Страница 1 от 2

ЗА ЛЕКОТО ПОДСИЛВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Публикувано на: 24 Яну 2008 12:43
от sskk87
МОМЧЕТА ЕТО ВИ МАЛКО ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЕЗИ КОИТО
СА РЕШИЛИ ДА СИ ПРАВЯТ "ЛЕК ТУНИНГ" ПО КОЛАТА!!!!!

Публикувано на: 24 Яну 2008 12:44
от sskk87
ЕТО ОЩЕ

Публикувано на: 24 Яну 2008 12:45
от sskk87
И ОЩЕ

Публикувано на: 24 Яну 2008 12:46
от sskk87
И ПОСЛЕДНОТО!!!

Публикувано на: 24 Яну 2008 13:57
от jamie
Оооф, и тоя "разбирач" !
Имат достатъчно издънки и Проспийд ... историята помни и коли правени при тях (с проблемите им съответно), и неуспешни мапвания.

Ще поставя акцента само на 2-3 неща:
кои са "скъпите материи" за качествените филтри ? полиуретанов "дунапрен" и ... памук. Същия памук като в турските и китайските. Проблемите идват от неточности в изработката - и пропускане на повече прахоляк при някои или дори прокъсване на филтър в зоните на сглобката ("тенекийките") - това е и цялата разлика (не че е малка!).
Китайските колектори сравнени с тия "1000 лева" - съвсем без коментар, ще му се на Ники да продава на дебели цени ама тая работа по списанийца не става.

Публикувано на: 24 Яну 2008 14:09
от sskk87
abe 4estno kazano na men taq statiq mi haresa!!verno e 4e na momenti zvu4i ot tipa "elate pri nas i nie 6te vi napravim kolata' ,no kato cqlo 4oveka kazva dostva verni ne6ta!!!!
osven tva az sum bil svidetel kak "sporten filtar" ot 15lv dokarva kolata do osnoven remont. :)

Публикувано на: 24 Яну 2008 15:09
от jamie
Е, тоя форум познава пресен случай на скъп английски филтър - прокъсан и засмукан в мотора на никакви километри пробег....

Публикувано на: 24 Яну 2008 16:02
от Toyota_Devil
jamie написа:Оооф, и тоя "разбирач" !
Имат достатъчно издънки и Проспийд ... историята помни и коли правени при тях (с проблемите им съответно), и неуспешни мапвания.

Ще поставя акцента само на 2-3 неща:
кои са "скъпите материи" за качествените филтри ? полиуретанов "дунапрен" и ... памук. Същия памук като в турските и китайските. Проблемите идват от неточности в изработката - и пропускане на повече прахоляк при някои или дори прокъсване на филтър в зоните на сглобката ("тенекийките") - това е и цялата разлика (не че е малка!).
Китайските колектори сравнени с тия "1000 лева" - съвсем без коментар, ще му се на Ники да продава на дебели цени ама тая работа по списанийца не става.
нали се сещаш каква е основната част на аудиторията, четяща това списание, това все едно да се хванеш да четеш в "Монитор" (май беше там) колонката за тунинга :))))... факт е обаче, че дечицата си ги купуват, четат, наизустяват и им се превръща във Фикс идея да си купят такива неща, започват да си мислят, че много разбират и да пишат по разни форуми и да се правят на разбирачи. В този ред на мисли човека със сигурност ще си докара допълнителни клиенти, в лицето на разни деца, събрали парички и решили да си правят колата примерно бърза :)) нямам за цел да обиждам никой, камо ли авторите на списанието, но за мене такъв тип четива освен за губене на време за нищо не стават. Иначе е факт, че има истини за филтрите и гърнетата, но едва ли вече има човек, който поне малко да се интересува от тази тема и да не знае малко от малко за какво иде реч :))

Публикувано на: 24 Яну 2008 16:32
от ugabuga
az lichno sam saglasen s nego che "lek" tuning niama ili pone niama smisal i che ako e atmosferka po dobre da ne se zanimavash s neia

Публикувано на: 25 Яну 2008 00:17
от milene90
ugabuga написа:az lichno sam saglasen s nego che "lek" tuning niama ili pone niama smisal i che ako e atmosferka po dobre da ne se zanimavash s neia
абе незнам кво говори тоя Ники,но неговата Астра тази бялата е атмосверка.
аз мисля,че ако една кола има потенциал мисля,че само с една изпускатена система,Чип и филтър си става.

Публикувано на: 25 Яну 2008 00:33
от Bass_Man
Добре , че Ники вече бачка с дино , че иначе щеше още да си мисли , че филтъра качва 20 коня !
Нито е бил известен състезател нито ще стане известен тунер .
Не знам защо е нужно неща , които са обяснени и написани преди 100 години да се преоткриват сега , като някакви велики изобретения .
Тия списания стават само докато чакаш за фризьор или зъбар да си ги четеш да се разсейваш и повеселиш малко .
Мога само да посаветвам по-младите хора да не си губят времето с малоумни списания ами да учат езици и да четат от изворите , а не от отходните канали .

ЕДИТ:
Хубаво е наистина , че правят тези дино дни та и тези дето не знаят добре и Български език ще могат да се убедят , че не са направили нищо по прост и елементарен начин.

А пък теорията за ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИЯ ПРАХ може да разплаче и най-коравите мъже !

...

Публикувано на: 25 Яну 2008 02:00
от rudolf
мен лично малко са ми объркани представите какво е лек тунинг??така някак по какви критерий се въведе поонятието за филтър,чип и гърнета??

на грамаж ли се определя или??? ако цената на чипа и монтажа ти е по солена от валове с настройки---валовете-лек тунинг ли са, или маховик или хедър??

или лек тунинг начи тунинг от който няма да усетиш ефекта???
или лек тунинг е тоя дето вдигаш мощността на двигателя без да докосваш двигателя???
или пък просто лек тунинг в бг е аналог на стейч 1 при тунинг фирмите??

Публикувано на: 25 Яну 2008 05:05
от ugabuga
mislia predposlednoto

Публикувано на: 25 Яну 2008 10:43
от Toyota_Devil
ugabuga написа:mislia predposlednoto
май наистина това се има предвид, макар че и то си е разтегливо понятие, примерно подмяната на турбото или дори слагането на турбо без да е отварян двигател за подмяна на нещо по него пак ли е лек тунинг :) ?

"лек тунинг" явно правят само в определени фирми, които се изявяват основно по разните там списаниица :thumbsup:

Публикувано на: 25 Яну 2008 12:50
от jamie
Bass_Man написа: ЕДИТ:
Хубаво е наистина , че правят тези дино дни та и тези дето не знаят добре и Български език ще могат да се убедят , че не са направили нищо по прост и елементарен начин.

А пък теорията за ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИЯ ПРАХ може да разплаче и най-коравите мъже !
Основен постулат - ДИНО-то не е инструмент за измерване на абсолютни стойности - а за сравнение (преди/след например). Не разчитай че 100 коня или 100 нютона са точно толкова - на друг модел дино ще е различно, в друг ден - също (рекалибриране).