Братя помагайте за MAF чистене!!
Братя помагайте за MAF чистене!!
Четох бая за разни проблеми по двигателите с работа на ниски, форсиране и т.н. и май май и аз го имам тоя проблем с МАФ Сензора.
Реших и аз да го почистя-свалих го с лекота и ......не знам как да стигна до него с MAS Cleaner-а ! Малко ме е шубе да го разглобявам защото, а стана беля, а пак тръгвам с ходене по мъките за рез.части.
Тойотата е Celica GT4 2.0 Turbo - 1989 г.
Реших и аз да го почистя-свалих го с лекота и ......не знам как да стигна до него с MAS Cleaner-а ! Малко ме е шубе да го разглобявам защото, а стана беля, а пак тръгвам с ходене по мъките за рез.части.
Тойотата е Celica GT4 2.0 Turbo - 1989 г.
- Прикачени файлове
-
- Slide1.JPG (58.01 KiB) Преглеждано 3414 пъти
-
- Presentation1.jpg (39.26 KiB) Преглеждано 3414 пъти
-
- Maf.jpg (44.32 KiB) Преглеждано 3414 пъти
Буташ клапата и ако има жички или някакви пластини ги пръскаш със спрей за карбуратори без да ги докосваш.
Ако имаш смелост махни силикона около пластмасовата капачка и я махни изглежда сякаш и преди е сваляна.Вътре трябва да е чисто за да нямаш проблеми и да не е много надраскана пистата по която минава пластината.От там може да се регулира сместа, но те съветвам преди да разместваш нещо да си направиш белези. Най-добре с компютър да мериш газовете и с нужната информация.
Ако имаш смелост махни силикона около пластмасовата капачка и я махни изглежда сякаш и преди е сваляна.Вътре трябва да е чисто за да нямаш проблеми и да не е много надраскана пистата по която минава пластината.От там може да се регулира сместа, но те съветвам преди да разместваш нещо да си направиш белези. Най-добре с компютър да мериш газовете и с нужната информация.
Авенсис 3S-FE
MAF sensorite s koito imame problema sa savsem razlichni, te se postaviat na Celicite proizvedeni sled 2000. tozi MAF det si go pokazal ne bih go pipal. bih pochnal ot niakade drugade, kato elektricheski problem naprimer. kabeli, sveshti, nie shom vidim naikakvi razlichni ot Toyota i vednaga gi smeniame, komputrite na Toyota ne haresvat nishto drugo. problema kakto bo opisvash mnogo mi namerisva da e distributoren problem. kakvo tochno vatre ne znam, nie gi smeniame celite. kato imame prodoben problem, namirame drug takav distributor i go slagame da vidim dali shte se opravi problema, taj kato nov distributor e dosta pari i e hubavo da si siguren predi da go smeniash. vij ako namerish niakoi poznat det da ima 3S-FE dvigatel(gore dolu na sashtite godini det e tvoita kola) det da ima sashtia distributor.
no moje i da e neshto drugo, osobeno kakto si s Turbo, koi znae kakvo oshte e tam. na prazen hod oborotite kak sa. samo kato forsirash li ti pravi problem, i samo kat e studena li?
no moje i da e neshto drugo, osobeno kakto si s Turbo, koi znae kakvo oshte e tam. na prazen hod oborotite kak sa. samo kato forsirash li ti pravi problem, i samo kat e studena li?
Само на студен двигател при подаване на газ не работи двигателя.
Щом загрее си е бетон и само оборотите играят от време на време - рязко падат и пак се връщат и закрепват на 600-700 оборота.
А що се отнася до МАФ-а като отворя клапата - няма нищо човек, нито жички, нито резисторчета-нищо!
Вече не знам какво да правя.В ТМ Ауто са безбожно некадърни и само отбиват номера с изключване на акумулатора.
Точно в ТМ Ауто ми казаха, че такава Тойота няма!
Щом загрее си е бетон и само оборотите играят от време на време - рязко падат и пак се връщат и закрепват на 600-700 оборота.
А що се отнася до МАФ-а като отворя клапата - няма нищо човек, нито жички, нито резисторчета-нищо!
Вече не знам какво да правя.В ТМ Ауто са безбожно некадърни и само отбиват номера с изключване на акумулатора.
Точно в ТМ Ауто ми казаха, че такава Тойота няма!
Това не се води MAF, ами AFM. Същите букви, но подредени по друг начин и ще рече, че мери с лопатка вместо с жичка/мрежа/пластина. Аз на твое място бих проверил свещи, кабели, дистрибутор като начало (както каза Алтезов), а след това бих замерил какво показват датчиците за температура на водата и въздуха.
Свещи:тип на свещта: Двойна платина - гаранция 3 год. или 100 000 км пробег,година: 10/87- ;к.с.: 185/242; двигател #: 3S-GTE киловати: 136/178; луфт: 1.1
Кабелите не съм ги пипал в интерес на истината.Този двигател си го вкарах от Щатите и си беше с тия кабели.5-6 месеца си работеше добре колата след като го монтирахме този двигател.Трябва да видя първия двигател с какви кабели беше, ама съм малко суеверен и не искам да слагам нищо от него.
