Страница 1 от 2
Новата Корола - ангренажна верига или ремък?
Публикувано на: 14 Яну 2008 11:30
от sokkon
Има ли някой сигурна информация дали новата Корола (1.6 dual VVT-i, 124 hp) е с ангренажен ремък или верига? Като и слушам работата ми се струва, че е с верига, но пък някъде четох, че била с ремък (и то май в книжката и).

Публикувано на: 14 Яну 2008 20:18
от ALTEZZA
veriga
Публикувано на: 16 Яну 2008 09:24
от sokkon
Thx!
Публикувано на: 19 Яну 2008 11:07
от naughty
sokkon написа:Thx!
нещо не ми се вярва да е верига, не съм махал кората да надзъртам..
Публикувано на: 19 Яну 2008 13:47
от slowtraveler
1.6VVT-i (3ZZ-FE) е с верига на 100%.
едва ли в модификацията (dual VVT-i- 1ZR-FE) ще сменят концепцията..
Re: Новата Корола - ангренажна верига или ремък?
Публикувано на: 19 Яну 2008 21:00
от LEXUS
sokkon написа: Като и слушам работата ми се струва, че е с верига, но
Шумно работи,нали?! Всичките VVT-i са такива тракалки.

Добре ,че купетата са добре шумоизолирани.
Публикувано на: 20 Яну 2008 01:19
от slowtraveler
не знам как е с по-големите VVT-i, но 1.6 работи много тихо и не се чува веригата...
Публикувано на: 24 Яну 2008 19:53
от dvmarkov
Моята е 1.6 VVT-i 2001 г. и е с ангренажен ремък, съвсем прилично тиха, а на баща ми е новата 1.6 тя пък не се чува че работи.

Публикувано на: 25 Яну 2008 09:24
от boikovz
1.6 VVTi с верига, много тих мотор. В началото направо ме стряскаше защото като спра на светофар и не се чува и започвах да се съмнявам че е изгаснал biggrin.gif . При отворен капак и работещ мотор трябва да се заслушаш много внимателно за да го чуеш.
Публикувано на: 25 Яну 2008 11:05
от drago_1
dvmarkov написа:Моята е 1.6 VVT-i 2001 г. и е с ангренажен ремък, съвсем прилично тиха, а на баща ми е новата 1.6 тя пък не се чува че работи.

каква е сглобката на колата понеже знам, че всички ВВТ-Й са с верига
Публикувано на: 25 Яну 2008 18:50
от slowtraveler
dvmarkov написа:Моята е 1.6 VVT-i 2001 г. и е с ангренажен ремък, съвсем прилично тиха, а на баща ми е новата 1.6 тя пък не се чува че работи.

?!?! - 1.6 VVT-i двигателя доколкото знам е само 3ZZ-FE и е с верига....

Публикувано на: 25 Яну 2008 21:03
от dvmarkov
pravi ste i moq 1.6 VVT-i e s veriga i na ba6ta mi 1.6 dual VVT-i sy6to e s veriga. Novata raboti dosta tiho samo sega zimata malko se e usilil 6uma a moita moje da se kaje deistvitelno 4e e malko 6umna i sega ve4e razbiram na kakvo se dylji. Ina4e az deistvitelno remyk ne sym smenql. thumbsup.gif
biggrin.gif
P.S. ina4e moiqta e turska sglobka. Tova 4e e s veriga v kraina smetka e po dobriq variant nali kato iskliu4im lekiq 6um. vyzmojno li e da se dylji primerno na tova 4e trqbva da se zategne?
Публикувано на: 14 Юни 2011 18:42
от cooyote
колеги съжалявам че пиша в тази тема, но неисках да отварям нова :/ имам вапрос - купих си корола 2005 1.6 ввт и ми казаха че е с верига, а в дясно от двигателя има ремък който е леко напукан. Какъв е този ремък и наистина ли колата ми е с верига ?
Публикувано на: 14 Юни 2011 18:56
от mar29
Ами я погледни дали има каналчета самия ремък колега! Ако ИМА каналчета,значи е ПИСТОВИЯ ти ремък. Ако е "назъбен",тогава е ангренажен,но едва ли ще можеш да го виждаш така,както го обясняваш,че просто се вижда един ремък.
Пистояият ремък е евтин ,и ако е напукан отвътре,то смени си го.Помоли да ти видят и ОБТЯЖНАТА РОЛКА

Публикувано на: 14 Юни 2011 19:32
от didak
...което ме накара да потърся инфо за 1NR-FE и с радост забелязвам,
че на
http://www.toyodiy.com вече има инфо за модели до 2011.
Браво
1.33 също е с верига, с което може да се обобщи -
всички VVT-i и Dual VVT-i са с верига.