Страница 1 от 8

Още една МК4 във България

Публикувано на: 01 Юли 2005 07:43
от LordDigital
Некъв Софианец си я е взел:

Изображение

Изображение

Изображение

За сега времената са му ... по-слаби от мойте (не знаех че има Супра по-бавна от моята де) ма щел да слага опасни джаджи като много страшно големи инжектори и други красотии:) - дано да не се превърне във същия паметник като прословутата Бургаска Супра.

П,С, Като и гледам Спойлера от Тип простор ,се сещам за единствената известна до момента Турбо Супра като моята във България:


Изображение

Публикувано на: 01 Юли 2005 08:38
от del_sol_fen
hahaha, Lorde, taia MK4 mai e umriala ot glad, shtom pravi kolkoto tvoiata a kato ia gledam mai uz turbo triaa da e. a tova "anti-krilo" otzad e uzassssssssssssno. razvalia celiat imidj na suprata .

niamam kvo drugo da kaza. kato ia napraim togava sha vidim dali sha stava shtoto v BG (i ne samo) ima mnogo mnogo "proektni" koli deto "shte" stanat mnooooogo burzi ama..... oko da vidi - ruka da pipne ... e kazal bulgarina.

Публикувано на: 01 Юли 2005 09:03
от ALTEZZA
niama nachin da e turbo ako pravi kolkoto na Lorda na 1/4 mile.

Публикувано на: 01 Юли 2005 09:12
от b_d
не знам какво мислите, но според мен целият боди-кит е ужасен. book.gif book.gif

Публикувано на: 01 Юли 2005 09:36
от jamie
Боди-кита поне е поносим, въпрос на вкус е (доста хора биха го харесали). Мен крилцето ме дразни леко - ама това е бял кахър! Този модел не знам дали го има без турбо изобщо, да се надяваме че колата ще се развива !
ПП: Лорде, така и не даде твоите резултати :whistle:

Публикувано на: 01 Юли 2005 09:43
от ALTEZZA
MK IV go ima i bez turbo, sas 2JZ-GE dvigatelia e, no sa dosta redki, az pochti samo s trubo sav vijda(2JZ-GTE). del_sllow_fen obache zabeliaza nesto vajno, tova ot pred si izglejda da e intercooler, ta triabva da e s turbo. Lorda ste me prostava, no taz Supra s Trubo ste go iziade jiv na 1/4 mile, se pak govorim za 13.1 (stock Supra Trubo). za spravki:
http://toyota.jbcarpages.com/Supra/1995/index3.php

Re: Още една МК4 във България

Публикувано на: 01 Юли 2005 09:57
от El Camino
LordDigital написа: П,С, Като и гледам Спойлера от Тип простор ,се сещам за единствената известна до момента Турбо Супра като моята във България:
Изображение
Има една червена много много нашарена с надписи всевъзможни стигащи и то veilside, с антиклрило точно като на тая тук (да не става и за нея дума?). Намира се в Пз и мисля, че може да се срещне по всяко време в паркинга на магазина/сервиза на Тойота там. Сега дали е турбо от надписите не става ясно, а и мен ме отблъскваше повече, от колкото да ме заинтригува какво има вътре. Рацерите от тунинг.бг от Пз по може да знаят нещо за нея:).

Публикувано на: 01 Юли 2005 10:37
от punkara
taya ne e turbo, naturlana e, i e Jap. spec! az ne namiram kita za gozen, vyarnokriloto e dosta frapirashto, no ako si vurshi rabotata, prosto slabo me interesuva kak izglezda. nai mrazya sus nad 200km/h da mi se mandaherza zadnicata ot vyatura mad.gif

Публикувано на: 01 Юли 2005 18:03
от del_sol_fen
znachi tova otpred ne e intercooler taka li? ako ne e, iavno e edin mnogo izluskan radiator, i togava veche lorda moze da ne e mnogo nazad na 1/4 mile. inache bodykit-a e hubav na men mi haresva. predniat bumper prilicha na veilside ama znam li moze da e niakakva imitaciq ...

Публикувано на: 02 Юли 2005 06:04
от LordDigital
Абре хора как нема да е турбо бре - ИнтерКулера се вижда от 100 километра...

Човека е казал ,че надува му е около 0,8бараi - имало някакъв проблем и не можело повече. По принцип старичка МК3 е се случва да дава времена около 16 ,особено ако я кара човек дето не и е свикнал. Нека не забравяме че тази кола тежи към 2 тона ,и е само със задно - да изтреляш както трябва със нормални гуми не е лека работа. Отделно е със десен волан което прави задачата още по-трудна.

Както и да е ,ша я правят там майстритте - да вимим кво ша стане.

Публикувано на: 02 Юли 2005 22:16
от punkara
LordDigital написа:Абре хора как нема да е турбо бре - ИнтерКулера се вижда от 100 километра...

Човека е казал ,че надува му е около 0,8бараi - имало някакъв проблем и не можело повече. По принцип старичка МК3 е се случва да дава времена около 16 ,особено ако я кара човек дето не и е свикнал. Нека не забравяме че тази кола тежи към 2 тона ,и е само със задно - да изтреляш както трябва със нормални гуми не е лека работа. Отделно е със десен волан което прави задачата още по-трудна.

Както и да е ,ша я правят там майстритте - да вимим кво ша стане.
verno che ima intercooler, tova go byah propusnal da go vidya. ohmy.gif
e s nyakoi modifikacii tuk i tam, nyama da ima problem shte leti i tazi kola.
smile.gif

Публикувано на: 03 Юли 2005 03:19
от ugabuga
fak! 2 tona@!!

moita vushka e okolo 900kg :) znachi pri polojenie che v momenta pravia okolo 135bhp tia ako pravi po-malko ot 270bhp imam shansove da ia izduham??! wow :) ba si tarataikata ... a tova mi e stock engine bez modifikacii :)

Публикувано на: 04 Юли 2005 17:36
от Гост
Лорд кой пък този аз не съм го виждал трябва да раздвижа да видиме какви са му данните на тва коле.Нещото което ме дразни е Този Простор отзад да му се невиди как я прави грозна

Публикувано на: 25 Сеп 2006 07:46
от LordDigital
По последни проверени данни.

Супрата е закарана във гърция на некъв Супра Майстор. Резултата е 700 коня чрез използване на GT42 турбина и StandAlone. Колата развърта турбина при около 5500 оборота което я прави използваема само за DRAG i Magistrala (без сериозна работа по Главата) ,no poneze nema koi da q kara na DRAG mai samo za magistrala stava...

По неПотвърдени данни големите гръцки специалисти са и сложили улекетоне UnderDrive макара ,резултата е ... разгхлабващ се Маховик. Собственика обаче явно завършил професура по "НЕ ЧЕТЕНЕ НА ИНТЕРНЕТ (или как да окрием отново топлата вода)" ,та човека е убеден че има проблем със коляновия вал и сега търсел да го сменя...

Мъка мъка...

Публикувано на: 25 Сеп 2006 09:12
от ALTEZZA
mi niama li koi da mu kaje da se otbie do Toyota da si kupi edin crank pulley, ili kakto oshte go narichat BALANCER