Кабелите не съм ги пипал в интерес на истината.Този двигател си го вкарах от Щатите и си беше с тия кабели.5-6 месеца си работеше добре колата след като го монтирахме този двигател.Трябва да видя първия двигател с какви кабели беше, ама съм малко суеверен и не искам да слагам нищо от него.
kakva marka sa sveshtite? ako ne sa Denso ili NGK, napavo gi smeniai. ako na tiah pishe Bosch, napravo kam bokluka da zaminavat.
ako na staria dvigatel distributura e sashtia, probvai da vidish s nego dali shte ima razlika.
btw, kvo shte reche che tozi dvigatel e ot USA, ot USA si go kupil ili e ot USA model? shtot tuk takiva dvigatelia sa istinska riadkost, ako ima za prodavane, nai veroiatno e doshal ot Japan model.
ako na staria dvigatel distributura e sashtia, probvai da vidish s nego dali shte ima razlika.
btw, kvo shte reche che tozi dvigatel e ot USA, ot USA si go kupil ili e ot USA model? shtot tuk takiva dvigatelia sa istinska riadkost, ako ima za prodavane, nai veroiatno e doshal ot Japan model.
Свещите не са Denso, тия ми препоръчаха в магазина.Явно може и да са боклуци.Двигателя си го поръчах от EBAY и го внесох от Щатите.
Беше и с климатик но го разкарах защото трябваше да правя добавки за него и ми се видя сложно.Беше и с десен волан на всичко отгоре.Едва намерих сервиз където да ми сменят гръмналия двигател с другият.Повечето сервизи като виждаха за какво става въпрос се чешаха по главите и отговаряха - "Имаме много работа в момента и не обещаваме".С тая кола вече почва да ми идва малко нанагорно да му се не види.Компютърна диагностика даже няма къде да направя.Това ако е държава - здраве му кажи.
Беше и с климатик но го разкарах защото трябваше да правя добавки за него и ми се видя сложно.Беше и с десен волан на всичко отгоре.Едва намерих сервиз където да ми сменят гръмналия двигател с другият.Повечето сервизи като виждаха за какво става въпрос се чешаха по главите и отговаряха - "Имаме много работа в момента и не обещаваме".С тая кола вече почва да ми идва малко нанагорно да му се не види.Компютърна диагностика даже няма къде да направя.Това ако е държава - здраве му кажи.
- Прикачени файлове
-
- Е това е двигателя от САЩ който взех
- ST165.jpg (38.64 KiB) Преглеждано 3313 пъти
Ако проблема е само докато е студен двигателя сигурно някой датчик не дава точна информация на компютъра за да приготви точната смес.Смени от дугия двигател датчика който мери температурата на антифриза за ЕКУ-то , а не за стрелката на таблото и този който мери температурата на входящия въздух от възд. филтър.
Виж си личните съобщения.
Виж си личните съобщения.
Авенсис 3S-FE
toia dvigatel veroiatno e Japan versia. ta nachi, kakva marka sa ti v momenta sveshtite? na kabelite pishe li niakakva marka? ako sa originalni, bi triabvalo na tiah da pishe godinata na proizvodstvo. koia godina pishe?
ako EFI temperaturnia sensor e razvalen, togava shte ima problem s paleneto. ima li niakakva veroiatnos adrenajnia remak da e preskochil zab?(bapreki che ako tova e stanalo ne bi triabvalo da se davi samo na studeno, no znaesh li)
ta pochvash, sveshti(NGK ili Denso, a ne takiva det ti probutvat v magazina), kabeli(az ne gin slojil nishto razlichno ot originalni!!!). ako ne se opravi, vzimash na zaem drug distrubutor i probvash. predi tova mojesh da poglednesh i distrubutorna kapachka i palec, no ako shte se smenia celia distributor, togava ne barzai s tova.
vshashnost ako distributora ot drugia ti dvigatel e sashtia, napravo probvai s nego na parvo vreme da vidish ima li razlika
ako EFI temperaturnia sensor e razvalen, togava shte ima problem s paleneto. ima li niakakva veroiatnos adrenajnia remak da e preskochil zab?(bapreki che ako tova e stanalo ne bi triabvalo da se davi samo na studeno, no znaesh li)
ta pochvash, sveshti(NGK ili Denso, a ne takiva det ti probutvat v magazina), kabeli(az ne gin slojil nishto razlichno ot originalni!!!). ako ne se opravi, vzimash na zaem drug distrubutor i probvash. predi tova mojesh da poglednesh i distrubutorna kapachka i palec, no ako shte se smenia celia distributor, togava ne barzai s tova.
vshashnost ako distributora ot drugia ti dvigatel e sashtia, napravo probvai s nego na parvo vreme da vidish ima li razlika
О`к! Почвам 1 по 1 както казваш ALTEZZA.
Днес си поръчах свещи DENSO точно както ги дават по каталог за 136 kw - доставка разбира се!
Поръчвам и кабели/Set TX04 NGK/ и дистрибуторна капачка и палец/Daiichi/ както и нов о-пръстен за дистрибуторната капачка.
Мисля да сменя и както ми препоръча ceko26 датчиците на температурата на въздуха и водата.
Огромно благодарско на всички които се опитаха да помогнат за проблема.ALTEZZA , ако се оправи колата ще бия един надпис на бронята отзад - "МADE BY ALTEZZA"!!!
Ще пиша за последствията по-нататък.
Днес си поръчах свещи DENSO точно както ги дават по каталог за 136 kw - доставка разбира се!
Поръчвам и кабели/Set TX04 NGK/ и дистрибуторна капачка и палец/Daiichi/ както и нов о-пръстен за дистрибуторната капачка.
Мисля да сменя и както ми препоръча ceko26 датчиците на температурата на въздуха и водата.
Огромно благодарско на всички които се опитаха да помогнат за проблема.ALTEZZA , ако се оправи колата ще бия един надпис на бронята отзад - "МADE BY ALTEZZA"!!!
Ще пиша за последствията по-нататък.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта