Страница 1 от 3
Какво да правя !?!
Публикувано на: 30 Яну 2008 23:49
от ico_one
Здравейте момчета,има питане?Купих си наскоро една тойота и още се чудя за какво я купих и каво да я правя най вече!
Бихте ли ми помогнали с няколко отговора кое ще е най добре да сторя
Имам и няколко снимки ама незнам как да ги кача

Публикувано на: 30 Яну 2008 23:54
от El Camino
Ми слагай и една газова уредба на Супрата и газ покрай тортата. Трябва и да и махнеш гърнето, че да почнат да се обръщат обаче 12 годишните ...

Публикувано на: 30 Яну 2008 23:56
от ico_one
Абе все ме навиват да я стягам за драг
http://auto-pz.com/viewtopic.php?t=1830
Re: Какво да правя !?!
Публикувано на: 31 Яну 2008 00:29
от lpcrooks
ico_one написа:Здравейте момчета,има питане?Купих си наскоро една тойота и още се чудя за какво я купих и каво да я правя най вече!
Бихте ли ми помогнали с няколко отговора кое ще е най добре да сторя
Имам и няколко снимки ама незнам как да ги кача

Не се чуди повече - подари ми я laugh.gif
Публикувано на: 31 Яну 2008 01:22
от Bass_Man
Като искаш драг си купи кола за драг а не батисвай класиката .

Публикувано на: 31 Яну 2008 11:46
от jamie
Уреди си среща с Хеки - после ще имаш ясна идея какво искаш да я правиш laugh.gif
Публикувано на: 31 Яну 2008 12:52
от Xeku
За възстановяването, поддържането и евентуалното ъпгейдване на подобна кола ще ти трябва много труд, познания, мерак и финанси. Ако още на третия ден си задаваш въпроса: "За какво ли я купих?", явно не си подготвен по някой (или по всички) гореизброени показатели! Успех!
П.П. 150 киловата, ама друг път, в най-добрия случай е 130kW, или 174 коня!!
Публикувано на: 31 Яну 2008 18:12
от ico_one
Xeku написа:За възстановяването, поддържането и евентуалното ъпгейдване на подобна кола ще ти трябва много труд, познания, мерак и финанси. Ако още на третия ден си задаваш въпроса: "За какво ли я купих?", явно не си подготвен по някой (или по всички) гореизброени показатели! Успех!
П.П. 150 киловата, ама друг път, в най-добрия случай е 130kW, или 174 коня!!
Няма да е първия проект с който ще се захвана и ще го довърша biggrin.gif Въпроса беше дали да си поиграя да я правя драгаджийка или просто да я възтоновя-което е наистина е доста солено и отнема много време

Затова искам мнение от вас! Вие тук сте обединени от марката TOYOTA и имате по голяма представа за тази кола от колкоо аз
благодаря все пак biggrin.gif
Публикувано на: 31 Яну 2008 18:29
от jamie
Няма смисъл драг за тази.
По-добре крузър !
Публикувано на: 01 Фев 2008 14:04
от Bulverde
в кв.Иван Вазов , видях една черна супра от старите

незнам дали е тази която дискутирахте в една от темите , но е мноого яка

Публикувано на: 02 Фев 2008 03:20
от Bass_Man
Нормално е хората да ти дават акъл за даргаджийка . Просто в БГ още не се знае , че освен драг има и други видове автомобилни състезания !
Както не се знае , че не е нужно винаги и на всякъде на всяка цена да се състезаваш ! Ами просто може да си караш съвсем нормално и да се кефиш как се носи катафалката .
Публикувано на: 29 Апр 2008 00:12
от ico_one
Проекта е вече в действи!!! Малко по на татък ще има и снимки.
Мтора е вече на земята и е със сменени основни и биелни лагари + шлайф на вала biggrin.gif
Публикувано на: 29 Апр 2008 01:50
от Me4oKyX
Колега, ако нещо по частите за въстановяване го няма тука свиркай, ще потърсим в нета - има доооста неща, а и цените са мнооогоо поносими

За възстановяването на класиката ще помогна ако мога с намирането на частите

УСПЕХ в проекта, а снимки чакаме с нетърпение

Публикувано на: 29 Апр 2008 02:26
от Bass_Man
ico_one написа:Проекта е вече в действи!!! Малко по на татък ще има и снимки.
Мтора е вече на земята и е със сменени основни и биелни лагари + шлайф на вала biggrin.gif
Не си поплюваш biggrin.gif .
Бяха ли заминали лагерите или профилактично ги смени ?
На колко км би трябвало да е кошника ?
Публикувано на: 29 Апр 2008 18:20
от ico_one
Ами по мой сведения брояча на киломертажа е спрял на 359 хиляди ама тва е било 1998 година laugh.gif
А лагерите чесно казано аз се излигавих с колата ,като не погледнах маслота нито веднъж от както я взех и само ГАЗ!!! Така че не изкараха много ,леко разтропа мотора.След отварянето остановихме че почти всички биелни бяха тръгнали а 1-ви цилиндър бяха едим върху друг

Но няма проблем вече вала е готов на 1-ви ремонт ,лагери намерихме в България и то не скъпи .Сега чакам доставка на гарнитурите от Лорда от Щатите-за което му благодая, за да започнеме с пълното зглобяване на мотора