Страница 1 от 3

problem s masloto

Публикувано на: 07 Фев 2008 18:29
от rosko
:help: :help: :help: Zdraveite na vsi4ki.Nov sam vav foruma, a i sa6to ot skoro sam sobstveni na toyota Corolla Versso 2.2 D4D.Kolata e nova zakupena ot dilara toyota za balgaria prez juli 2006.Sled parvata smqna na maslo na 15 000km, ustanovih 4e kolata e zapo4nala da gori maslo, kato v raztoqnie na 6 000-7 000km masloto be spadnalo na meeritelnata 6teka ot maksimuma na minimuma.I za da ne vi oteg4avam pove4e s moqta istoriq, 6te vi kaja 4e se stigna do smqnata na 30 000km na bloka na dvigatelq,koito be6e dostaven komplektovan s butala i kolqnov val. Vsa6tnost s ostanalite agregati i 4asti ot dvigatela s koito kupih kolata,doobrorudvaxa noviq blok.S ve4e noviq dvigatel sam izminal 21 000km i imam otnovo sa6tioq problem s razhoda na maslo.Na poslednoto zamervane za 3000km e pohar4il 1l.!!!! Nqkoi moje li da mi kaje kakvo stava,garanciqta si minava ,a teq v toyota me motaqt!!!!!!!!!!! :help:
P.S: stilat mi na 6ofirane e umeren.Ne sam rally driver.Masloto e predpisanoto ot toyota!!!!!

Публикувано на: 07 Фев 2008 19:38
от Kiki
Това е много нерпиятен проблем! Причините за това са сигурно повече,но аз се сещам за тези:Казваш,си сменил блока,коляхов вал и.......,а главата? Сигурен ли си,че маслото не изтича навън от някъде? Че не отива в антифриза?Това става и когато маслосъбирателните сегменти са силно износени,но ти си ги сменил!?

problem s masloto

Публикувано на: 07 Фев 2008 20:06
от rosko
V serviza na Toyota mi kazaha , 4e sa montirali nov blok okomplektovan s butala i kolqnov va.Izpolzvali sa glavata ot predi6niq dvigatel, kato sa i smenili gumi4kite na klapanite.vsi4ki ostanali 4asti sa ot stariq mi dvigatel, koito be6e na 30 000km mellow.gif no problema si ostana

Публикувано на: 07 Фев 2008 23:23
от павел павлов
Ай стига бе!!!!!!!!!!!!!!!Не може да бъде....................ама може! mellow.gif

Публикувано на: 07 Фев 2008 23:42
от slowtraveler
Явно са сменили short block, но проблема е бил някъде..........
Може да е турбото?
Според мен трябва да се концентрираш върху настъпване на дилъра/представителя на Тойота, а не да се занимаваш с опит да диагностицираш самостоятелно проблема.
Ако трябва - да сменят целия двигател.
Вдигай шум ежедневно, с официални писма и изискване за незабавен отговор.

Публикувано на: 08 Фев 2008 11:06
от Kiki
Колегата е абсолютно прав. Мине ли гаранцията,след това върви да гониш Михаля.Ще ти излезе много солено!

Публикувано на: 14 Фев 2008 21:02
от Kiki
Rosko,какво направи с колата?

Публикувано на: 15 Фев 2008 13:24
от trinity
Rosco, daj nqnkakva po-podrobno informaciq otnosno tvoq problem, za6toto bashta mi kara Rav 4 2.2 D4D i ima sashtiq problem s masloto, kato maj shte se okaje, 4e seriqta e defektna (kakvoto i da ozna4ava tova, za6toto ne razbiram po4ti ni6to ot dvigateli) za6toto i negova kola e s dvigatel kato tvoqta i si q kupi noemvri 2006 :help:

Публикувано на: 15 Фев 2008 19:22
от rosko
Zdraveite mom4eta ,
Izvinqvam se,4e ne Vi otgovorih vednaga, no patuvah i nqmah dostap do kompiutar.
Kogato si kupih kolata prez juli 2006g.parvite 13 000km. gi izminah po pati6tata na Italia i Frantsia . Nali Vi stava qsno , 4e e karana samo s perfektno gorivo , otli4ni pati6ta , bez da uveli4avam oborotite pove4e ot 3000.
Sled parvata smqna na masloto na 15 000 km. kolata e karana osnovno v Balgaria . Problema se poqvi na 21 000km., kogato edin den proverih nivoto na masloto. Be6e si napravo na minimuma. V parviqt moment si pomislih , 4e pri smqnata ne sa mi nalqli neobhodimoto koli4estvo maslo. V serviza vzeha da tarsqt te4ove i vsqkakvi takiva gluposti , no se okaza, 4e te4ove nqma. Posle zapo4naha da mi dolivat maslo i hodih periodi4no da me zamervat. Qsno be6e , 4e se opitvat da me motaqt. Nakraq se okaza , sled edin skandal , 4e tozi problem (s goreneto na maslo ) im e izvesten i 4e drugi Toyoti Avensis i Corola imat sa6tiqt problem. Razviha mi edna teoriq, 4e imalo seriq ot dvigatelite 2.2 D4D , koito imali fabri4en defekt v butalata, po-to4no v otvorite na butalata , prez koito se sti4a masloto obratno v kartera.
Poneje az ne razbiram ot dvigateli im povqrvah , 4e noviqt blok okomplektovan s butala i kolqnov val , koito 6te mi montirat 6te bade ot po-nova seriq , v koito tozi fabri4en problem e otstranen. Po-natatak istoriqta Vi e izvestna i s noviqt blok i butala pak si gori maslo.
Pak hodim da go zamervat i estestveno ustanoviha pak , 4e gori maslo. Ina4e kolata si varvi perfektno , ima si mo6nost , pali si i v nai-studenoto vreme bez problem , a razhoda i na gorivo na izvangradsko e 5.3 - 6.0 .
4akam nquoi da podskaje kak da si re6a problema !

