Страница 1 от 2
PAKETA DOWN!!! - Davaite idei
Публикувано на: 22 Юни 2005 05:39
от LordDigital
PAKETA-ta се прецака нещо ,ша оставя собственика да опише симтомита ма на мен ми се струва като ,че 2 биалки са се стопили.
Отваряхме днеска капака да се убедим ,че нема нищо от горна страна - ето и едно малко Видео със характерното ужасно тракане дето идва от мотора:
http://www.carsbg.net/hosted/PAKETA/MOV07348.MPG
Публикувано на: 22 Юни 2005 07:08
от ugabuga
be tia kato pali pak dobre. ne viarvam na 2 cilindara da raboti tolkova dobre. proverihte li timing belt-a da ne e preskochil?
ako e razbit dvigatelia spored mene slagaite edno 4agze vutre i gazzzz
Re: PAKETA DOWN!!! - Davaite idei
Публикувано на: 22 Юни 2005 07:28
от Japanese_fever
S neq li hodihte do Indianapolis?!?

Da ne bi da i e daval mnogo zor po highway-a?!?
Az moqta q karah naj-mnogo sus 100mph, ama mnogo zamalko. Ina4e podurjah bez problem 80mph(128km/h)

Публикувано на: 22 Юни 2005 07:35
от Xeku
Welcome to the club!
Без претенции да разбирам много от двигатели, но от моята Супра се чуваше абсолютно същото гадно тракане.

Когато се отвори двигателят, се оказа, че биелата на 6-ти цилиндър е размазала лагера (имаше снимка в моята тема). Ето сега снимка и на самата биела, посиняла от жега до половината и изтрита дотолкова, че не става за нищо. Дано поне вашите да стават за повторна употреба с нов лагер, при мен явно бая е покарана колата в това състояние и хоп-шлайфане на коляновия вал направо на трети ремонт-0.75мм. Успехи и да кажете какво е положението като се захванете с двигателя!

Публикувано на: 22 Юни 2005 09:44
от jamie
Xeku, биелата ти подлежи на ремонт :-)
99% съм сигурен в това.
Публикувано на: 22 Юни 2005 17:18
от Xeku
jamie написа:Xeku, биелата ти подлежи на ремонт :-)
99% съм сигурен в това.
И аз чух за подобен вариант, но ставал при по-малко увредени биели. Моята е доста изтъркана и направо отвърната от топлината и липсата на мазане. Все пак, ако имаш координати на такъв майстор, казвай, не пречи да я погледне!
Публикувано на: 22 Юни 2005 17:22
от jamie
Xeku, до БалканСтар в кв.Хр.Ботев - база за шлайфане на валове, блокове - там питай. Занеси им тази и една здрава - те ще ти кажат.
Лорде, чудя се дали няма да е най-изгодно да му смените на Ракетка мотора с друг от моргата ? Ако има локал.
Публикувано на: 22 Юни 2005 19:08
от PAKETA_1
Значи чукането беше съвсем слабо и проверих маслото...беше на половина...хем знам че ми гори и по-принцип го проверявам, но този път се случи ха днес ха утре - трак - без масло сам я карал поне 300-400 мили. Долях масло, и тръгнах да се прибирам...след около 20 мили чукането стана като това дето го чувате на филмчето...не знам дали колата загуби мощност защото ме беше страх да я настъпя. Със Лорда отворихме капака на разпределителните валове надявайки се проблема да е в главата, но всичко беше ок, даже прекалено добре за кола на 154К мили. Проверихме компресията на цилиндрите и всички бяха около 12-13 бара...
Имам следните опции:
1. Сменям двигателя със друг който не се знае колко ще е хубав, ако сам си го правя ще излезе по евтино. Незнам дали ще излезе двигателя с трансмисията отгоре. Ако искам да ми го сменят в сервиз ще излезе солено и едва ли ще си струва като се има предвид че ходовата част е вече доста износена, скърца от време на време...
2. Мога да си търся друга кола за $2-3К която да ме изкара още година докато завърша и си намеря работа (има едно терселче ама е автоматик)
3. Да си купя по скъпа кола на изплащане и да се притеснявам дали ще мога да и правя вноските със моите скромни приходи (алтеза много ще ми ходи на формата на ушите
това е тъжната ми история
Публикувано на: 22 Юни 2005 21:19
от ALTEZZA
az lichno bih ti preporachal variant 3, stiga da moje da poemesh vnoskite + narasnalata zastrahovka. ako izberesh variant 2, moje dosta skoro da stoish pred sastata dilema, s variant 1, ne mislia che tazi kola si zaslojava da se slagat tolkoz pari v neia, stoto ti hubavo ste slojish drug dvigatel, no koe e sledvastoto nesto det ste se razvali, a znaesh che i rajdata e pochnala da ia goni veche.
ta za variant 3, predpolagam che moje da namerish snosten IS300 na 2-3 godini s okolo 30K mili ot poriadaka na $20K, koeto ako go finansirash cialoto ste ti e kam $400 na mesec za 5 godini, ako mislish che tez pari moje da gi otdeliash seki mesec, plus tam kolkoto ti skochi zastrahovkata, a to niama da e malko, togava davai. na Lexus garanciata e 4 godini/50K mili bumper to bumper i 6 godini/70K mili power train, ta pone za remonti ne bi triabvalo da se pritesniavash izvestno vreme.
eto edin IS300 2002 na 43K mili za $19K
tuk
ta ako se reshish za opcia 3 mi kaji de, stoto predpolagam che iskash da e s rachni skorosti, no triabva da go izdebnem i da e s LSD, stoto toi e optional.
Re: PAKETA DOWN!!! - Davaite idei
Публикувано на: 22 Юни 2005 22:13
от punkara
LordDigital написа:PAKETA-ta се прецака нещо ,ша оставя собственика да опише симтомита ма на мен ми се струва като ,че 2 биалки са се стопили.
Отваряхме днеска капака да се убедим ,че нема нищо от горна страна - ето и едно малко Видео със характерното ужасно тракане дето идва от мотора:
http://www.carsbg.net/hosted/PAKETA/MOV07348.MPG
da, za suzalenie sa lageri na bielite...

