Страница 1 от 1
Какво е това резервоарче?
Публикувано на: 14 Май 2005 20:11
от Caesar
От месец имам Карина Е 1.6, английска сглобка 1994год. С риск да стана досаден с моите вапроси искам да попитам знаещите: Какво е това резервоарче, което е до резервоарчето със спирачна течност и какво има в него, защото нивото ми е на MIN и трябва да долея течност.
10x
Re: Какво е това резервоарче?
Публикувано на: 15 Май 2005 06:09
от Japanese_fever
Caesar написа:От месец имам Карина Е 1.6, английска сглобка 1994год. С риск да стана досаден с моите вапроси искам да попитам знаещите: Какво е това резервоарче, което е до резервоарчето със спирачна течност и какво има в него, защото нивото ми е на MIN и трябва да долея течност.
10x
Moje da ti e za suedinitelq(ambriqhja, clutcher), ako ti e hidravli4en!
Ako rezervoar4eto e mnogo malko s plasmasov poplavuk vutre, po4ti 100% tova ti e za suedinitelq. Sipva se spira4na te4nost do max. i tova e.
Za Honda preporu4vat DOT3 i DOT4 za Toyota v Europa ne znam, no e spira4na te4nost vaprosa e kakva to4no!
I na men to4no dnes go proverih mi e na MIN.?!?

, a go dolivah predi 4-5 meseca?!? Dali ne mi te4e nqkude i suedinitelq sega ne mi e kakto predi

Re: Какво е това резервоарче?
Публикувано на: 15 Май 2005 14:57
от punkara
Caesar написа:От месец имам Карина Е 1.6, английска сглобка 1994год. С риск да стана досаден с моите вапроси искам да попитам знаещите: Какво е това резервоарче, което е до резервоарчето със спирачна течност и какво има в него, защото нивото ми е на MIN и трябва да долея течност.
10x
tova ti e glavnata pompa na suedinitelya, slozi spirachna technost v nego, tip DOT4 ili 4.1. ako pak pochne da ti namalyava nivoto, viz da ne teche otdolu deto e samiyat pedal, ako yam e navlazneno, znachi tryabva da smenish pompata, ako vsichko e nared, proveri vtorichnata pompa na samata skorostna kutiya, i smeni neya.

Публикувано на: 15 Май 2005 20:36
от Гост
Smianata na glavnata pompa na saedinitelia skapa li e i trudno li se smenia? Az imam sashtia problem

Публикувано на: 16 Май 2005 10:54
от jamie
Anonymous написа:Smianata na glavnata pompa na saedinitelia skapa li e i trudno li se smenia? Az imam sashtia problem

Не я сменяй а ремонтирай - става на някои модели без сваляне на цялата помпа от колата (но се завираш като йога), за Корола цената на ремонтния комплект е 15 лв (неоригинал) до 45 - оригинал (от стария цилиндър остава само корпуса).
Публикувано на: 16 Май 2005 13:54
от punkara
Anonymous написа:Smianata na glavnata pompa na saedinitelia skapa li e i trudno li se smenia? Az imam sashtia problem

ami pompata se maha mnogo lesno! sled kato e mahnata, moje da se remontira, kakto kazva jamie, shtom komplekta e tolkova evtin, i posle ya slagash, pravish edno obezvuzdushavane, i si karash.

Публикувано на: 16 Май 2005 22:51
от Гост
A moje li zaradi tazi pompa saedinitelia da e "po-tejak", v smisal da se iziskva poveche sila na kraka za da se natisne?
Публикувано на: 16 Май 2005 22:53
от Гост
A moje li zaradi tazi pompa saedinitelia da e "po-tejak", v smisal da se iziskva poveche sila na kraka za da se natisne?
Публикувано на: 17 Май 2005 09:25
от b_d
Anonymous написа:A moje li zaradi tazi pompa saedinitelia da e "po-tejak", v smisal da se iziskva poveche sila na kraka za da se natisne?
Едва ли - освен ако буталцето не се движи добре поради някаква причина. Аз направих ремонт на моята и на горното, и на долното цилиндърче. Става лесно и бързо - само преди да отвориш горе - източи течността отдолу - да не стане мръсотийка

Публикувано на: 18 Май 2005 06:17
от Japanese_fever
Az dolqh onzi den te4nost v moq ssuedinitel. Mnogo malko mi be6e padnalo nivoto, no be6e pod MIN i sega suedinitelq mi zacepva po-nagore!
Vuprosa e za6to te4nostta namalqva kato ne zabelqzvam te4ove nikyde okolo puti6tata m/u gorniq i dolniq cilindur, s tazi razlika, 4e dolu mnogo mi e rajdqsal ne znam kak se kazava, kojuha ili tam onova deto e m/u DVG-to i skorostnata kutiq i e uplatneno s gumen man6on?!?
