Страница 1 от 2
VVT-I harchi maslo 1l/1000 ???
Публикувано на: 19 Юли 2005 22:17
от Vivitiajcho
Dali ako smenia gumichkite na klapanite ste se reshi problema, inache vsichko e ok , puk i razhoda sie 8l/100, vuobste znaete li dali za VVT-I mozhe da smeiat lesno tezi gumichki, zastoto kakvoto i da pitam za nego vse bilo avtomatichno , vse ne se smenialo, da se chuda i za tova??
1.4vvti 2001g corolla
Публикувано на: 20 Юли 2005 10:01
от punkara
ya obyasni kak tochno ustanovi che ti harchi 1L na 1000km?
sega, nyama dvigatel deto da ne izgarya chast ot masloto pri rabota: ostava maluk sloi po stenite na cilindura, i ti izgarya sus smestta zaedno. sushto kogato otpusnesh gazta, se poluchava silen vakum v clindrite, koito sushto durpa malko maslo i go izgarya.
kogato karash kolata na gradsko, masloto se razvodnyava pomalko, subirat se sushto vlaga i pr. i kogato proverish nivoto, to izglezda vse edno ne e mrudnalo ot nivoto si, i posle kogato izlezesh na izvungradsko i vdignesh oborotite, to izgarya, i ostava vpechatlenieto che e izgoryalo mnogo maslo za malko kilometri. taka che tova sa edni normalni procesi. az bih smenil markata na masloto, za da vidya razlikata, ima masla koito po-malko se razrezdat pri karane.
nadyavam se me razbra kakvo iskam da ti obyasna?!
taka che purvo napravi dobur ogled, i chak togava otvaryai dvigatelya.
ako naistina gubish 1 L na 1000km, togava tryabva da smenish ne tolkova gumichki na klapani, kolkoto sigmenti na butalata!
uspehi,
punky

Публикувано на: 20 Юли 2005 21:46
от Гост
Zdravei,
preglezhdaiki niakoi ot angliiskite toyota forumi (v momenta ne moga da se setia adresa) ostanah s vpechatlenie che tova e chesto sreshtan problem ot nachaloto na proizvodstvo na VVTi dvigatelite.Dazhe tam se spomenavashe che v Anglia dvigatelia e s 5 godishna garancia i se smenia za smetka na proizvoditelia pri vaznikvane na takav problem. Estestveno nikoia firma ne iska da si pravi otricatelna reklama i sluchaia ne e mnogo razduhvan. Az bih proveril kak procedirat TM Auto v sluchaia. Te niama nachin da ne sa naiasno s problema.
Публикувано на: 20 Юли 2005 21:50
от Гост
Masloto
Публикувано на: 20 Юли 2005 22:12
от vivitiajcho
punkara написа:ya obyasni kak tochno ustanovi che ti harchi 1L na 1000km?
sega, nyama dvigatel deto da ne izgarya chast ot masloto pri rabota: ostava maluk sloi po stenite na cilindura, i ti izgarya sus smestta zaedno. sushto kogato otpusnesh gazta, se poluchava silen vakum v clindrite, koito sushto durpa malko maslo i go izgarya.
kogato karash kolata na gradsko, masloto se razvodnyava pomalko, subirat se sushto vlaga i pr. i kogato proverish nivoto, to izglezda vse edno ne e mrudnalo ot nivoto si, i posle kogato izlezesh na izvungradsko i vdignesh oborotite, to izgarya, i ostava vpechatlenieto che e izgoryalo mnogo maslo za malko kilometri. taka che tova sa edni normalni procesi. az bih smenil markata na masloto, za da vidya razlikata, ima masla koito po-malko se razrezdat pri karane.
nadyavam se me razbra kakvo iskam da ti obyasna?!
taka che purvo napravi dobur ogled, i chak togava otvaryai dvigatelya.
ako naistina gubish 1 L na 1000km, togava tryabva da smenish ne tolkova gumichki na klapani, kolkoto sigmenti na butalata!
uspehi,
punky