Публикувано на: 22 Юни 2005 22:21
от ugabuga
mda pri polojenie che tova ti e edinstvenata kola bih preporachal da si vzemesh niakoia reliable kola a ne troshka za $2000 makar che znam che ti celicata ia beshe vzel za $3000 mai oshte navremeto i glei kolko izkara, no kakto i da e. i ia ostavi pochvaite ia s lorda leka poleka da slagate 4agte ili 3sgte

bavno slavno, na spokoistvie, poneje shte si imash druiga kola za vski den
Публикувано на: 23 Юни 2005 20:00
от PAKETA_1
Значи спазарих се със владо да ми смени двигателя за около 1000$. Знам че е много ама пък не ми се хвърля колата, т.е ако я хвърля ще загубя повече. Той каза че ще ми намери един двигател на 50К мили и ще го сложи - двигатели за короли колко щеш. Не ми са по силите вноските на алтезата а пък не ми се взема някаква ква да е кола...
Публикувано на: 23 Юни 2005 21:20
от Xeku
Странно ми изглежда да се хвърли двигател само заради износени биелни лагери, ама в САЩ явно никой не се занимава с такива ремонти.

В България такъв ремонт би струвал около 400 лева, половината за лагери (биелни и основни) и шлайфане на вала, другото за труд, естествено не в официалния сервиз. Предполагам, че в Америка само труда ще е $1000, затова е по-добре да се смени целия двигател, още повече, че това не е свързано с някакви особени административни мъки, пререгистрации, прегледи и т.н.
Публикувано на: 23 Юни 2005 22:22
от PAKETA_1
Хеки - получаваш отличен(6) за всички предположения

Публикувано на: 23 Юни 2005 23:13
от ugabuga
tuk ne vijdam nikakvi administrativni muki ot sorta na preregistrirane i pregledi i t.n. smeniash si dvigatelia i nikoi ne te znae. na pregleda nikoi ne gleda pod kapaka (osven moje bi ako ne se usetiat che tercela ti e turbo i togava se sabirat vsichkite da ziapat)
taka che taia rabota shtee za 1 den rabota. Raketo az se chudia za kvo si se saglasil celi $1000 da plashtash ama shtom niama da si gubish vremeto vaobshte dori da pomagash moje da si struva. inache kva mu e filosofiata da swapnesh edin identical dvigatel. vadish slagash za edin den rabota.