Страница 1 от 1
mr2 mk2
Публикувано на: 30 Ное 2007 11:54
от sz00
здравейте... имам едно малко проблемче, което вече започна да ме изнервя...: като подавам газ и се чува едно "прискърцване"(това е само когато подам газ-например като тръгвам или като сменям скорости) пробвах се да разбера от къде, но така и не успях да намеря "виновника".... имал ли е някой такъв "проблем"... забравих да кажа когато я измия някой път се оправя замалко... може би некой тампон ли знам ли...

Публикувано на: 30 Ное 2007 12:01
от cj
ремък?

Публикувано на: 30 Ное 2007 12:40
от sz00
благодаря за бързият отг.... но не е ремъка... чува се нещо като скърцане ... ако подам газ на свободна скорост не се чува.... само когато подам газ на скорост(точно в момента на подаване на газ и след това изчезва като натисна педала по надолу)...

Публикувано на: 30 Ное 2007 13:40
от jamie
Съединител.
Ремъка цвили само в началото по принцип.
Публикувано на: 30 Ное 2007 13:58
от sz00
ок а не е ли възможно от некой тампон... защото като я измия и се оправя за малко....
Публикувано на: 30 Ное 2007 14:16
от jamie
Момент - само прискърцва - а няма цвилене както от ремък ?
Това с мокренето наистина е на тампон - на гумен елемент....
Публикувано на: 30 Ное 2007 14:45
от rudolf
jamie написа:Момент - само прискърцва - а няма цвилене както от ремък ?
Това с мокренето наистина е на тампон - на гумен елемент....
при мен е същото с тампон на носача обаче,,,а може ли ябълковиден болт или на щангата?...
при мен дойде вече и момента когато като дам газ,,кормилото седи 2-3 градуса по встрани отколкото когато намалявам..
Публикувано на: 30 Ное 2007 16:00
от sz00
да точно-само прескърцва.... не е цвилене като от ремък.... и аз се насочвам към некой гумен елемент... но не мога да разбера от къде е като вляза под колата всичко си е ок... а пък това се получава само когато е в движение(като подам газ)....

Публикувано на: 01 Дек 2007 00:13
от cj
Хмм, трябва да се чуе...
Според мен, щом се влияе от мокрене най-вероятно е гумен елемент... При подаване на газ имаме посукване на мотора, което означава усилие по монтажните точки на двигателя към купето... от тук следва и извода относно кой тампон може да бъде проблемният.
Колкото до съединителя, за всеки случай пробвай друго - на запален мотор без да включваш на скорост или да подаваш газ - вслушай се дали има разлика в шума между натиснат и отпуснат съединител. Мисля, че по това може да се съди дали лагерът на съединителя е износен.
...ама по-добре някой от по-запознатите членове на форума да си каже мнението.

Публикувано на: 01 Дек 2007 11:35
от sz00
ok благодаря!!!

съединителя мисля че си е наред като го натисна има съвсем малка разлика...,но смятам че има още "живот" в него....
...
Публикувано на: 01 Дек 2007 13:53
от rudolf
аз незнам как се пробват тампони ,щото съм самоук и някой път бия големи греди,,но съм си въобразил че такъв тест при мен помага..
вдигам едното колело,,и започвам с сила да се опитвам да търся съмнителни луфтове като го клатушка,,
,наляво-надясно- за нещо евентуално по кормилните болтове..както и разбир или разхлабен аксиален лагер
напред назад--за проблеми с носачи и щанги..
нагоре надоло--за слегнал горен тампон
и въртене за някакви луфтове по каретата...
паралелно с това оглежам привидно целостта на гумените съединиения,,и маншони,,
според мен проблеми трябва да са в много напреднал стадий за да с усетят с ръчно усилие,,,не ме слушай на 100%
Публикувано на: 02 Дек 2007 03:40
от jamie
"аз незнам как се пробват тампони ,щото съм самоук и някой път бия големи греди,,но съм си въобразил че такъв тест при мен помага.. "
Со смЕна

Re: ...
Публикувано на: 02 Дек 2007 09:32
от diver
rudolf написа:аз незнам как се пробват тампони ,щото съм самоук и някой път бия големи греди,,но съм си въобразил че такъв тест при мен помага..
вдигам едното колело,,и започвам с сила да се опитвам да търся съмнителни луфтове като го клатушка,,
,наляво-надясно- за нещо евентуално по кормилните болтове..както и разбир или разхлабен аксиален лагер
напред назад--за проблеми с носачи и щанги..
нагоре надоло--за слегнал горен тампон
и въртене за някакви луфтове по каретата...
паралелно с това оглежам привидно целостта на гумените съединиения,,и маншони,,
според мен проблеми трябва да са в много напреднал стадий за да с усетят с ръчно усилие,,,не ме слушай на 100%
Е може да си доволно як в ръцете и тогава теста с въртенето си става отсекъде ;)
Много ми е смешно някой, 50 кила с напикани дрехи, кат се опре на капака на 3 тонен джип и каже, амортисьорите са за смяна....