има ли нещо на което да обърна внимание?
Благодарен съм за всякаква информация за този модел на CELICA.

Публикувано на: 01 Авг 2005 19:28
от ugabuga
tva e celica ST
tochno takava sam karal dosta. Dvigateliat e mnogo nadejden i purgav. Na vremeto ne mi se struvashe hich slab, no estestveno ima i po iaki.
bih preporachal da smenish angrenajnia remak, vsiakakvi masla, sveshtite, antifriza, spirachnata technost + obezvazdushavane ... prosto triabva da se ogleda i da se smeni kvoto triabva.
p.s. osven tova e dosta ikonomichen tozi dvigatel
Публикувано на: 01 Авг 2005 20:29
от jamie
Ако идеята е да караш Селика (т.е. спортно купе - като външност)- става. Ако идеята е спорт (т.е. спортно купе което и да върви добре) - не става.
Публикувано на: 01 Авг 2005 21:16
от ugabuga
e moje da vkara edno 4age na miastoto na 4afe-to, makar che i turbinirani 4afe-ta sam vijdal.
Публикувано на: 01 Авг 2005 21:21
от ALTEZZA
dvigatelia za nadejden e nadejden, no det se vika vsichko se sluchva. PAKETA_1 skoro smeni tochno takav dvigatel na bash takava Celica, no to e stoto mu goreshe maslo, pak toi riadko se sestashe da doliva. inache za tipichni problemi, pochti niama takiva.
inache za dvigatelia dali e slab, na toz vapros triabva da ti otgovoriat horata ot BG, na men veche vsichki 4 cilindrovi dvigateli mi se struvat slabi, osven ako ne sa turbinirani, no tova e druga tema

Публикувано на: 02 Авг 2005 05:07
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:dvigatelia za nadejden e nadejden, no det se vika vsichko se sluchva. PAKETA_1 skoro smeni tochno takav dvigatel na bash takava Celica, no to e stoto mu goreshe maslo, pak toi riadko se sestashe da doliva. inache za tipichni problemi, pochti niama takiva.
inache za dvigatelia dali e slab, na toz vapros triabva da ti otgovoriat horata ot BG, na men veche vsichki 4 cilindrovi dvigateli mi se struvat slabi, osven ako ne sa turbinirani, no tova e druga tema

Ajde be, nali do predi godina kara6e C230 i hi4 n4 vika6e, 4e e slab?!?

Verno 6 e pove4e ot 4, no kaji primerno, 4e edin 4A-GE e slab, dori bez turbina, a pri hondite civic - DOCH VTEC 1.6L 160hp, a Acura RSX DOCH VTEC 2.0L 210hp?!?
Ajde ka4i se na 6estak i 4-kite na bokluka?!?

Публикувано на: 02 Авг 2005 09:30
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:
Ajde be, nali do predi godina kara6e C230 i hi4 n4 vika6e, 4e e slab?!?

Verno 6 e pove4e ot 4, no kaji primerno, 4e edin 4A-GE e slab, dori bez turbina, a pri hondite civic - DOCH VTEC 1.6L 160hp, a Acura RSX DOCH VTEC 2.0L 210hp?!?
Ajde ka4i se na 6estak i 4-kite na bokluka?!?

Mercedesa che beshe 4 cilindara e viarno, e ne beshe i turbiniran, no pak beshe sas supercharger, to sastoto. se pak stava vapros za 190hp, kade gi sravniavash s 105hp? 4 cilindrovi naturalni dvigateli nad 200hp pochti niama, a tez koito sa v tozi poriadak imat razni sistemi ot roda na VTEC i pri tiah silata im idva chak na visoki oboroti, tez dvigateli izobsto ne moje da gi sravniavash s 6 cilindrovite koito oste sled 2000rpm osestash kak darpat

. az niamam nisto protiv 4 cilidrovite dvigateli, prosto ne ochakvai chudesa ot tiah, e ima i izkluchenia estestveno...
Публикувано на: 02 Авг 2005 15:55
от ugabuga
chudesata pri 4 cyl stavat kato imash mnogo pari