Pozdravi na vsi4ki Rosko

Публикувано на: 15 Фев 2008 20:15
от павел павлов
Моето Версо е закупено 11 мес.2005 г и е вече на 105 000 км но нямам проблеми с маслото!Единственото което ми прави впечатление спрямо поведението и като нова е,че педала на съединителя стана малко по твърд и двигателя докато е студен е малко по шумен!Всичко друго ОК(да чукна на дърво)!По окачването не е мръднало нищо!Имам приятел с Версо 2006 г. декември също няма проблеми с маслото!Колата е на 35000 км и също стана малко по шумна отколкото като нова!

Публикувано на: 15 Фев 2008 20:48
от Kiki
По-нагоре колегата ти е писал! Тормоз на дилара,докато не ти оправи проблема-нали гаранция се дава точно за такива неща?

Публикувано на: 16 Фев 2008 01:01
от Bass_Man
Ами ходи им кажи на бастуните , като не става само с буталата , блока и вала да си ти поръчат един мотор чисто нов и цял от Япония и този да си го вземат да си го изследват . Нито си длъжен всяка седмица да наливаш масло нито пък да ходиш през ден при тях да мерят нещо си .
Ако си я купил като частно лице ходи в защита на потребителя и започвай да ги тормозиш . Ако си , като юридическо хвани си едно адвокатче да започне да си им пуска документи за неизпълнение на договора и това е .
Въобще недей да се опитваш да вършиш тяхната работа . Ако са ти я дали с отстъпка за без гаранция и подръжка да . Ама при положение , че си платил , като поп просто не ги жали нито миг.

Публикувано на: 17 Фев 2008 05:27
от Bass_Man
Аз направо не мога да ви разбера понякога !!!!!
Значи аз се занивам с ПЦ-та и какви ли не други IT неща. Та ако взема да инсталирам на някой на преносимия компютър един смотан прозорец. И случайно забравя да му кача някой кодек или пък той не знае ка да си пусне субтитрите ( което си е голям проблем !!!!!!! ) ще ми звъни ден и нощ и ще ми обяснява как и какво не съм направил и какво е трябвало да направя . Което даже и не е моя работа . И това говориме за нещо дето струва има няма 1000лв.
Обаче отивате и давате 30 000 лв. за някаква кола . Тя буквално се разпада . Почват да ви правят на абсолютни дебили и вие почвате да чупите китки , да си търсите някакви измислени решения , и едва ли не се чудите как да не притесните великия вносител/продавач на коли . И седи и ви гоеори глупости в лицето и вие седите и му кимате и се съгласявате на тъпотийте му и така си продължава кервана .
Да си карате колата не е привилегия ! А гаранцията трябва да се спазва стриктно и безусловно ! Защото сте си я платили пре-скъпо . Демек не идва даром от добро желание !
Съжалявам , че ви се навиквам така ама просто това е безумието в тази насрана държава . И докато народа не се осъзнае ще си е все така .

Публикувано на: 17 Фев 2008 11:45
от axial
Преди няколко дни ми се обади приятел който има Версо 2,2 Д на една година. Досега е навъртял 37 000 км. и за последните 7 000 е долял 2 литра масло. Стилът му на каране е спокоен. От Тойота са му казали че знаят за проблема на този двигател, но щели да имат решение след няколко месеца... mad.gif Според мене все още не знаят къде точно е проблема, но е факт че този двигател гори масло и то сериозно!

Публикувано на: 17 Фев 2008 16:43
от kristian
axial написа:Преди няколко дни ми се обади приятел който има Версо 2,2 Д на една година. Досега е навъртял 37 000 км. и за последните 7 000 е долял 2 литра масло. Стилът му на каране е спокоен. От Тойота са му казали че знаят за проблема на този двигател, но щели да имат решение след няколко месеца... mad.gif Според мене все още не знаят къде точно е проблема, но е факт че този двигател гори масло и то сериозно!
Това "Д" -да не би случайно да означава двутактов? biggrin.gif
Че тия двигатели като станат на по 150-200 х.км тогаз колко масло ще горят?