Страница 1 от 2
Обороти 4afe
Публикувано на: 04 Фев 2008 20:47
от BOBI_27M
4afe,колата е Корола 1,6 16в 4вд кара се на газ/бензин.Та значи сутрин ми държи много високи обороти като запали 2-2700 об/мин.Колата загрява сравнително бързо,но оборотите остават пак кам 1500,а това ми пречи на превключването.Та значи чувъл съм за други двигатели че може да е автоматичния смукач,получават се наслагвания/замърсяване .Иначе ако покарам и /или поостане на място се оправят,ама доста време държи доста високи обороти,парно си има перфектно.И на бензин и на газ е така.
.
Публикувано на: 06 Фев 2008 18:45
от BOBI_27M
Някой може ли да ми каже защо в този форум се толерират само тези с новите коли?Какво,за да ми одговорите трябва да карам последния Авенсис ли?Или трябва задължително да съм от София?Но както кажете,няма да питам,тука явно си е частен форум за една дузина хора с обикновени Тойоти,другото е баровци....
Публикувано на: 06 Фев 2008 19:01
от b_d
Еми да беше написал какви обороти държи като загрее?
И колко време отнема докато ЗАГРЕЕ? Т.е. докато отвори термоста, т.е. докато маркучите на радиатора станат от студени внезапно топли? И дали случайно въпросните маркучи не се загряват постепенно (т.е. да е заминал термостата)?
Ето такива дреболии...
А твоето е все едно да отидеш на лекар и да кажеш "Докторе, лошо ми е".
П.П. Ако имаш комплекси по отношение на колата или местожителството си няма нужда да ги показваш тук!
Публикувано на: 06 Фев 2008 19:21
от ceko26
Никой не е длъжен да стой денонощтно във форума и да ти отговаря. Подскажи ни малко да ти помогнем.Не сме гадатели.
Какво е пипано да се появи този проблем?И като загрее какви обороти държи?
.
Публикувано на: 06 Фев 2008 21:00
от BOBI_27M
Когато загрее си държи нормалните 900об/мин,въпроса е че на стрелката си загрява добре,на парното също,но оборотите остават високи.Ако наистина колата загрее още,но на стрелката не се усеща оборотите се оправят.Мисля че не е нормално сутрин като запали да дъжи 2500-2800об/мин.,иначе пак казвам има префектно парно и зарева бързо.Може ли да се наслой нещо по авт.смукач,чувъл съм че се почистват,но за Тойота незнам как е.
Публикувано на: 06 Фев 2008 21:31
от b_d
Веднага щом запали за кратко е ОК да държи дори и 2000-2500об. След това също така е нормално постепенно да се смъкнат до 900 като в зависимост от годината това се регулира или от механична или от електрическа клапа. Според мен като начало си провери термостата (защото парното и таблото не са гаранция) - по метода с маркучите описан по-горе. Провери си и нивото на охладителната течност. Принципно е нормално за около 5-10 мин. да загрее и да свали оборотите.
.
Публикувано на: 06 Фев 2008 21:51
от BOBI_27M
Не искам да споря но превключване при тези високи обороти си е мъка.Значи може да мина и 10км извънградско и пак оборотите са високи.Това за маркучите не го разбрах само.А това не е ли от автомати4ния смукач?Нивото на охл.течност е добре.А да ви кажа незнам кола дето като я запалия да държи 2800об/мин.Има проблем ама езнам къде.А ДА ми кажете къде може една диагностика да ми се направи?Проблема е и на бензин и на газ.
Публикувано на: 06 Фев 2008 21:59
от b_d
Ето как се прави това с маркучите:
Палиш колата студена, пипаш маркучите към радиатора - те са студени.
Постепенно двигателя загрява, а ти си държиш ръката на маркучите - пак трябва да са студени.
В някакъв момент трябва сравнително бързо да се загреят. Значи термостатът е отворил.
Ако се загряват плавно значи термостатът ти е заминал оставайки в отворено положение.
Сега относно оборотите. Няма такова понятие - автоматичен смукач - когато говорим за инжекцион. Има after start + warm up enrichment - или казано иначе обогатяване след старта и докато загрее.
Преди да продължим този разговор - трябва да кажеш дали си с механична или електрическа клапа - намира се в долната част на дросела.
Публикувано на: 06 Фев 2008 22:43
от max-2
Моята е със същия двг. и като е много студено (-15) държи 1600 оборота, като е по-малко - или около нулата оборотите са от 1300 до 1500, зависи колко е студено. Винаги като запаля 1-2 секунди оборотите са по-високи с 200-300 от стойностите които съм дал, след това веднага се установяват на нормалните за тази температура(виж по-горе)
След няколко минути постепенно падат до 750, когато стрелката е на половина на нормалната температура и така си остават до пълното загряване на двг.
Напоследък оборотите на загряло ми са около1000, но това е описано в друга тема

Публикувано на: 07 Фев 2008 12:01
от Petar
Nesa li malko visoki tezi oboroti 2000 -2500 ob. pri mene i pri -5 i pri +5 gradusa kato ia zapalia mi dyrji otna4alo vse 1500 ob.
..
Публикувано на: 07 Фев 2008 16:51
от BOBI_27M
Как да разбера с каква клапа съм,механична или ел. ?
Публикувано на: 07 Фев 2008 18:03
от b_d
Виж в долната част на дросела дали влизат два тънки маркуча(за вода) или дали влиза кабелче.
..
Публикувано на: 07 Фев 2008 18:18
от BOBI_27M
Сега е тъмно и не мога да видия,но утре ще погледна.Иначе днес ми направи впечатление че след каране градско оправя оборотите,излеза ли извънградско особено спускане пак се вдигат на 13-1400 об/мин.Това ме навейда на мисълта за термостата.Казаха ми около 20лв,има ли нещо такова?
Публикувано на: 07 Фев 2008 19:31
от Georgi_pk
Относно оборотите които вдига веднага след палене за мен са си нормални.Карах мазда 323f и когато е много студено при палене оборотите веднага стигаха 2500 но само за няколко секунди и после си падат на 1300-1500 докато не позагрее.
.
Публикувано на: 07 Фев 2008 21:11
от BOBI_27M
Да,а на мен може да ги държи няколко минути.И сега като се замисля за термостата,хубаво че бавно падат,ама самото държене на 2700-2800 не е от него.Въпроса е от какво стават толкова високи,а за това че държи 1300-1400 доста време съм съгласен че може да е от него.