Страница 1 от 2
Амортисьорите на 5 врата не държат
Публикувано на: 27 Яну 2008 15:24
от Caesar
Когато паднат температурите под 0 градуса и отворя 5-та врата (багажника) двете амортисьочета на 5 врата не държат и е много неприятно, защото с едната ръка трябва да крепя вратата да не падне. Въпросът ми е ако някой е имал този проблем как го е решил и дали някой знае къде може да се отремонтират тези амортисьочета?
..
Публикувано на: 27 Яну 2008 16:40
от rudolf
не са ли капсуловани??....предполагам че едното ти е за смяна,,,
иначе познатите ми с коли над 12 години който не им се дават пари са с компактни тояшки в багажниците които подпират на принципа на преден капак biggrin.gif
Публикувано на: 27 Яну 2008 18:12
от proscrip
Забрави за ремонт!
Нови требе..
Има вариант и да нагласиш някой руски такива за по 10-15 лв парчето - на моя Ровър тъй напрайх и 2 години не ползвах летвата, ама сега си го подпирам пак - дори си лакирах и рендосах летвата да седи по-фешън.
ПП На Тойотата туй няма да напрая, щото вратата тежи сигурно 100 кила и не ми се рискува, ако един ден амортисьорите сдадат багажа...

Публикувано на: 27 Яну 2008 19:25
от desSs
proscrip написа:дори си лакирах и рендосах летвата да седи по-фешън.
laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 27 Яну 2008 21:51
от Aleksandar
Виж им размерите и провери в магазините за авточасти. Не са много видове, а за някои марки са съвместими /За Нисан Примера стават от Опел Омега и т.н./.
Публикувано на: 27 Яну 2008 23:00
от Xeku
Пробиваш с тънка бургия стъблото на амортисьорчето на границата с дебелата част (при отворено положение), дискретно връзваш малко пиронче, с което завинаги си решаваш проблема.
Публикувано на: 27 Яну 2008 23:34
от neznaiko
Ако пробиеш с бургия, си вземи и карта за фитнес салон. Казвам го от личен опит, а не съм хилав. Тогава амортисьорите не носят и грам от тежестта и при някои коли с изненада установяваш колко тежка е 5-тата врата в действителност. Определено не е лесно да я държиш с една ръка, докато с другата нагласяш пирона. По-добре си потърси евтини амортисьори с близки размери - само да не са по-дълги, защото врата може и да не се затваря. За старото ми пежо 309 ползвах полски амортисьорчета, които ги даваха за москвич алеко (по 12 лв бройката), като познат ми направи на струг удължители (с по 3 см). Три години от тогава работят без проблем, като през първото лято трябваше да придържам вратата да не се отваря с удар нагоре.
Публикувано на: 28 Яну 2008 00:06
от rudolf
Xeku написа:Пробиваш с тънка бургия стъблото на амортисьорчето на границата с дебелата част (при отворено положение), дискретно връзваш малко пиронче, с което завинаги си решаваш проблема.
ей това не го знаех,,,мен това най ми хареса=надежно и вечно..
Публикувано на: 28 Яну 2008 09:38
от Caesar
Колеги, има и друг вариант- с тръба от прахосмукачка например, при отваряне на петата врата единия от краищата се намества така, че се подпре в края на по-дебелата част на оригиналните амортисъорчета, а дръгия край- в края на тънкото стебли. Само трябва да се намести тръбата при отваряне. Това съм го виждал и работи, но при затворена пета врата ще дранчи тая тръба.
Все пак ме интересува, някой ,който има Карина Е с този проблем как го е решил?
Публикувано на: 28 Яну 2008 12:40
от spiritch
Аз на моя опел, като спряха да му държат амортисьорите, ги изкревих леко с ръка, като ги подръпнах и сега са ОК
Публикувано на: 28 Яну 2008 13:47
от papi111
Пнякога когато е студено това е нормално да не държат!!!
Публикувано на: 04 Фев 2008 11:30
от sskk87
nai lesniq variant e da otide6 do nqkoq avtomorga i da si vzeme6 nqkvi drugi s podobni razmeri:))nedei se zanimava s tav da "pobalgarqva6" starite:))
Публикувано на: 04 Фев 2008 13:13
от ceko26
Много е лесно.С лявата ръка държиш капака максимално вдигнат , а с дясната дърпаш в средата така, че да се поизкриви малко стъблото на двете амортесьорчета докато не задържат капака.
Публикувано на: 23 Авг 2010 01:13
от agutti
И аз имам питане относно амортисьорите на багажника, става дума за Авенсис 99 коби, единия е счупен там където се захваща за купето, но и трудно се движат. Ще ги сменям. Някой сменял ли е и има ли идея как става, защото изглежда не сложно( начина е нещо като ремарки и теглич системата, но на опаковката пише"не тваряй, под висок натиск), та не искам да прецаквам нещо само ей, така заради "майсторлъка" ?
(купих си нови амортисьорчта от Германия

Публикувано на: 23 Авг 2010 01:18
от Bass_Man
Caesar написа:..................................
Все пак ме интересува, някой ,който има Карина Е с този проблем как го е решил?
Колега според мен си получил поне 4 решения на проблема колко повече трябва да ти се дадат ? Като не искаш да правиш циганиики си купи едни нови . Тези амортисьори не се ремонтират не знам какво повече трябва да се каже .