Публикувано на: 02 Авг 2005 17:01
от El Camino
Be za ikonomichen, moje ama po amerikanskite razbiraniq:).
Zimata srawnqwahme edin i syshti pyt s edna Celica 1.6 i se okaza, che za 1800km toi izgorql 40 ewro poweche. Dwete koli pri absoljutno ednakwi uslowiq, zasichani i w dwete posoki (t.e. 2x1800km).
Tejka e za towa dwigatelche mai.
Публикувано на: 03 Авг 2005 01:19
от Japanese_fever
El Camino написа:Be za ikonomichen, moje ama po amerikanskite razbiraniq:).
Zimata srawnqwahme edin i syshti pyt s edna Celica 1.6 i se okaza, che za 1800km toi izgorql 40 ewro poweche. Dwete koli pri absoljutno ednakwi uslowiq, zasichani i w dwete posoki (t.e. 2x1800km).
Tejka e za towa dwigatelche mai.
To4no tova e cakata - kg-mite!
Moje dvigatelq da ne e mnogo HP, no ako e slojen na leko kupe 6te kutri ko4inata! biggrin.gif Toj Punkara za tova ne haresva koli s el. prozorci i ogledala, 6toto pravqt cqlata kola po-tejka, a otdelno klimatici i t.n. tova sa si seriozni kg, koito se otrazqvat na uskorenieto i na razhoda na gorivo. Za tova ot hondite naj-golemite bega4ki gi pravqt ot hatchback-a, 4e e naj-lek i bez nikakvi ekstri kato el. i t.n. djundjurii.
Ne znam samo kakvo 6te stane, ako sloji6 4A-GE(Red Top) na Paseo?!?

Публикувано на: 03 Авг 2005 03:47
от ugabuga
shte stane mnogo dobre ako slojish 4age na paseo/tercel. praveno i prodaljava da se pravi, no e po skup swap ot 4efte-to shtoto e ot razlichno semeistvo 4a (A seria), 3e/4e/5e (E seria), tkaa che motor mounts triabbva da se praviat, poruchkovi poluoski i t.n.
za $3500 shte ti slojat 4age v paseo

s pari vsihcko stava. ako e corolla swap-a struva samo $1500 shtoto te ponachalo si idvat sas A-seria blokove.
Публикувано на: 03 Авг 2005 06:29
от Japanese_fever
ugabuga написа:shte stane mnogo dobre ako slojish 4age na paseo/tercel. praveno i prodaljava da se pravi, no e po skup swap ot 4efte-to shtoto e ot razlichno semeistvo 4a (A seria), 3e/4e/5e (E seria), tkaa che motor mounts triabbva da se praviat, poruchkovi poluoski i t.n.
za $3500 shte ti slojat 4age v paseo

s pari vsihcko stava. ako e corolla swap-a struva samo $1500 shtoto te ponachalo si idvat sas A-seria blokove.
Kakvo e swap?!?
A ti na tvoq Tercel za6to ne si mu slojil dvigatel ot Paseo(5E-FE, pa s Turboto 5E-FTE) ?

Ne e li po-dobur ot 4E-FE?

Публикувано на: 03 Авг 2005 11:23
от JAP
na men veche vsichki 4 cilindrovi dvigateli mi se struvat slabi, osven ako ne sa turbinirani, no tova e druga tema
Honda Prelude 2.3 160hp (4 цилиндъра) отвя без проблеми BMW 325i E36 192hp (6 цилиндъра).А примери има още много.Разбира се в примера става въпрос за ускорение със старт от място до 100-120км/ч.
Публикувано на: 03 Авг 2005 14:08
от ugabuga
Japanese_fever написа:ugabuga написа:shte stane mnogo dobre ako slojish 4age na paseo/tercel. praveno i prodaljava da se pravi, no e po skup swap ot 4efte-to shtoto e ot razlichno semeistvo 4a (A seria), 3e/4e/5e (E seria), tkaa che motor mounts triabbva da se praviat, poruchkovi poluoski i t.n.
za $3500 shte ti slojat 4age v paseo

s pari vsihcko stava. ako e corolla swap-a struva samo $1500 shtoto te ponachalo si idvat sas A-seria blokove.
Kakvo e swap?!?
A ti na tvoq Tercel za6to ne si mu slojil dvigatel ot Paseo(5E-FE, pa s Turboto 5E-FTE) ?

Ne e li po-dobur ot 4E-FE?

4efte-to e mnogo po zdrav ot turbinirano 5efe. Osven tova parite koito shte dam da turbiniram n/a dvigatel kato 5efe-to shte sa kolkoto za edno 4efte (che i poveche) i niama da e tolkova nadejden.
4efte-to e nai eftinia boost koito mojesh da si kupish.
Публикувано на: 03 Авг 2005 18:35
от Japanese_fever
ugabuga написа:
4efte-to e nai eftinia boost koito mojesh da si kupish.
Ti si so vzel fabri4no turbiniran 4EFTE, nali?!? Napravo ot Toyota.