Punky, karam predimno gradsko, smenih masloto ot sintetika Castrol na polusintetika Liki Molly, efekta si e sustia. Principno kolata super si varvi, a puk v TM-Auto-to susto podozirat segmenti na butalata koito sa 170BGN + rabota 1600!!, ta hich niamam zhelanie da razkulachvam motorcheto. No za da sum sigiren, mai ste triabva da proveria dali gori maslo. Tova kak stavashe? Mai ako izliza sinkav dim ot auspuha pri palene na motora?? I vse pak na koi da se doveria, ako triabva da se otvaria dvigatelia??
Публикувано на: 20 Юли 2005 22:20
от Гост
10x veche go izchetoh , no i tam ne e jasno kakva prichina ima. Mozhe i da e fabrichno, togava ste si buham po-evtino masulce i ste si dolivam
A puk kato se zamislih, karam gradsko na kusi otsechki, vse na studen dvigatel! Taka i obiasniavaha podozreniata za gumichkite na klapanite-imashe nesto , che ako postojanno na razlichna temperatura rabotiat(toplo/studeno), pri losh material - gumichkite se udurviat!
Публикувано на: 22 Юли 2005 08:56
от Гост
Anonymous написа:
10x veche go izchetoh , no i tam ne e jasno kakva prichina ima. Mozhe i da e fabrichno, togava ste si buham po-evtino masulce i ste si dolivam
A puk kato se zamislih, karam gradsko na kusi otsechki, vse na studen dvigatel! Taka i obiasniavaha podozreniata za gumichkite na klapanite-imashe nesto , che ako postojanno na razlichna temperatura rabotiat(toplo/studeno), pri losh material - gumichkite se udurviat!
Samo ne zabrjavaj, che shte trajbva da smenjash i lambda sondata na njakakvi 15 000 - 20 000 km, zashtoto izgorelite gazove na masloto ja karat da umira za nula vreme, a tia kato umre pochva edin visok razhod na benzin i edni detonacii.
Публикувано на: 23 Юли 2005 06:40
от Japanese_fever
punkara написа:ya obyasni kak tochno ustanovi che ti harchi 1L na 1000km?
sega, nyama dvigatel deto da ne izgarya chast ot masloto pri rabota: ostava maluk sloi po stenite na cilindura, i ti izgarya sus smestta zaedno. sushto kogato otpusnesh gazta, se poluchava silen vakum v clindrite, koito sushto durpa malko maslo i go izgarya.
kogato karash kolata na gradsko, masloto se razvodnyava pomalko, subirat se sushto vlaga i pr. i kogato proverish nivoto, to izglezda vse edno ne e mrudnalo ot nivoto si, i posle kogato izlezesh na izvungradsko i vdignesh oborotite, to izgarya, i ostava vpechatlenieto che e izgoryalo mnogo maslo za malko kilometri. taka che tova sa edni normalni procesi. az bih smenil markata na masloto, za da vidya razlikata, ima masla koito po-malko se razrezdat pri karane.
nadyavam se me razbra kakvo iskam da ti obyasna?!
taka che purvo napravi dobur ogled, i chak togava otvaryai dvigatelya.
ako naistina gubish 1 L na 1000km, togava tryabva da smenish ne tolkova gumichki na klapani, kolkoto sigmenti na butalata!
uspehi,
punky

Zna4i na men to4no taka mi se slu4i Punky i se 4udeh dali da pitam kakuv e problema, 6toto purvo se 6a6nah malko?!?
Kolata q karam osonovno na gradsko i naistina ot smqna do smqna(na 3-4K mili) ne si li4i da sum izgoril pove4e ot 300-400gr, koeto e ni6to.
Oba4e nali hodihme na F1 v Indianapolis i tam po magistralata sum q durjal na ne po-malko ot 3K RPM i sled kato se vurnahme(ob6to 400 mili) i gledam mi padnalo nivoto na masloto po4ti do MIN?!?

I si kazvam basi nikoga ne mi e gorilo, a sega kakvo stana. Ta qvno to4no kakto ti go opisva6. Sega sum nalql i 6te sledq dali 6te mi padne pak, no me sumnqva. akar 4e kola na 110K mili e normalno da po4va ve4e da si gori maslo, no mojta naistina e podurjana i az q podurjam mnogo dobre.
Are gotovo !!!
Публикувано на: 29 Юли 2005 23:06
от Vivitiaicho
Dnes smenih gumichkite i prav biah che te sa problema, maistora kaza che starite sa bili mnoogo zle!!!! Dano vsichko e nared sega. No puk se chuda kak za 80 hil km starite sa se sduhali...?!
Sega kakto sum na polusintetika dali da ne mina na pulna sintetika, kakvo ste kazhete?
Публикувано на: 25 Окт 2005 18:15
от RogueT
също дочух подобно нещо при това от няколко различни човека (от които само 1 собственик на Тойота). Специално при предишния модел на Авенсис с VVT-i двигателя се наблюдава повишен разход на масло... в следствие на остаряли или дефектни маслени сегменти??!
някой знае ли дали този проблем съществува и при новия Авенсис, има ли човек с подобно инфо?
Публикувано на: 25 Окт 2005 18:17
от RogueT
след кратко ровене в чужд форум открих това за разхода на маслото:
http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... opic=42754
Публикувано на: 25 Окт 2005 19:54
от ALTEZZA
да, тез VVTi двигатели(1ZZ-FE, 1.8Л) са известни с горенето си на масло, не всичко обаче, повечето май са от факта че не се сменя редовно маслото и веднъж оставиш ли колата без свежо масло от там проблемите почват. аз имам Corolla с този двигател на почти 50К мили и никога не съм имал проблем с разход на масло, обаче изглежда че вече няма да я имам таз кола и трябва да взема друга на старo и точно поради причината с горене на масло, не смея да взема друга такава Corolla, та явно ще се взима Camry от старата генерация, от тез с 5S-FE двигателя.
Публикувано на: 25 Окт 2005 20:53
от Гост
Благодаря ти ALTEZZA,
даваш ми надежда

Генерацията на моят двигател е 1ZZU4 (1.8 новият Авенсис), като предишният собственик отрича да е имал подобни проблеми с него, а и км не са и много. Имам я колата вече втори ден ...нямам думи, перфектна е, не мога да и се нарадвам!
има някои неща обаче които ме притесняват, ще пусна нов пост с тез въпросителни

Публикувано на: 26 Окт 2005 00:23
от Гост
в книжката си пише - до 1l /1000 км. !!!!
Публикувано на: 26 Окт 2005 06:23
от Japanese_fever