Страница 1 от 2
ЗА ЛЕКОТО ПОДСИЛВАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Публикувано на: 24 Яну 2008 12:43
от sskk87
МОМЧЕТА ЕТО ВИ МАЛКО ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ТЕЗИ КОИТО
СА РЕШИЛИ ДА СИ ПРАВЯТ "ЛЕК ТУНИНГ" ПО КОЛАТА!!!!!
Публикувано на: 24 Яну 2008 12:44
от sskk87
ЕТО ОЩЕ
Публикувано на: 24 Яну 2008 12:45
от sskk87
И ОЩЕ
Публикувано на: 24 Яну 2008 12:46
от sskk87
И ПОСЛЕДНОТО!!!
Публикувано на: 24 Яну 2008 13:57
от jamie
Оооф, и тоя "разбирач" !
Имат достатъчно издънки и Проспийд ... историята помни и коли правени при тях (с проблемите им съответно), и неуспешни мапвания.
Ще поставя акцента само на 2-3 неща:
кои са "скъпите материи" за качествените филтри ? полиуретанов "дунапрен" и ... памук. Същия памук като в турските и китайските. Проблемите идват от неточности в изработката - и пропускане на повече прахоляк при някои или дори прокъсване на филтър в зоните на сглобката ("тенекийките") - това е и цялата разлика (не че е малка!).
Китайските колектори сравнени с тия "1000 лева" - съвсем без коментар, ще му се на Ники да продава на дебели цени ама тая работа по списанийца не става.
Публикувано на: 24 Яну 2008 14:09
от sskk87
abe 4estno kazano na men taq statiq mi haresa!!verno e 4e na momenti zvu4i ot tipa "elate pri nas i nie 6te vi napravim kolata' ,no kato cqlo 4oveka kazva dostva verni ne6ta!!!!
osven tva az sum bil svidetel kak "sporten filtar" ot 15lv dokarva kolata do osnoven remont.

Публикувано на: 24 Яну 2008 15:09
от jamie
Е, тоя форум познава пресен случай на скъп английски филтър - прокъсан и засмукан в мотора на никакви километри пробег....
Публикувано на: 24 Яну 2008 16:02
от Toyota_Devil
jamie написа:Оооф, и тоя "разбирач" !
Имат достатъчно издънки и Проспийд ... историята помни и коли правени при тях (с проблемите им съответно), и неуспешни мапвания.
Ще поставя акцента само на 2-3 неща:
кои са "скъпите материи" за качествените филтри ? полиуретанов "дунапрен" и ... памук. Същия памук като в турските и китайските. Проблемите идват от неточности в изработката - и пропускане на повече прахоляк при някои или дори прокъсване на филтър в зоните на сглобката ("тенекийките") - това е и цялата разлика (не че е малка!).
Китайските колектори сравнени с тия "1000 лева" - съвсем без коментар, ще му се на Ники да продава на дебели цени ама тая работа по списанийца не става.
нали се сещаш каква е основната част на аудиторията, четяща това списание, това все едно да се хванеш да четеш в "Монитор" (май беше там) колонката за тунинга

)))... факт е обаче, че дечицата си ги купуват, четат, наизустяват и им се превръща във Фикс идея да си купят такива неща, започват да си мислят, че много разбират и да пишат по разни форуми и да се правят на разбирачи. В този ред на мисли човека със сигурност ще си докара допълнителни клиенти, в лицето на разни деца, събрали парички и решили да си правят колата примерно бърза

) нямам за цел да обиждам никой, камо ли авторите на списанието, но за мене такъв тип четива освен за губене на време за нищо не стават. Иначе е факт, че има истини за филтрите и гърнетата, но едва ли вече има човек, който поне малко да се интересува от тази тема и да не знае малко от малко за какво иде реч

)
Публикувано на: 24 Яну 2008 16:32
от ugabuga
az lichno sam saglasen s nego che "lek" tuning niama ili pone niama smisal i che ako e atmosferka po dobre da ne se zanimavash s neia
Публикувано на: 25 Яну 2008 00:17
от milene90
ugabuga написа:az lichno sam saglasen s nego che "lek" tuning niama ili pone niama smisal i che ako e atmosferka po dobre da ne se zanimavash s neia
абе незнам кво говори тоя Ники,но неговата Астра тази бялата е атмосверка.
аз мисля,че ако една кола има потенциал мисля,че само с една изпускатена система,Чип и филтър си става.
Публикувано на: 25 Яну 2008 00:33
от Bass_Man
Добре , че Ники вече бачка с дино , че иначе щеше още да си мисли , че филтъра качва 20 коня !
Нито е бил известен състезател нито ще стане известен тунер .
Не знам защо е нужно неща , които са обяснени и написани преди 100 години да се преоткриват сега , като някакви велики изобретения .
Тия списания стават само докато чакаш за фризьор или зъбар да си ги четеш да се разсейваш и повеселиш малко .
Мога само да посаветвам по-младите хора да не си губят времето с малоумни списания ами да учат езици и да четат от изворите , а не от отходните канали .
ЕДИТ:
Хубаво е наистина , че правят тези дино дни та и тези дето не знаят добре и Български език ще могат да се убедят , че не са направили нищо по прост и елементарен начин.
А пък теорията за ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИЯ ПРАХ може да разплаче и най-коравите мъже !
...
Публикувано на: 25 Яну 2008 02:00
от rudolf
мен лично малко са ми объркани представите какво е лек тунинг??така някак по какви критерий се въведе поонятието за филтър,чип и гърнета??
на грамаж ли се определя или??? ако цената на чипа и монтажа ти е по солена от валове с настройки---валовете-лек тунинг ли са, или маховик или хедър??
или лек тунинг начи тунинг от който няма да усетиш ефекта???
или лек тунинг е тоя дето вдигаш мощността на двигателя без да докосваш двигателя???
или пък просто лек тунинг в бг е аналог на стейч 1 при тунинг фирмите??
Публикувано на: 25 Яну 2008 05:05
от ugabuga
mislia predposlednoto
Публикувано на: 25 Яну 2008 10:43
от Toyota_Devil
ugabuga написа:mislia predposlednoto
май наистина това се има предвид, макар че и то си е разтегливо понятие, примерно подмяната на турбото или дори слагането на турбо без да е отварян двигател за подмяна на нещо по него пак ли е лек тунинг

?
"лек тунинг" явно правят само в определени фирми, които се изявяват основно по разните там списаниица

Публикувано на: 25 Яну 2008 12:50
от jamie
Bass_Man написа:
ЕДИТ:
Хубаво е наистина , че правят тези дино дни та и тези дето не знаят добре и Български език ще могат да се убедят , че не са направили нищо по прост и елементарен начин.
А пък теорията за ЕЛЕКТРОСТАТИЧНИЯ ПРАХ може да разплаче и най-коравите мъже !
Основен постулат - ДИНО-то не е инструмент за измерване на абсолютни стойности - а за сравнение (преди/след например). Не разчитай че 100 коня или 100 нютона са точно толкова - на друг модел дино ще е различно, в друг ден - също (рекалибриране).