Страница 1 от 3

ПРОБЛЕМИ ПРИ ПАЛЕНЕ И РЯЗКО ПОДАВАНЕ НА ГАЗ

Публикувано на: 04 Дек 2007 14:55
от nickolov
Камри 3S-FE SV21 87г.
Трудно пали. След като запали при рязко подаване на газ глъхне и ако не пуснеш педала - гасне.
Сменени: TPS sensor, датчик за темп. вода, свещи, горивен филтър и кислороден датчик. Всичко е оригинално от ТМ.
Помагайте колеги с идеии!
Имам лек теч на масло от О-пръстена на дистрибутора да ли може да е от него?

Публикувано на: 04 Дек 2007 15:09
от b_d
премерил ли си налягането на горивото?

Публикувано на: 04 Дек 2007 15:51
от nickolov
Не не съм мерил налягане на горивото, щото нямам с какво.
По принцип знам, че има регулатор на налягането на горивото в този модел. Нямам представа как да го проверя.

Публикувано на: 04 Дек 2007 16:20
от jamie
Въздушен филтър ?

Публикувано на: 04 Дек 2007 16:27
от b_d
налягането се мери, като на мястото на тръбичката на петия инжектор се завива манометър (мисля, че резбата беше 10х1, но може и да греша).

Проблемът ми звучи като рязко обедняване при подаване на газ. Може да е запушен горивен филтър или помпата да сдава багажа, но най-евтино и лесно е първо да се премери налягането на горивото и след това да се дават пари.

Публикувано на: 04 Дек 2007 17:19
от rudolf
аз не разбирам,и съм цял живот на карбуратор,,,но и аз разсъждавам на към обедняване и липса на реакция,,,,след задължителната проверка на налягането....може ли да е причинено от новия тпс- или по някакъв начин да не се отчита нуждата от обогатяване и електрониката да държи сместа все едно празен ход на топло...

демек тпс-а не отчита движение,,кислороден датчик ,маф а-ли е??
ако е маф-а да не отчита,увеличаване скоростта на потока?? ако е ланда--да подава сигнал за богато..

придържам се към промените,,,промените от същия проблем ли бяха продиктувани и електрониката на този модел- ще отчете ли грешни данни или невързан или дефектирал сензор?

4руте цилиндъра ли работят нормално иначе и на колко пали?

Публикувано на: 04 Дек 2007 21:16
от agent dust
иди на центровка да проверят предваренето и да видят дали е правилно зацепен ангренажа. виж дали акумулаторът е добре.

Публикувано на: 04 Дек 2007 22:59
от nickolov
Акумулатора е добре.
Ангренажа е зацепен правилно.
Проблема с паленето се оправи след смяна на MAF-а.
Но проблема при по-рязко подаване на газ остана.
Той си стоеше и преди смяната на TPS-а.

Публикувано на: 05 Дек 2007 16:40
от rudolf
nickolov написа:Акумулатора е добре.
Ангренажа е зацепен правилно.
Проблема с паленето се оправи след смяна на MAF-а.
Но проблема при по-рязко подаване на газ остана.
Той си стоеше и преди смяната на TPS-а.
при плавно -нормално ли се държи??-може ли да се кара колата??

този модел има ли ланда сонда??.... при маф кат няма обороти и скорост на потока-- колата само по тпс-ли разбира че трябва да обогати??
колеги кат се провери запалването и налягането на горивото---при сменен тпс-,може ли ландата да има общо? този двигател има ли сервизен режим на електрониката??

Публикувано на: 09 Дек 2007 19:18
от kristian
nickolov написа:........
Проблема с паленето се оправи след смяна на MAF-а.
Но проблема при по-рязко подаване на газ остана.
Той си стоеше и преди смяната на TPS-а.
TТози мотор не е ли с МАР сензор???
Подобни ядове брах по едно време с моята,но на газ.В крайна сметка се оказа ниско налягане на газта(има регулатор) и почти напълно запушен филтър на газовия клапан.

Публикувано на: 17 Фев 2008 15:39
от nickolov
Колеги, проблема се задълбочи.
Вече много трудно я паля сутрин. Голямо въртене пада. Пали може би след 5 до 10мин въртене и то не вдига веднага обороти а след 20сек.
След като загрее пали от раз няма проблем обаче глъхненето при рязко подаване на газ остана.
Ходих в ТМ-Ауто. Казаха: кабели свещи, евентуално запушени инжектори, предваряването да се провери.
Мисля че не е там проблема.

Някой да знае добър майстор разбиращ от този тип автомобили.

Публикувано на: 18 Фев 2008 10:37
от jamie
Къде си - да я видим ?

Публикувано на: 18 Фев 2008 16:00
от nickolov
Колата е Ботевград това мисля е проблем, но евентуално може някак да дойде и до София.
Дайте телефон за връзка

Публикувано на: 18 Фев 2008 16:31
от jamie
Опс, не съм сервиз. Ако колата беше в София - да опитаме да разберем какво и е и да помогнем. Ама така да я превозваш дотук специално - едва ли.

Публикувано на: 18 Фев 2008 17:28
от nickolov
Да прав си само за това при положение, че не е с добро поведение не си заслужава.
Колата си заслужава просто съм сигурен, че има някакъв дребен проблем след толкова години.
Някакви други идеи?
Какво да проверя?